Velebit Måleri AB

Velebit Måleri AB

velebitmaleri.se
  • BadgeFourYears

Välkommen till Velebit Måleri AB! Tycker du det är viktigt med professionell personal på plats? Vi på Velebit Måleri AB har lång erfarenhet inom måleri och utför alltid målning av högsta kvalitet. Du kan få hjälp med: Tapetsering, väggmålning, invändig målning, fasadmålning, målning av tak, golv och köksluckor, trapphusmålning,...

67 omdömen om Velebit Måleri AB

Sedan starten hos Reco 2020

Magnus F
Skrev om Velebit Måleri AB

Fantastiskt bra arbete och bemötande från Velebit måleri! Målarna var mycket noggranna i arbetet med att bredspackla och måla tak, väggar och snickerier i två rum. Blev mycket väl bemött i all kommunikation före, under och efter arbetet. Tydliga offerter och inget annat fakturerades för än vad som vad överenskommet. Otroligt bra slutresultat till väldigt bra pris. Rekommenderas varmt!

Emelie O
Skrev om Velebit Måleri AB

Väldigt nöjda med slutresultatet och bra pris! De fixade till en grej som vi påpekade utan problem. Rekommenderar!

Emelie F
Skrev om Velebit Måleri AB

Velebit gjorde ett fantastiskt jobb hos oss med tapetsering av kök och hall. Vi ger Velebit våra varmaste rekommendationer.

Amanda L
Skrev om Velebit Måleri AB

Rajko var trevlig och riktig snabb!

Anna D
Skrev om Velebit Måleri AB

Mycket väl utfört arbete, trevliga, lätta att ha att göra med på alla sätt, tydliga och bra offerter.

Ludvig G
Skrev om Velebit Måleri AB

Väldigt proffsig, punktlig och gjorde ett bra jobb.

Åsa A
Skrev om Velebit Måleri AB

Mycket väl utförd målning av vägg, snickerier och fönster. Supertrevliga. Detta är mitt tredje anlitande av dem.

S4 A
Skrev om Velebit Måleri AB

Den kvalitet de lämnar efter utfört arbete är värd all uppmärksamhet. Det är också mycket enkelt att samarbeta med dem. Jag rekommenderar dem varmt till alla.

Alexander B
Skrev om Velebit Måleri AB

Väldigt trevliga och duktiga målare. Allt sköts proffsigt, i tid och man får ett riktigt bra resultat!

Maria T
Skrev om Velebit Måleri AB

Ommålning av lägenhet på Gärdet. De var proffsiga och vi blev väl bemötta. Prisvärt arbete. Vi kan rekommendera bolaget. Mvh Maria och Andreas

Andreas Å
Skrev om Velebit Måleri AB

Utmärkt arbete rakt igenom hela vår renoveringsresa.

Andreas E
Skrev om Velebit Måleri AB

Ett jättebra bemötande! Snabb och enkel kommunikation. Offerten var mycket utförlig. Velebit levde verkligen upp till sina förväntningar. Vi är mer än nöjda med tapetseringen! Ett noggrant och proffsigt jobb. Rekommenderar starkt Velebit till andra och kommer definitivt att anlita dem i framtiden.

BOJANA J
Skrev om Velebit Måleri AB

Mycket vänlig och mycket professionell. Teamet för varje rekommendation

Amanda F
Skrev om Velebit Måleri AB

Trevligt bemötande och superfint arbete! Rekommenderas varmt.

Ingvar N
Skrev om Velebit Måleri AB

Trevliga å duktiga målare. höll vad vi kom överens om. Mvh Ingvar

Jonas E
Skrev om Velebit Måleri AB

Väldigt trevligt och bra bemötande från första mötet. Motsvarade våra förväntningar och lite till, var proaktiva och gjorde mer en vad de skulle göra. Bra tips och ideer för hur det kunde bli ännu bättre och blev klara i tid trotts tight med tid. Vi målade om vår vindslägenhet på 105 kvm och slutresultatet blev väldigt bra.

Linn Elenor A
Skrev om Velebit Måleri AB

Detta var tredje gången vi anlitade Rajko och Velebit och vi kunde inte vara mer nöjda. Snabb återkoppling med Milica, proffsigt bemötande, håller utsatta tider, gör ett ordentligt jobb och supertrevliga. 10/10 helt klart och vi rekommenderar varmt vidare.

Marco V
Skrev om Velebit Måleri AB

Proffsigt och snyggt jobbat. Det är alltid roligt att få träffa och handla av hantverkare som levererar.

Jöns O
Skrev om Velebit Måleri AB

Jättebra från början till slut! Rekommenderas varmt!

Tina M
Skrev om Velebit Måleri AB

Vi målade om hela lägenheten på 100kvm; väggar, tak och snickerier. Väldigt nöjda med Velebit Måleri och kommer anlita fler gånger! - Lätta att kommunicera med - Vänliga - Gjorde det lilla extra för att kunden ska alltid vara nöjd - Proffsigt bemötande både före och efter utfört arbete - Bra och tydlig offert - Bra pris - Renliga både under arbetet och efter Rekommenderas varmt.

