Vardia Försäkring

Vardia Försäkring

Ring 08-501 121 50 www.vardiaforsakring.se
1.7

Vardia erbjuder förmånliga bil- och boendeförsäkringar för dig som värdesätter trygghet till ett vettigt pris. Hos oss ingår alltid det goda rådet om rätt försäkring till rätt pris. Om olyckan är framme hanterar vi din skada snabbt och smidigt.

6 omdömen om Vardia Försäkring

Wiktor S
Skrev om Vardia Försäkring

Sämsta försäkring bolag jag varit med om . allt är bra tills det händer något. Fick min mobil skådat , reparation kostnad 6200 ,försäkringsbolaget förslag "Du kan maximalt få 3643 inan självrisk " alltså dom betalar 1643 kr och jag fick betala för kostnad förslag oss reparatoren 150 kr Vill inte med dom och göra mer .

Arjun K
Skrev om Vardia Försäkring

Mycket dåligt. Jag ringde dem att avsluta hemförsäkring två månader sen. de sa att ring till insplanet för att jag blev kund hos dem, då ringde jag för insplanet också och avslutat. Efter 2 månder av avslutat de har dragit pengar från mitt konto. Är det hant till er också ? Vilken dålig service.

JIMMY E
Skrev om Vardia Försäkring

Will bury you in paperwork so you give up any claims you might have.

Micke
Skrev om Vardia Försäkring

Vardia... Jag skulle säga att det Inte finns ett sämre förskingringsbolag att tillgå. Som ett exempel, fick bilen "inlöst", då erbjuds automatiskt det Lägsta marknadsvärdet? De hänvisar till SHK-auktoriserad värderingsman, utan ytterligare information??!! Serviceminded - NOT! Dyrt - YES! Detta bolag vill till Varje pris undkomma dyra utbetalningar genom att strunta i kunden och hur man ska gå till väga. Skulle jag rekommendera detta bolag, NEJ, NEJ, NEJ, NEJ och åter NEJ! Spar pengar och välj istället If, Folksam, Länsförsäkringar eller liknande. Det blir nämligen billigare i längden.

Kent B
Skrev om Vardia Försäkring

Betalar inte tillbaka rätt belopp när man sålt bilen, sålde bilen för 2 månader sedan, får tillbaka 70kr, tar dessutom mer betalt än alla andra för sina försäkringar, omöjliga med att avsluta när man kommit på att de är svindyra, och håller inte heller koll på att man tex sålt bilen som andra bolag automatiskt gör som KUNDSERVICE, ett riktigt skitföretag, dyrt dåligt sämst.

Arjun K och Micke gillar detta
Anneli J
Skrev om Vardia Försäkring

Kan verkligen rekommendera Vardia, vars rådgivare hjälpte mig att byta min dyra hemförsäkring mot en hos Vardia med exakt samma villkor för halva priset. Snabbt, proffsigt och billigt. Kan det bli bättre?