viköperdinbil.se

www.vikoperdinbil.se
  • BadgeTwoYears
1 564
4.3

Välkommen till viköperdinbil.se! Viköperdinbil.se erbjuder ett säkert, bekvämt och rikstäckande alternativ för dig som vill sälja din bil. Låt oss värdera din begagnade bil - helt kostnadsfritt. Oavsett vilket märke eller ålder den har, ger vi dig bästa möjliga prisförslag. På viköperdinbil.se går våra bilexperter igenom din...

1564 omdömen om viköperdinbil.se

Sedan starten hos Reco 2017

Maria H

Snabbt och smidigt👍👍👍 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

Rosalie B
Skrev om viköperdinbil.se

Bra bemötande och bra information vid besöket på stationen. Fick inte priset som angetts vid första kontakten. Trots det nöjd.

Thed E
Skrev om viköperdinbil.se

Gjorde en förfrågan ang. en bil och fyllde i ärliga uppgifter. VKDB återkom med en bra offert. Besökte Örebro där bilen kontrollerades av trevlig personal. Kontrakt skrevs och bilen lämnades. Tre dagar senare fanns betalningen på kontot. Snyggt hanterat hela vägen. Verkligen imponerad.

Elin J
Skrev om viköperdinbil.se

Mycket snabb och smidig affär. Fick bra pris!

Lennart S
Skrev om viköperdinbil.se

Gammaldags bilhandlare av sämsta sort, men i ny kostym

Tord K
Skrev om viköperdinbil.se

Snabbt och smidigt, inga problem alls

Fredrik A
Skrev om viköperdinbil.se

Affären gick snabbt och effektivt

Alexander L
Skrev om viköperdinbil.se

Trevligt bemött och bra service.

Patrik H
Skrev om viköperdinbil.se

Smidigt sätt att sälja bilen. bra bemötande på stationen.. Inget att klaga på

Johan V
Skrev om viköperdinbil.se

Fantastiskt smidigt. Lättsamt sätt att sälja bilen på.

Jan-Erik S
Skrev om viköperdinbil.se

Väldigt bra mottagande och bra personal .

Anders A
Skrev om viköperdinbil.se

Väldigt bra, men man borde kunna beskriva sin bil själv bättre

Anders W
Skrev om viköperdinbil.se

Proffsig mottagning och grundlig genomgång av bilen.

Ersan A
Skrev om viköperdinbil.se

Trevlig bemötande, snabbt och enkelt att sälja bilen.

Mattias G
Skrev om viköperdinbil.se

Enkelt och snabbt att värdera och sälja bil. Jag hade endast hört talas om viköperdinbil.se från tv reklam innan och bestämde mig för att testa det och det levde helt upp till förväntningen av hur det skulle vara

Zafer M
Skrev om viköperdinbil.se

1/Jag känner mig lurad 2/ Jag blev erbjuden ett pris och köpte en bil ,sedan ändrade ni priset pga avsaknad av bokservice

Johan A
Skrev om viköperdinbil.se

Lätt och smidigt, inga konstigheter.

Margareta N

Helt fantastisk personal, Simon och Frida. Jag är mycket nöjd. 🌺

LINGARAJKUMAR S
Skrev om viköperdinbil.se

Good customer experience. I would recommend it!

Eva H
Skrev om viköperdinbil.se

Problemfritt men lite för lite betalt

Samir F
Skrev om viköperdinbil.se

Bästa jag har varit med som bilsäljare/handlare. Trevlig bemötande och rimliga pris

Teresia J
Skrev om viköperdinbil.se

Snäll o fin personal med respekt

Sebastian K
Skrev om viköperdinbil.se

Smidigt, enkelt och trevligt bemötande:)

Lars A
Skrev om viköperdinbil.se

Jag gick in i detta med lika delar skepsis som nyfikenhet. Efteråt kan jag konstatera att jag är mycket nöjd. Efter att ha fyllt i några frågor på webben, vilket bara tog ett par minuter, så fick jag ett preliminärt bud, som jag var nöjd med. Sedan följde en besiktning på deras station. Van med alla hårdprutare när man säljer privat, så trodde jag att de skulle göra samma sak, men efter 45 minuter kom jag därifrån med 500kr bättre betalt än det preliminära budet. Ingen stor skillnad, men åt rätt håll. Nöjd tog jag bussen hem.

