Wat Ekonomikonsult AB

Wat Ekonomikonsult AB

Ring 070-966 65 29 watekonomi.se

Öka dina affärsmöjligheter med hjälp av dina visioner och vår kunskap! Med över 20 års erfarenhet inom ekonomi och redovisning kan vi på Wat Ekonomikonsult hjälpa dig och ditt bolag med allt från privat inkomstdeklaration till bokslut och frågor kring affärsutveckling. Att vi dessutom kan det mesta inom juridik och arbetsrätt...

8 omdömen om Wat Ekonomikonsult AB

PER L
Skrev om Wat Ekonomikonsult AB

Tomas har vart otroligt hjälpsam och hjälpt vår ekonomiska förening under året som gått, tack!

Sifferhjälpen Redovisningsbyrå
4.8/5 i betyg av 38 omdömen 4.8 av 38 omdömen

Jag använder mig av Sifferhjälpens digitala redovisningstjänst Easy To Go och jag säger bara wow, funkar klockrent. Men även om att allt ske

Tommy P
Skrev om Wat Ekonomikonsult AB

Allt och förvänta sig av ett företag mycket bra . Tommy Pettersson lyx Tjänst I Jönköping

Svar från Wat Ekonomikonsult AB

Tack Tommy Med vänlig hälsning, Tomas Grahl, 0709 666 529 Wat Ekonomikonsult. AB Watekonomi.se https://www.facebook.com/WAT-Ekonomikonsult-AB-954017017942931/ https://www.reco.se/wat-ekonomikonsult-ab https://www.facebook.com/battrenyheter/videos/490826174629794/

Anna M
Skrev om Wat Ekonomikonsult AB

Vi använder WAT för att hjälpa oss med bokföringen till vår ideella förening. Det verkar vara en lyckoträff för oss att vi valde WAT. Vi får den hjälp vi behöver till en mycket human kostnad. När vi anlitat större firmor har vi betalat oskälig höga kostnader trots att man inte riktigt har kunnat hantera vår "okunskap" vilket lätt till väldigt mycket fel som varit svåra att reda ut.

Win-Win Ekonomi
4.7/5 i betyg av 195 omdömen 4.7 av 195 omdömen
BadgeFourYears

Väldigt effektiva och smidiga att jobba med. Känns både personligt och professionellt. Rekommenderar varmt.

Micael B
Skrev om Wat Ekonomikonsult AB

Kanonbra Service! Va sen med årsredovisningen men de fixa det på nolltid. de sköter min bokföring o redovisning. hjälpsamma o trevliga =)

Henrik L
Skrev om Wat Ekonomikonsult AB

Mycket proffsigt intryck från första stund till leverans, snabbt och till en bra kostnad för utfört arbete. Kommer anlita dem igen och kan verkligen rekommendera dem.

Lindqvist Accounting
4.9/5 i betyg av 264 omdömen 4.9 av 264 omdömen
BadgeThreeYears

Redovisning. Trevligt bemötande. Noggrannhet, med beröm godkänt. Rekommenderar till andra.

Gustav K
Skrev om Wat Ekonomikonsult AB

Mycket bra bemötande, och en leverans av hög kvalité i tid.

Aidan I
Skrev om Wat Ekonomikonsult AB

Always good treatment and friendly and professional support and advice from Tomas. He is extremely flexible, even though I am a very small client in terms of invoicing. I receive advice, Moms registration, invoice preparation, tax advice and declaration support from Tomas.

Piotr O
Skrev om Wat Ekonomikonsult AB

Företaget har gjort min bokslut och räknat upp alla mina fakturor med moms och skatt.. Är super nöjd med Wat Ekonomikonsult AB.