Vi Vinnare i Marieberg HB

1.3

9 omdömen om Vi Vinnare i Marieberg HB

DANIELLE M
Skrev om Vi Vinnare i Marieberg HB

Välj ett annat ställe om du kan. Har varit kund där i över 10 år och vänligheten har totalt försvunnit. Då var det ett toppen ställe. Nu känner man bara att man stör, om man inte spelar på hästar förstås!

Evelina G
Skrev om Vi Vinnare i Marieberg HB

Katastrof. Rekommenderar verkligen inte.

Ewa Å
Skrev om Vi Vinnare i Marieberg HB

Välj ett annat ställe om du kan,tyvärr så hänvisas jag dit de gånger man har postens ärenden,otrevligare personal får man inte tag på,noll service noll koll på paketen har hänt att paket gått i retur pga ingen avi har orkats gjort,noll koll på porton när du skickar utomlands,allmänt bara TVÄRSÄMST,man begriper INTE varför denna typen av folk beger sig in på dessa yrkesval för?????absolut minst passande av allt tänkbart enl mig

Elliot N
Skrev om Vi Vinnare i Marieberg HB

Oflexibel och grinig personal som ogärna svarar på frågor. Välj ett annat ställe!

Christian E
Skrev om Vi Vinnare i Marieberg HB

Extremt oflexibla, otrevliga och noll känsla för service. Välj ett annat ställe om du vill att ditt paket hanteras av service-inriktade personer.

Pernilla L och Zita T gillar detta
Bernt K
Skrev om Vi Vinnare i Marieberg HB

Kontrollera alltid att det du lämnar in blir frankerat.Tisdagen 11/1 lämnade jag in ett mindre paket på Vi Vinnare.Det kostade 60 kr i porto som betaldes. I går fick jag en räkning från Posten på eftertaxering på 69 kr+ 25 kr. i adm. på utblivit porto.

Mike N
Skrev om Vi Vinnare i Marieberg HB

Dålig service och onödigt mycket byråkrati. Detta särskilt hos personalen. Synd att jag måste gå hit för att hämta mina paket. :(

Jennifer H
Skrev om Vi Vinnare i Marieberg HB

Mitt postutlämningsställe är verkligen bra. Trevliga ägare som snick-snackar med mig när jag kommer in och dom tillåter min lilla hund att få komma med in i butiken.

Susanne B
Skrev om Vi Vinnare i Marieberg HB

2009 var "Vi vinnare" ok. Idag 18 mars 2017 har jag ändrat texten och kan långt ifrån rekommendera dem. Urdålig service, otrevlig personal. Vill helst byta utlämningsställe!