Mikael A
Skrev om viköperdinbil.se

Köpte bilen utan att pruta på det preliminära priset. Mycket enkelt och smidigt. Tog under 1h totalt

Britt-Marie B
Skrev om viköperdinbil.se

Trevligt bemötande Jag är mycket nöjd

Eva-Lena T
Skrev om viköperdinbil.se

Enkelt att få värdering och snabbt och tryggt

Jonas E
Skrev om viköperdinbil.se

Fick en helt ok värdering, förstår givet att de skall tjäna pengar på affären. Efter kontroll så fick jag en omvärdering till något högre vilket blev positivt istället för tvärt om. Bra bemötande i Högdalen.

Per S

Aasaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Rune E
Skrev om viköperdinbil.se

Smidig och snabb behandling av köpet. Trevligt bemötande av personalen i Kållered. Priset blev lite lägre än utlovat och förväntat. Pengarna kom in på mitt konto efter en dag.

Peter N
Skrev om viköperdinbil.se

Det var enkelt att fylla i formuläret på datorn. Nära till besiktningslokalen. Lite märkligt att registreringsbeviset var för gammalt efter 5 månader. Snabb betalning. Bra!

Lars-Gunnar O
Skrev om viköperdinbil.se

Trevlig, snabb och smidig process. Skulle varmt rekommendera till personer som vill bli av med sina äldre bilar istället för att skrota direkt.

Lars S
Skrev om viköperdinbil.se

Sålde vår bruskbil, fick en tämligen bra värdering, och efter besiktning av trevlig personal så fick jag efter en stund priset. Man hade prutat 230kr. Gick bra, skönt att lämna bilen på plats, pengarna kom efter 5 arbetsdagar, vilket kanske var lite lång tid.

Ismet K
Skrev om viköperdinbil.se

Bra jobbat gick smidigt och snabbt tack

Annette P
Skrev om viköperdinbil.se

Vi handlade inte vi sålde min bil. Smidigt och enkelt förfarande. Trevligt bemötande.

Per-Erik G
Skrev om viköperdinbil.se

Snabb service från kontakt till avslutad affär

Konjit W
Skrev om viköperdinbil.se

Inga krångligheter!!!! Livet blir mycket lättare.

Pierre S
Skrev om viköperdinbil.se

Väldigt trevliga och bra samt bäst erbjudande.

Inger L
Skrev om viköperdinbil.se

Killarna var väldigt positiva och trevliga. Vi fick även bra betalt för våran bil, vilket förvånade oss. Det hade vi inte riktigt räknat med.

Joakim F
Skrev om viköperdinbil.se

Mycket smidigt och snabb hantering.

Johan S
Skrev om viköperdinbil.se

Mycket smidigt att sälja bilen till viköperdinbil. Få ett första pris på nätet sen boka tid och kör in bilen. På plats gör de en kontroll och ger ett slutgiltigt besked. Priset kan justeras upp eller ner beroende på slitage och annat. Jag rekommenderar viköperdinbil till de jag känner och som funderar på att sälja.

Johan M
Skrev om viköperdinbil.se

Trevlig och snabb service! Bra pris fick jag på min bil!

Mikael E
Skrev om viköperdinbil.se

Snabbt & enkelt! Snabbt & enkelt! Snabbt & enkelt! Snabbt & enkelt! Snabbt & enkelt!

Håkan J
Skrev om viköperdinbil.se

Pålitligt, enkelt och snabbt. Kan tänka mig att anlita igen.

Kristofer H
Skrev om viköperdinbil.se

snabbt, enkelt samt trevligt bemötande

Anders F
Skrev om viköperdinbil.se

Snabbt o bra, serviceminded personal, kommer använda dem igen

Zana T
Skrev om viköperdinbil.se

Fick bra pris för min bil. Väldigt smidigt och enkelt. Rekommenderar starkt

Roger L
Skrev om viköperdinbil.se

Över förväntan. Mycket bra bemötande. Sålde min bil och fick lite över onlinevärderingen trots helt slitna däck.

Thomas M
Skrev om viköperdinbil.se

Bra service och trevlig personal

Anette F

Trevligt bemötande, allt flöt bra pengarna på kontot inom 3 dagar