Wallenstam AB

Wallenstam AB

Ring 031-20 00 00 www.wallenstam.se
2.2

Wallenstam är med drygt 300 fastigheter ett av Sveriges större renodlade och börsnoterade fastighetsbolag. Kunderna består av ca 10 000 hushåll och ca 1 500 företag.

6 omdömen om Wallenstam AB

Saman E
Skrev om Wallenstam AB

Dålig återkoppling och utför inte slutbesiktning

ROBIN G
Skrev om Wallenstam AB

Allvarlig oro över brist på professionalism och kommunikation: Jag är djupt besviken över min erfarenhet med Wallenstam och Mathias Warnberg Hjerpe. Deras brist på professionalism och kommunikation är chockerande. Trots upprepade förfrågningar har de inte kunnat tillhandahålla den grundläggande informationen om det arbete som påstås ha utförts i min lägenhet, inklusive arbetsordern, fakturan och detaljerad beskrivning av utfört arbete. Jag har även begärt bilder som visar det påstådda arbetet, men inget har levererats....

PIERRE G
Skrev om Wallenstam AB

Dåligt bemötande från deras kontor. underhållet av lägenheterna inne som i trappen/hissen under all kritik. Underhållet av tvättstugan dåligt. Deras underentreprenörer är helt usla med några få undantag.

Murre S
Skrev om Wallenstam AB

Som hyresvärd (2021-01-08) har jag varit nöjd med deras bemötande och service. Dock är de relativt dyra per kvadratmeter.

M

P O B
Skrev om Wallenstam AB

Ett sniknare företag får man leta efter. De gör allt för att suga ut sina hyresgäster. Dessutom riktigt otrevligt bemötande från ansvariga om man är oense om något. Kan du välja en annan hyresvärd så gör det så slipper du garanterat problem i framtiden.