Uppsala Foto-Kompani AB

4.5

4 omdömen om Uppsala Foto-Kompani AB

Tomas Ö
Skrev om Uppsala Foto-Kompani AB

Imponerande butik, har alltid haft bra service, bemötandet är bland det klart bästa. Priserna kan man inte klaga på men kunnandet och hjälpen man får av personalen gör att man hellre handlar härifrån än att krångla med valfri internetleverantör ifall man får tillfälle.

Matts L
Skrev om Uppsala Foto-Kompani AB

Mycket bra service, har varor som är väldigt svåråtkomliga till ett bra pris. De gör även snabba sensorrengöringar till ett bra pris. Trevlig personal som gärna pratar med oss fotointresserade när tiden finns till.

Alex M
Skrev om Uppsala Foto-Kompani AB

Kanontrevlig och kunnig personal, bra priser som är i klass med elgiganten och annat. Bästa är att man gå dit och "deala" lite med personalen, sjukt trevligt och roligt! De fixar även ID kort (svenskt och amerikanskt) på 10 minuter vilket är snabbt och bra. Bra jobbat!

Matts L gillar detta
Karl E
Skrev om Uppsala Foto-Kompani AB

Bra utbud, beställer snabbt hem det som mot förmodan inte finns i lager. Jag var in för att chansa om de hade ett orginal motljusskydd till ett objektiv som jag inte hittat tidigare och jag trillade baklänges när de hade det och dessutom till bättre pris än jag sett innan. Sånt imponerar. Ibland är det dock alldeles för mycket kö, och då kan servicen tendera att bli lite "på löpande band". Välj tidpunkt då det är lite folk ute i köpartagen om du vill ha ordentlig rådgivning!

Matts L gillar detta