Viksjö Tandhälsa

Viksjö Tandhälsa

viksjotandhalsa.se
  • BadgeFiveYears
Boka tid Ring 08-580 393 00 Dela

Välkommen till Viksjö Tandhälsa! På Viksjöplan 47 i Viksjö hittar du Viksjö Tandhälsa! Vi kan hjälpa dig med allt inom tandvård och estetik! Vi har som mål att kunna erbjuda dig som kund de funktionella, estetiska och anatomiska aspekter som tandvård kräver för varje enskild individ. Vi har alltid dig som patient i fokus och...

174 omdömen om Viksjö Tandhälsa

Sedan starten hos Reco 2020

Ylva G
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Som vanligt trevligt och proffsigt omhändertagande vid undersökning och därvid förslag om kommande åtgärder. Tack!

F-Kort   Asia Y
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Bra omhändertagande, lyhörd , Alla personal är bra bemötande och lyhörda.

Jorge H

Bra kliniken, trevligt personal

Mehmet Can T
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Läkarna är bra ,kommer hela tiden nya oerfarna sjuksköterskor,hygien är inte så perfekt

Anders Gustaf S
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Proffsigt o Trevligt bemötande bra utfört arbete👍

Luis Antonio L
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Professionell och hjälpsam . Påminner mig när är det dags och hittar alltid en tid som passar

Marie J
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Mycket bra på alla sätt. Lagade en trasig gammal lagning.

Ekaterina L
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Den var bra och jag är nöjd med bemötandet

Mathias S
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Väldigt bra och omhändertagande personal. Världsklass

Viveca V
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Gillar min tandläkaren Elisabeth, lugn,lyhörd.

Maria Susanna A
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Mycket nöjd med första kontakt och undersökning

Louise L
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Mycket bra omhädetagande alla vänlig Tandhygienisten som jag ofta träffar ,lyssnar Gör ingrepp med försiktigt utförande Det gäller Även Min tandläkare Tack för att jag kan vara er patient 🙏🐣

Mariana M
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Phroffsiga glada fint jobb i min mun .dom får högsta betyg.

Samira A
Skrev om Viksjö Tandhälsa

När jag kom in i Viksjö Tandhälsa kände jag mig direkt välkommen i den miljön. Jag var jättenöjd med mitt besök hos tandläkare Sandra Afram. Jag kommer i fortsättning alltid vilja träffa Sandra då jag under behandling kände mig trygg och lugn, jag har aldrig tidigare upplevt denna trygghet och professionellt arbete.

Ilona D gillar detta
Emelie V
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Trevligt, varmt och professionellt bemötande.

Connie W
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Kort väntan i väntrummet. Bra jobbat.

Kerstin T
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Bra bemötande. Hjälpsamma. Lätt att få tider.

Lars B
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Allt gick bra! Inga nya hål i tänderna.

Christina W
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Jag är så positiv Jamnade hos er pga en felbokning Men det är jag glad för Kommer fortsätta hos er i framtiden Tack för vänligt och proffsigt bemötande Christina

Sture H
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Ni är alltid toppen. Och både vackra och glada!

Ulf J
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Bra bemötande och trevlig personal

Afrina Z
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Jag har varit där för första gången. Har inget särskilt att berätta just nu.

Leena K
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Receptionen, inga kommentarer. Tandläkarna jätte bra. Blev nöjd.

Dag S
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Tandhygienisten är helt outstanding! Bra genomfört arbete och väldigt pedagogisk med avseende vad som görs och inte minst hur jag ska hantera mina tänder på bästa möjliga sätt!!😀

Mattias S
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Kunnig klinikchef och tandläkare omgiven av duktig och trevlig personal. Trevligt mottagande och bra stämning.

Alp A

Professionell tandgynst De är mycket kunniga Trevligt personal

Thisa B
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Bra bemötande och professionell!!

Janet B
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Personalen är Jättetrevliga och professionella. Jag har tandläkarskräck men känner mig trygg och lugn när tandläkaren Elisabeth tar hand om mig

Åke B
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Känner mig välkommen , får råd och hjälp med mina tänder. Nadja har under tre år varit till hjälp med min tandhygien, underbart...

Ulla B
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Jag blev trevligt bemött. Alla var glada. Jag hade besök hos tandhygienisten och hoppades att det inte. skulle göra allt för ont. Och det gick bra. Köpte också nya mellanrums borstar och de funkar för nästen alla mellanrum!

Emmanuelle M
Skrev om Viksjö Tandhälsa

hela teamet är noggrant och trevligt, de förklarar vad de ska göra och frågar om allt är ok!

Flori S
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Jätte bra allt. Bästa tandläkaren Elisabeth och sköterska Ilona.

Git H
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Bra mottagande i receptionen och min tandhygienist, som jag var hos senast, har ett lugnande arbetssätt. Hon förbereder och informerar om vad hon kommer att arbeta med och frågar under behandlingen om man mår bra.

Matti S
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Trevlig personal som kan sitt jobb🥀

Per-Olov M
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Trevligt bemötande och professionell undersökning.

Connie N
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Kände mig mycket väl både omhändertagen och mottagen och tandhygienisten känns både trevlig och förtroendeingivande

Svante H
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Mycket nöjd både med behandling och bemötande.

Leif J
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Ett bra jobb och mottagande av personalen

Christina L
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Jag bytte till Viksjö Tandhälsa för några år sedan och jag har inte ångrat det en sekund. Blir alltid väl bemött och framför allt lyssnad på. Alla är vänliga och inger ett lugn inför vad som komma skall. Senaste besöket var en "vanlig" undersökning

Raija H
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Trygghet, trevlighet, alla är vänliga, även om man själv litet upprorisk

Cathrine H
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Fantastiskt bemötande. Väldigt empatiska och bryr sig om sina patienter. Tydliga med priser direkt från början så inga jobbiga överraskningar när man lämnar. Snabb hjälp och korta väntetider. Guld värt!

Aziz S
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Jag är jätte nöjd och bra bemötande

Jeanette S
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Jag älskar deras bemötande och personalen är professionella

Ellen U
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Jag är nöjd med Viksjö tandhälsa.

Peter A
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Mycket trevligt gäng tandläkare som tog hand om mig och min rotfyllning på bästa sätt. Rekomenderar varmt Wourod som förklarade och visade varje steg.

Birgit N
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Bra och trevligt bemötande! Omhändertagande och mycket bra! Duktigt och rart och personligt och bra och bra och bra!

Monika S
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Tandläkarkontroll. Bra och trevligt bemötande.

Anneli E
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Alltid nöjd med mina besök hos Viksjö Tandhälsa. Trevlig och duktig personal.

Åke J
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Alltid mycket trevligt bemötande och bra behandling

Grigore A
Skrev om Viksjö Tandhälsa

Trevigt personal fina lokaler dels mycket duktiga o erfarenhet