Ingmar Hugo E
Skrev om Velebit Måleri AB

Mycket trevligt, snabbt och korrekt bemötande. Höll tidsplanen och utförde ett noggrant och snyggt arbete till ett bra pris. Kan verkligen rekommenderas! Ingmar och Marie

Nora B
Skrev om Velebit Måleri AB

Otroligt proffsiga, noggranna och trevliga! detta är andra gången vi anlitar Velebit och vi kommer göra det igen nästa gång vi ska måla!

Jeanette B
Skrev om Velebit Måleri AB

Velebit Måleri har haft ett proffsigt bemötande både före under och efter utfört arbete. De har varit lätta att få kontakt med och haft en tidplan som håller. Rajko som målade var både serviceminded och utförde ett snyggt och noggrant arbete. Jag har känt mig i trygga händer. Rekommenderas varmt.

Cajsa P
Skrev om Velebit Måleri AB

Väldigt trevligt bemötande och samarbetsvilliga. Gjorde ett noggrant och fint utfört arbete.

Zilan C
Skrev om Velebit Måleri AB

Väldigt nöjd med arbetet och utförde det på det antal dagar dom lovade, än fast jag till en början var skeptisk till att det skulle gå så snabbt. Lätt att nå på telefon och mail, och dom ringde upp så fort det var frågor.

Rebecca S
Skrev om Velebit Måleri AB

Snabba, enkla och bra kommunikation. Följer upp och skickar status under arbetstiden. Mycket nöjd är jag 😁

Creating Homes C
Skrev om Velebit Måleri AB

Otroligt bra bemötande och snyggt jobb

MARTIN S
Skrev om Velebit Måleri AB

Velebit målade om hela min lägenhet (väggar, tak, snickerier) och resultatet blev fantastiskt. Kan bara säga: Rajko är en riktig stjärna på att måla! Jag kommer definitivt att rekommendera Velebit till familj och vänner samt använda mig av dem i framtiden.

LJUBOMIR S
Skrev om Velebit Måleri AB

Om jag hade kunnat ge de 10 stjärnor hade jag gjort det. Verkligen superduktiga på sitt arbete. De ser till att göra det där lilla extra. De spacklade och målade om vår lägenhet som var möblerad. De hjälpte oss flytta saker samt dubbelkollade att vi verkligen var nöjda med allt. Till ex glömde berätta att jag ville ta bort en skruv från vägen där tavla satt. Även om de hade målat så åtgärdade de det direkt. De städade efter sig och hjälpte min fru ta bort sista delen av tapeter i korridoren. Rekommenderar starkt Velebit måleri. Vi kommer def anlita de igen. Tack för att ni finns.

HANNAH B
Skrev om Velebit Måleri AB

Härliga människor och duktiga målare m, anbefalles! Jag kommer absolut anlita dem igen

NERMA M
Skrev om Velebit Måleri AB

Supernöjda med målningen av vårt sovrum. Allt var enkelt och smidigt. Trevligt bemötande, snabb och tydlig kommunikation, noggrant utförande och proffsig målare. Rekommenderas!

Per I
Skrev om Velebit Måleri AB

Konkurrenskraftigt pris, bra kvalitet på genomfört målnings- och tapetseringsarbete helt enligt överenskommen tidplan. Flexibelt, trevligt och professionellt bemötande genom hela processen. Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera Velebit måleri.

Sabrina M
Skrev om Velebit Måleri AB

Väldigt trevligt och proffsigt bemötande. Målare kom i tid och utfärde ett väldigt bra jobb samt levererade inom tidsplanen. Varmt rekommenderas!

Ella
Skrev om Velebit Måleri AB

Vi använde Velebit för målning av flera rum i vår lägenhet. Rekommenderar dem starkt! - Snabba på att komma och titta inför att ge offert - Snabb färdigställning av och tydlig offert - Mycket prisvärda - Professionellt bemötande och kunnig rådgivning - Gjorde det lilla extra! Tex så behövde vi hjälp med att ta bort skruvar och hade inte rätt verktyg, detta hjälpte Velebit oss med trots kort varsel. De var också tydliga med att de ville att vi skulle vara nöjda, och åtgärdade direkt en liten skavank vi inte var 100% nöjda med.

Susanna Hilton S
Skrev om Velebit Måleri AB

Tog hjälp av Velebit måleri för att helspackla tak och väggar samt måla tak, väggar och snickerier i fönster. Milica som vi har haft kontakt med har gett ett strålande bemötande från start till slut. Rajko som var här och målade har varit supertrevlig och gjort ett riktigt proffsigt jobb. När vi råkat välja fel kulör till väggarna kom Rajko tillbaka inom två dagar och målade om trots att nytt jobb på annan plats redan hunnit påbörjas. Det märks att de genuint vill att kunderna ska vara nöjda och det är vi verkligen.Kommer definitivt använda oss av Velebit måleri vid framtida projekt.

