Vingåkers Factory Outlet AB

2.7

6 omdömen om Vingåkers Factory Outlet AB

Peter F
Skrev om Vingåkers Factory Outlet AB

Fulgrejer med avgifter samt upplagt krångel för det fall du som kund avser returnera. Kolla upp detta innan order.

ARASH H
Skrev om Vingåkers Factory Outlet AB

Påstod först felaktigt att jag inte har rätt att reklamera varan och när det visade sig att jag visst hade rätt att reklamera hittade de på felaktiga uppgifter om att det inte var något fel på varan. Sedan ville chefen inte ens diskutera ärendet. Mycket okunnigt, oseriöst och oprofessionellt företag. Undvik!!!!

HENRIK B
Skrev om Vingåkers Factory Outlet AB

Bra varor, bra priser, snabb frakt, retur utan svårigheter. Men framförallt outstanding kundtjänst vid problemlösning! Att sälja kan de flesta, men att lösa eventuella svårigheter är det som särskiljer stjärnorna från resten. VFO är bäst ❤️

Henrik L
Skrev om Vingåkers Factory Outlet AB

En märkes outlet som har en hel rad olika märken som Tiger, SIR, Puma, Nudie, Replay och en rad där till. De har ett väldigt sort utbud av jeans och kavajer/kostymer till ett riktigt riktigt bra pris. Det ända man kan klaga på är att det kan vara lite stökigt i affären men det är ändå inget som man störs av när du är där och handlar.

Amanda E
Skrev om Vingåkers Factory Outlet AB

Jag har varit i Vingåker och shoppat en gång, och utbudet av kläder kändes lite ojämnt. Det fanns en massa fina kostymer (från bland annat Tiger of Sweden och Sir) till riktigt bra priser. Även Filippa K hade en hel del fint, men resten kändes gammalt och otrendigt. Priserna var inte heller så låga som jag hade förväntat mig. Jag tror utbudet varierar ganska mycket under året så det gäller att komma i rätt tid när de har fyllt på!

Elina E
Skrev om Vingåkers Factory Outlet AB

jag tycker att Vingåkers Factory Outlet är överskattad som en bra affär. den är nog egentligen bara prisvärd om man ska köpa kostymer eller skjortor. Annars är jeansen konstiga storlekar, passformen urusel och konstiga modeller (allt är andra eller tredje sortering). Ofta får man trängas med turister från hela Sverige då Outletbutiken fortfarande går väldigt bra. Men jag går aldrig ner längre, jag hittar ändå aldrig något att handla till mig själv.