Vinslövs Fritidscenter AB

Vinslövs Fritidscenter AB

3.0

Specialister på husvagn, husbil och släpvagn. Nya och begagnade husvagnar och husbilar av kända märken som tex Kabe, Hobby, Adria och Cabby.

4 omdömen om Vinslövs Fritidscenter AB

Björn Åke Peter H
Skrev om Vinslövs Fritidscenter AB

Verkstad, dyr, massa tillägg för att ta ut dom till campingen för att laga saker, får snäsiga svar . Inte ett dugg lösning per telefon. Så denna verkstad rekommenderar vi inte, fick anlita en annan verkstad med kunden i fokus, trevligt bemötande.

MAGNUS S
Skrev om Vinslövs Fritidscenter AB

Var påväg att köpa en vattenpump som reservdel. Pumpen var betald men så blev både jag och säljaren osäkra på om det var rätt anslutning. Säljaren föreslog återköp så att jag skulle kunna dubbelkolla vilken anslutning det var. Mycket proffsigt och kundvänligt!

Olof O
Skrev om Vinslövs Fritidscenter AB

Riktigt trevligt bemötande och bjöd på kaffe o bullar medans de visade oss runt bland bilarna. Hjälpsam personal som svarade på frågor kring första köp av husbil. Skulle absolut rekommendera vinslövs fritidscenter till er som är i husbils-tankar.

Göran C
Skrev om Vinslövs Fritidscenter AB

Totalt odugliga, säljer gärna, verkstad? Finns inte ord för hur dålig den är. Förstörde en splitter ny Kabe och gjorde den till en oanvändbar dödsfälla. Det gäller att ha koll på juridiken om man ska handla där och om ni handlar... få ALLT på papper. Ta med en jurist vid ev köp.