Vasastans Pizzeria

2.3

4 omdömen om Vasastans Pizzeria

joel s
Skrev om Vasastans Pizzeria

Numera känd som "Pizzeria la Grande". Den ligger på samma adress som tidigare men har fått nya ägare, tror det är typ bröder (ja, alltså riktiga bröder och inte "bröder") eller andra släktingar. Väldigt trevliga även om de upplevs som väldigt olika smakfulla.. En är mer burdus (pizzabagarn) än den andra som är snabb i kassan (inte bagarn). Pizzorna är sjukt stora. Sjukt goda! Och väldigt anpassningsbara. Man får ändra hur mycket man vill, och de ifrågasätter en knappt. Har varit stammis i flera år, och måste säga att...

patrick i
Skrev om Vasastans Pizzeria

Fyfan så äckliga pizzor! snuskigt och absolut inte att rekommendera, finns ett annat ställe på kungstensgatan som har mycket godare pizzor lite dyrare dock, men betalar hellre 10-15 kr mer för en god pizza.

Per P
Skrev om Vasastans Pizzeria

Helt OK pizzor. Akta er för att beställa med siffrorna som uppges på deras hemsida. Siffrorna är helt fel. Gå på namnen istället.

Marianne P
Skrev om Vasastans Pizzeria

Väldigt varierande kvalitet på cappriciosa som jag alltid köper, ibland för salt, ibland alldeles för snålt med svamp, ibland grynig ost?? Alltid kalla när man kommer hem med pizzorna och vi bor i samma hus som pizzerian!!!! Numera handlar vi pizza från icas frysdisk och värmer i ugnen. Eller går till annat ställe.