Villagaranti

Villagaranti

Ring 08-19 63 11 www.villagaranti.se

Ett bättre alternativ för villaägare Villagarantis serviceavtal gör det enklare och billigare för dig som villaägare att underhålla ditt tak. Serviceavtalet är ett abonnemang för byggtjänster där du som kund har hantverkare och besiktningsmän tillgängliga året runt. Alla arbetsmoment samt allt material ingår i månadskostnaden....

21 omdömen om Villagaranti

Cisco O
Skrev om Villagaranti

Jag äger inte ens taket på radhuset, det gör föreningen. Det förklarade jag för er när en "säljare" ringde mig. Ändå får jag hem en faktura på 500 spänn när jag inte ens tackat ja till någonting.. Idag har jag pratat med en ny kundrepresentant som var väldigt trevlig och rättade till detta! En eloge till dig! Men säljaren borde ni göra er av med! Usch!

LPT Construction AB
4.3/5 i betyg av 32 omdömen 4.3 av 32 omdömen
Badge2020

Peter F
Skrev om Villagaranti

Jag ringde in till supporten och fick bra råd ang min råspont som är missfärgad inne på vinden.

mohammed f
Skrev om Villagaranti

Mycket bra service och resultat. Kan verkligen rekommenderas

RAO Tak och Bygg - Takläggare Stockholm
4.9/5 i betyg av 92 omdömen 4.9 av 92 omdömen

Blev mycket nöjd med arbetet. Trevligt bemötande😊💐 Bra genomgång av uppdraget innan det började. De höll tidsschemat. 👍

Elisabeth B Elisabeth B
Lisbeth E
Skrev om Villagaranti

Proffs som vet vad de håller på med. Skickad dem ett ordentligt underlag och fick bra förslag på möjliga förbättringar. Problemfritt genomförande av takrenovering. Klarade av en del avancerat snickeriarbete som behövdes. Tidsplanen höll och arbetet utfördes till avtalat pris. Fick kanske 7-8 offerter på jobbet. Glad att jag i slutänden valde Villagaranti.

Richard H
Skrev om Villagaranti

Jag är kund sedan ett år tillbaka och vill speciellt tacka adam som hanterade ett nervöst samtal från mig kvällstid. Du tog dig tiden och lyckades lugna ner mig och ordna vår situation. Väldigt tacksam!

Villatakexperten
4.9/5 i betyg av 368 omdömen 4.9 av 368 omdömen

Jag rekommenderar verkligen villatakexperten. De har kundservice utöver det vanliga och gör det lilla extra för att man ska bli nöjd. De byt

Agneta B
Skrev om Villagaranti

Vi har ett gammalt tak och ville ha lite information om takets skick. Vi mailade in bilder och fick rådgivning via telefon. Vi känner oss nöjda och trygga med tjänsten. Med vänlig hälsning, Agneta

Nils  B
Skrev om Villagaranti

Jag och min hustru fick hjälp med vårt läckande papptak. Vi jämförde offerter och Villagarantis anbud var bäst i både pris och beskrivning. Duktiga hantverkare från initial kontakt till slutbesiktning av reparationen. Garantin för hela taket är utomordentlig eftersom vi slipper kosta på att renovera hela taket då vi bara kommer bo kvar i några år till. Nils & Margareta Mycket nöjda

VillaTakspecialisten
4.7/5 i betyg av 258 omdömen 4.7 av 258 omdömen

Ulf J
Skrev om Villagaranti

Supertrevlig personal och bra kundbemötande. Jobbet blev bra utfört utan anmärkningar. Mvh Ulf

Börje P
Skrev om Villagaranti

Professionellt bemötande. De höll oss underrättade om varje steg under arbetets gång och kunde svara på de frågor vi hade. Kan starkt rekommendera tjänsten.

Takrenoverarna i Stockholm AB
4.5/5 i betyg av 228 omdömen 4.5 av 228 omdömen

Snabba, bra bemötande, serviceinriktade, bra arbete genomfört.

Michael L
Skrev om Villagaranti

Superbra tjänst för oss villaägare! vi rekommenderar varmt Villagaranti.

Karl T
Skrev om Villagaranti

Top class!!! Superbra jobb från planering till utförande. Absolut "Value for money" Stort tack till Fredrik och byggare! Så nöjd, rekommerderar villagaranti

Vesivek Sverige AB
4.8/5 i betyg av 1103 omdömen 4.8 av 1103 omdömen

Efter att ha granskat offerter från olika företag så föll vårt val på Takexpress. Orsaken var att de lovade att göra arbetet på mindre än e

Patrick S Patrick S
daniel L
Skrev om Villagaranti

Ja ringde in är jag blev orolig för taket - till ett mycket snabbt och proffsigt genomförande. Fredrik är väldigt serviceinriktad och vågar lita på sin profession och erfarenhet vilket gör ett grymt bra slutresultat. En plåt hade lossnat vilket killarna fixade. MYCKET NÖJD!

