Vaniljimporten Norden AB

3.0

4 omdömen om Vaniljimporten Norden AB

Martin J
Skrev om Vaniljimporten Norden AB

Gjorde förra veckan en beställning på 10st vaniljstånger. Har tidigare varit supernöjd då leverans kommit i princip dagen efter. Nu har jag inte ens fått beställningsbekräftelse . Känns som att 360 kr är kastade i sjön. Företaget svarar inte på e- post och går inte att nå då de inte har telefon. Tråkigt då man räknat med att få något man betalat för.

Eva  B
Skrev om Vaniljimporten Norden AB

Jag har handlat vanilstänger flera gånger, har varit jättenöjd, men för ca två år sedan skulle jag ta fram en stång och bara efter 2 månader, den var helt möglig, skrev då till dom och fick nya, det var jättefint gjort, men nu sist som jag skickade efter ( ca 1 år sedan) hade några kvar, men dom var hårda och smakade inte vanilj alls, jag har en egen vacummaskin som jag vakar vaniljen så fort jag får dom, skrev då åter ett mail och det är ca 1 månad sedan, men dom har inte svarat mig denna gång, dessutom har dom blivit alldeles...

Knas ^
Skrev om Vaniljimporten Norden AB

Fina vaniljstänger och väldig snabb leverans. Dessutom fri frakt och bra priser, kommer handla där igen :).

Eva
Skrev om Vaniljimporten Norden AB

Företaget säljer ekologiskt odlade vaniljstänger + pulver. Jag hade inte hört talas om dem innan jag snubblade över dem i en blogg. Vågade mig på en beställning och fick varorna redan dagen efter. Snabbt jobbat:-) De håller riktigt bra priser på vaniljstängerna jämfört med vanliga livsmedelsbutiker. Jag har inte hunnit testa vaniljstängerna än men de ser fina ut och doftar härligt. Stängerna levereras vakuumpackade.