Volontärresor Sverige AB

Volontärresor Sverige AB

Ring 031-708 42 03 www.volontarresor.se
4.3

Åk som volontär och gör något annat än du är van vid på din semester! Dina kunskaper och erfarenheter uppskattas och behövs. Du kan hjälpa gatubarn till en bättre framtid, undervisa barn i en byskola eller volontärarbeta med djur och natur!

8 omdömen om Volontärresor Sverige AB

Birgitta H
Skrev om Volontärresor Sverige AB

Från Volontärresor bryr de sig om dig som kund och försöker hjälpa med allt de kan. En perfekt början för ett äventyr på andra kontinenter.

Katarina K
Skrev om Volontärresor Sverige AB

Jag undervisade i franska på en hushållsskola för unga tjejer i Dakar och bodde i en traditionell afrikansk, muslimsk familj. Det var det häftigaste jag gjort i hela mitt liv! Gör det du med!

Katarina K
Skrev om Volontärresor Sverige AB

Förmedlar Sveriges bästa och intressantaste resor! Har själv åkt på en volontärresa till Senegal 2008. Bodde under 6 veckor i en muslimsk familj och arbetade på en skola för tonårstjejer i Dakar. Det var det häftigaste jag gjort i hela mitt liv!

Kerstin W
Skrev om Volontärresor Sverige AB

Jag ar helt nojd med mina kontakter med Volontarresor och detta satt att resa kan jag verkligen rekomendera till alla som vill uppleva andra kulturer!

Camilla H
Skrev om Volontärresor Sverige AB

Volontärresor är ett företag som erbjuder möjligheten att få utveckla sig själv och se världen. Personalen är kunnig och hjälpsam.

Marie-Louise A
Skrev om Volontärresor Sverige AB

Den kontakt jag haft med Volontärresor har varit fantastisk serviceminded och tillgängliga tror tom att de svarade på mina frågor från poolkanten.

hanna L
Skrev om Volontärresor Sverige AB

Jag tycker de är jättebra. När jag hade kontakt med dem var de trevliga, hjälpsamma och engagerade. Kontakten med dem var super!

Nils G
Skrev om Volontärresor Sverige AB

Ärligt talat har jag inte rest med dem själv än, dock har jag flertalet vänner som är super nöjda och starkt rekomenderar upplevelsen att hjälpa till på ställen där man verkligen gör nytta. När jag ringde och hade lite frågor svarade de otroligt engagerat och inlevelsefullt. Det märks att de som driver företaget brinner för verksamheten.

Emma K och Johan C gillar detta