feedback company

Checkins
Ring företaget
Uppsala Kondomeri AB

S:t Olofsgatan 32 753 32 UPPSALA

Uppsala Kondomeri AB finns på S:t Olofsgatan 32 i UPPSALA och är sökbara på bl.a. Sjukvårdsbutik och Sjukvårdsbutik

Mer funktioner

Vad tycker du om Uppsala Kondomeri AB

Läs vad Recos användare tycker om Uppsala Kondomeri AB

• Status: 10
    skrev om Uppsala Kondomeri AB:
    Kondomerian i uppsala är en mycket trevlig butik med bra, diskret och kunnig personal. Det är skönt att kunna gå in på ett sådant ställe utan att känna att man behöver skämmas för någonting. Deras utbud hade kanske kunnat vara lite större och ibland är priserna väl höga i jämförelse med internet affärerna. Fast å andra sidan känns det bra att kunna köpa det över disk och slippa hela grejen med att hjämta ut ett packet med sånt i på ICA. Väldigt bra att affären finns. (speciellt deras konom hylla är uppskattad!)
  • Status: 20
    skrev om Uppsala Kondomeri AB:
    Här finns det mycket skojigt. Vet man inte hur man vill ha skoj, så kan man få hjälp i affären med att hitta rätt skojighet, som passar en själv. Vill man lukta gott medan man har skoj går det finfint att välja sig en mumsig olja, det finns massa smaker.

Företag nära Uppsala Kondomeri AB

Fastighetsbyrån Uppsala

Dragarbrunnsgatan 22, UPPSALA

Läs mer om Fastighetsbyrån Uppsala

Irena G

Irena G tycker:

"Mäklaren var fantastisktoch gjorde ett jätte bra jobb! Värd varje krona! "

SkandiaMäklarna Uppsala

Dragarbrunnsgatan 33, UPPSALA

Läs mer om SkandiaMäklarna Uppsala

Felicia W

Felicia W tycker:

"Jag fick hjälp med hela försäljningen av lägenheten och alla relaterade praktiska och icke praktiska frågor som kan uppstå vid en sådan typ av försälj ... "

Cykel-Viktor

Kungsgatan 41, UPPSALA

Läs mer om Creative Zone

Carin H

Carin H tycker:

"Klipper mig jämt här och blir alltid lika nöjd! Med studentrabatt blir priset inte alls farligt, och jag gillar att jag kan boka tid på internet. "

Widerlöv & Co - Knivsta

Apoteksvägen 1, KNIVSTA

Läs mer om Widerlöv & Co - Knivsta

Mona S

Mona S tycker:

"Vi har sålt vår villa i Knivsta och samtidigt köpt lägenhet i Sågenområdet genom Widerlövs och Johanna Viring. Allt löpte pararellt. Johanna skötte fö ... "