feedback company

Checkins
Ring företaget
Uppsala Kondomeri AB

S:t Olofsgatan 32 753 32 UPPSALA

Uppsala Kondomeri AB finns på S:t Olofsgatan 32 i UPPSALA och är sökbara på bl.a. Sjukvårdsbutik och Sjukvårdsbutik

Mer funktioner

Vad tycker du om Uppsala Kondomeri AB

Läs vad Recos användare tycker om Uppsala Kondomeri AB

• Status: 10
    skrev om Uppsala Kondomeri AB:
    Kondomerian i uppsala är en mycket trevlig butik med bra, diskret och kunnig personal. Det är skönt att kunna gå in på ett sådant ställe utan att känna att man behöver skämmas för någonting. Deras utbud hade kanske kunnat vara lite större och ibland är priserna väl höga i jämförelse med internet affärerna. Fast å andra sidan känns det bra att kunna köpa det över disk och slippa hela grejen med att hjämta ut ett packet med sånt i på ICA. Väldigt bra att affären finns. (speciellt deras konom hylla är uppskattad!)
  • Status: 20
    skrev om Uppsala Kondomeri AB:
    Här finns det mycket skojigt. Vet man inte hur man vill ha skoj, så kan man få hjälp i affären med att hitta rätt skojighet, som passar en själv. Vill man lukta gott medan man har skoj går det finfint att välja sig en mumsig olja, det finns massa smaker.

Företag nära Uppsala Kondomeri AB

Fastighetsbyrån Uppsala

Dragarbrunnsgatan 22, UPPSALA

Läs mer om Fastighetsbyrån Uppsala

Margaretha L

Margaretha L tycker:

"Josefin Falkner på Fastighetsbyrån har hjälpt mig sälja en lägenhet. Jag har upplevt både företaget och Josefin Falkner som seriösa och pålitliga. Jos ... "

Cykel-Viktor

Kungsgatan 41, UPPSALA

Läs mer om Creative Zone

Carin H

Carin H tycker:

"Klipper mig jämt här och blir alltid lika nöjd! Med studentrabatt blir priset inte alls farligt, och jag gillar att jag kan boka tid på internet. "

Uppsala Stadsbud

S:T Eriks Gränd 6, UPPSALA

Läs mer om Uppsala Stadsbud

Anders E

Anders E tycker:

"Välplanerat,säkert,professionellt,personligt utförd flytt till största belåtenhet. "

Grindstolpen AB

S:t Olofsgatan 46, UPPSALA

Läs mer om Grindstolpen AB

Monica C

Monica C tycker:

"Tack Jenny för ett otroligt proffsigt, varmt och medmänskligt bemötande! Du bidrog till att min pappas begravning blev så bra,vi fick ett fint avsked. ... "