Cajsa L

165 omdömen om Cajsa L

Sedan starten hos Reco 2019
Annmarie K
Skrev om Cajsa L en del av WAU Fagersta

Positiv, kunnig och intresserad tjej!

Svar från Cajsa L

Tusen tack Annmarie! Din feedback betyder mycket. Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags igen!

Carina D
Skrev om Cajsa L en del av WAU Fagersta

Så nöjd hon var duktig och trevlig😊

Svar från Cajsa L

Tack Carina! 😊 Din feedback betyder mycket. Välkommen åter!

Malva K
Skrev om Cajsa L en del av WAU Fagersta

Blev jättenöjd och det blev precis som jag tänkt mig!! Cajsa är så duktig 🥰

Svar från Cajsa L

Tusen tack för din feedback Malva, den betyder massor! 🥰 Varmt välkommen tillbaka.

Taina H
Skrev om Cajsa L en del av WAU Fagersta

Supertjej och lyssnar alltid in!

Svar från Cajsa L

Stort tack Taina! Hjärtligt välkommen tillbaka.

Pipsa H
Skrev om Cajsa L en del av WAU Fagersta

Så trevlig, glad och social Hade inga förväntningar, men funkade jättebra. Fin upplevelse, nöjd kund, köpte klippning.

Svar från Cajsa L

Stort tack Pipsa, vi uppskattar verkligen att du tar dig tiden att ge oss din feedback! Varmt välkommen tillbaka.

Jenny J

Supertrevlig och professionell 🙂👍🏻

Svar från Cajsa L

Stort tack Jenny, vi uppskattar verkligen att du tar dig tiden att ge oss din feedback! 🫶🏼 Varmt välkommen tillbaka.

Susanne E
Skrev om Cajsa L en del av WAU Fagersta

Alltid nöjd när jag går därifrån

Svar från Cajsa L

Tack Susanne för din feedback! Det glädjer oss att höra. Du är varmt välkommen tillbaka igen.

Sandra R
Skrev om Cajsa L en del av WAU Fagersta

Trevlig tjej som värken pratar för mycket eller för lite. Håret blev bra och jag kommer gärna tillbaka. Lite minus för att hon blev lite för hårdhänt för mig.

Svar från Cajsa L

Tack för att du tog dig tiden att skriva denna feedback Sandra, vi uppskattar det mycket & tar till oss av det du skriver. Du är varmt välkommen tillbaka igen.

Gunilla E
Skrev om Cajsa L en del av WAU Fagersta

Trevlig. Helnöjd. Klippning. Och slingor av eleven.

Svar från Cajsa L

Tusen tack Gunilla. Vi är så tacksamma för att du tar dig tiden att ge oss din feedback. Hjärtligt välkommen åter!

Jessica S
Skrev om Cajsa L en del av WAU Fagersta

Trevlig och duktig frisör. Passar att klippa barn.

Svar från Cajsa L

Din feedback betyder mycket för oss, stort tack Jessica! Ni är varmt välkomna tillbaka.