Vindelns Begravningsbyrå

Ring 0933-611 90 www.umeabegravningsbyra.se

9 omdömen om Vindelns Begravningsbyrå

Eva-Britt E
Skrev om Vindelns Begravningsbyrå

Snabb återkoppling och omhändertagande vid vår mors bortgång. Bra bemötande och service hela vägen fram till jordfästningen. Erhöll en fin minnesbok från begravningen! Tack!

Jan Erik Sören H
Skrev om Vindelns Begravningsbyrå

Mötet på begravningsbyrån var väldigt bra. Bemötandet på begravningen var något förvirrat, han visste inte att det skulle vara ett bårtäcke på kistan och inte hur blommor skulle placeras. Så det var tur att vi var tidiga och kunde styra upp det hela. Känns inte helt ok som närmast anhörig.

Marlene L
Skrev om Vindelns Begravningsbyrå

Bra bemötande och snabb återkoppling på mail. Uppfyllde mina förväntningar.

Kristin B
Skrev om Vindelns Begravningsbyrå

Proffsigt och respektfullt bemötande. Bra att hon kunde komma på hembesök då vi hade en anhörig som ville delta men ej kunde ta sig till kontoret. Kan rekommendera henne.

Birgitta K
Skrev om Vindelns Begravningsbyrå

Köpte hela paketet - hämtning, begravningsservice mm. Bra o trevligt bemötande - lätt att kontakta under tiden.

Birgit E
Skrev om Vindelns Begravningsbyrå

Trevligt bemötande och Ingela var behjälplig på alla sätt och vis. Lätt att nå per telefon också, för att få svar på alla frågeställningar som uppstår i samband med ett dödsfall. Vindelns begravningsbyrån hjälpte oss med det mesta, i samband med fars begravning. MVH Birgit Eriksson.

Thomas A
Skrev om Vindelns Begravningsbyrå

Fint bemött Ungefär som vi förväntade oss Blev en fin upplevelse, vi hade begravning i St Mikaels kapell och minnesstunden på försammlingsgården som blev jättefin. Vi har även beställt jurist till Bouppteckning och kommer att beställa gravsten nu snart, måste tillägga att solosångerna av Lotta Jonsson blev mycket uppskattade Mvh/ Thomas

Joelsson Sune J
Skrev om Vindelns Begravningsbyrå

Trevligt bemötande! Allt i sin ordning!

Andersson Björn A
Skrev om Vindelns Begravningsbyrå

En personlig och mycket fin hjälp vid ett tungt ögonblick i livet