Margareta R
Skrev om Velebit Måleri AB

Velebit Måleri levde upp till alla våra förväntningar när de målade fasaden på vårt hus. Trevligt bemötande, rekommenderas.

Nora B
Skrev om Velebit Måleri AB

Proffsiga, snabba och otroligt duktiga! Vi målade om hela lägenheten; väggar, tak, snickerier och fönster, samt slipade golven. Vi är otroligt nöjda och kommer tipsa alla våra vänner som planerar att renovera om Velebit!

Mattias P
Skrev om Velebit Måleri AB

Vi målade vår lägenhet om 90 kvm och är mycket nöjda med Velebit Måleri. Bra och snabbt utfört arbete och kommunikation till ett bra pris. Vi kan starkt rekommendera bolaget.

Thim A
Skrev om Velebit Måleri AB

Bra bemötande och väl utfört jobb

Andreas J
Skrev om Velebit Måleri AB

Snabba och pålitligt utfört arbete!

Patrick B
Skrev om Velebit Måleri AB

Velebit målade väggar och tak i princip hela huset och vi är supernöjda med resultatet. Kunniga, vänliga och tillmötesgående målare samt bra kommunikation både inför och under arbetet. Rekommenderas!

Josefine C
Skrev om Velebit Måleri AB

Vi är otroligt nöjda att ha anlitat Velebit för vår renovering! Vi fick hjälp i vår lägenhet med att spackla både tak och väggar för att dölja strukturtapet, dölja märken efter nedriven vägg och fixa i taket där vi spårat nya eldragningar. De har också målat samtliga väggar och dörrar med vacker finish. Enkel och bra kommunikation. Jag kan starkt rekommendera Velebit!

Robyn D
Skrev om Velebit Måleri AB

Snabb och enkelt process, från offert och bokning till att uppdraget utfördes. Smidigt och flexibelt. Arbetet mycket väl utfört.

Åsa A
Skrev om Velebit Måleri AB

Velebit Måleri har lagat/målat ett innertak och satt upp en tapet i min lägenhet. Mycket trevlig och positiv inställning vid diskussion om vad jag ville ha med i offerten. Enkelt att godkänna offerten elektroniskt. Jobbet som sedan utfördes är i toppklass!! Jag är verkligen supernöjd. Kan verkligen rekommendera Velebit Måleri. Åsa på nedre Kungsholmen.

Claes B
Skrev om Velebit Måleri AB

Måleri utfört på ett föredömligt sätt, priset har varit konkurrent mässigt och projektledningen utmärkt. Rekommenderar defenetivt

Julia P
Skrev om Velebit Måleri AB

Jag använde Velebit Måleri för tapetsering av vårt sovrum och är SÅ nöjd med min upplevelse! Resultatet blev perfekt, så noggrant och fint utfört, plus att servicen var i toppklass (både vid bokning och vid utförande). Supertrevliga allihop! Snabb återkoppling med offert och faktura och lätta att få tag i vid frågor. Kan VARMT rekommendera Velebit!

Emil B
Skrev om Velebit Måleri AB

Oerhört nöjda med Velebit! Trots att projektet växte så löste de allt med hög kvalité och snabba svar på telefon/mail. De hjälpte oss med att hitta golvslipningsfirma och golvläggare för stengolv i hall, och löste allt kring det så allt tajmades. Väldigt proffsigt och smidigt. Monterade tom ny dörr och dörrkarm. Nästa gång vi ska måla så kommer vi garanterat anlita dessa igen. Önskar ni referensbilder så hör av er till mig. //Emil Breman

Anna U
Skrev om Velebit Måleri AB

Vi är oerhört nöjda med Velebit Måleri, med allt från offert och avtal till färdigt resultat. Jättebra kommunikation hela tiden och de höll sig exakt till utlovad tidsplan. De hjälpte oss med tapetsering och måleri av nästan hela vår lägenhet på 90 kvm, inklusive målning av dörrar och karmar. Vi kan varmt rekommendera Velebit Måleri.

Linnea Z
Skrev om Velebit Måleri AB

Velebit Måleri var hos oss i Liljeholmskajen och målade om hela vår lägenhet. Otroligt proffsigt utförande, noggranna och mycket responsiv kommunikation! Vi rekommenderar alla som vill ha duktiga målare som är snabba och service minded att välja Velebit Måleri!

Rosé Marie A
Skrev om Velebit Måleri AB

Ville ha hjälp med att måla vårt sovrum. Fick snabb kontakt och offert liks snabbt. Måleriarbetet utfördes på högsta nivå och vi blev mycket nöjda. Vi kommer att anlita dem fler gånger