Frida B
Skrev om Villagaranti

Vi är mycket nöjda med hur Villagaranti har utfört reparerationen på vårat tak. De höll rent och snyggt och var väldigt lyhörda för våra önskemål. Resultatet levde verkligen upp till våra förväntningar, så vi kan absolut rekomendera andra att anlita Villagaranti. Två nöjd kunder Frida och Karl Bengtsson

DM TAK
4.6/5 i betyg av 196 omdömen 4.6 av 196 omdömen
BadgeFourYears

Är helnöjd med det jobb dom utförde med takomläggningen i vår bostadsrättsförening

Kristina S
Skrev om Villagaranti

Vi har ett äldre tak och hade två problem med taket som vi visste om sedan innan. Dels hade ett vindskivebeslag ramlat ned från huvudtaket, samt ett problem med avrinningen på vårt plasttak. Vi fick ett bra pris för reparationerna och blev sedan kunder. Känns skönt att slippa oroa sig över framtida underhåll och skador på taket. Mvh Kristina

Klasse
Skrev om Villagaranti

Aggressiva telefonförsäljare. Akta er för detta nystartade bolag!

Kalle J gillar detta
Svar från Villagaranti

Hej Klasse Givetvis ska man kunna förvänta sig korrekt information och ett trevligt bemötande när man blir kontaktad av oss, och det är väldigt tråkigt att du inte upplevt din kontakt med oss som positiv. Du får gärna skicka in din feedback till oss via formuläret på https://villagaranti.se/kontakt/, så får vi ta detta vidare samt reda ut på vilket sätt som vår hantering brustit. Med vänlig hälsning Tristan Lindquist Villagaranti

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 120 omdömen 4.9 av 120 omdömen

Josefine B Josefine B
Johan P
Skrev om Villagaranti

Vill tacka killarna som kom ut till oss i gårdagens snökaos för att täta takläckaget vi fick. Jag är riktigt nöjd med tjänsten! Mvh Johan

Peter K
Skrev om Villagaranti

Trevlig och hjälpsam kundtjänst. Bra pris för tjänsten. Känns tryggt nu när det ligger snö på taket.

Stadstak Sthlm AB
4.3/5 i betyg av 84 omdömen 4.3 av 84 omdömen
BadgeFourYears

Proffesionellt, tydligt och punktligt

Fredrik O
Skrev om Villagaranti

Tjänsten fungerar bra. Trevligt och proffsigt bemötande. Fick hjälp med vindskivebeslag som blåst ned.

Lotta M
Skrev om Villagaranti

Vi fick ett läckage i vardagsrummet i helgen, jag ringde in och bemöttes av Adam som hanterade vårt ärende snabbt och proffsigt. Det tog bara någon halvtimme innan taket var täckt och killarna plockade ut blöt isolering och torkade upp vatten som samlats inne på vinden. Dagen efter när det slutat regna kom killarna redan på morgonen och bytte ut de delar som var skadade. Kan inte ha fungerat bättre stort tack till Jonas och Fredrik som ryckte ut en regnig helg. Hoppas fikat smakade trots allt:) Med vänliga hälsningar Lotta.

TioTak AB
4.2/5 i betyg av 83 omdömen 4.2 av 83 omdömen

Jag hade sex takföretag hemma för diskussioner och offerter. Jag fastnade direkt för Tio-Tak. Bara grejen att efter takbesiktning gå in, ta

Hans-Peter H Hans-Peter H
Johan E
Skrev om Villagaranti

Tack för ett trevligt bemötande. Jag var skeptisk till en början och hade en del frågor, så jag ringde in till kundservice och pratade med Andreas. Vi hade ett väldigt trevligt samtal och jag fick alla mina frågor besvarade. Jag är jättenöjd med tjänsten, det känns skönt att veta vart man ska vända sig ifall något händer. Mvh Johan

Fredrik A
Skrev om Villagaranti

Jag råkade ut för ett läckage vid skorstenen en kväll nu i oktober. Jag ringde in på journumret och behövde bara vänta en timme innan deras killar var ute. De var snabba och proffesionella med att täta läckaget och reparera skadan. Jag är jättenöjd med deras insats och kan rekommendera tjänsten.

BM Villatak & Måleri AB
4.9/5 i betyg av 253 omdömen 4.9 av 253 omdömen

Vårt projekt: ca 250 kvm valmat tak. Byte av en takstol, råspont, tegel, hängrännor och stuprör. Eftersom det är valmat så innebar det att v