Karin Ö

Karin Ö

89 omdömen om Karin Ö

Sedan starten hos Reco 2017
Peter H

Vi startade upp ett ettårs projekt med min frisyr, och har sedan dess följt planen. Gediget hår hantverk med noggrannhet som A-O

Svar från Karin Ö

Tack för din feedback Peter. Det glädjer oss massor att du är nöjd med dina besök. Varmt välkommen tillbaka.

Heidi S

Professionell och inlyssnande. Jag är nöjd med resultatet.

Svar från Karin Ö

Tusen tack Heidi. Vi uppskattar verkligen att du tar dig tiden att ge din feedback! Välkommen åter!

Ann-Mari L

Trevligt bemötande och superbra klippning.

Svar från Karin Ö

Stort tack Ann-Mari för din feedback, den betyder mycket! Du är varmt välkommen åter när det är dags igen.

Ingela C

Trevlig o duktig, förstod precis vad jag ville ha!

Svar från Karin Ö

Stort tack Ingela, vi uppskattar verkligen att du tar dig tiden att ge oss din feedback! Varmt välkommen tillbaka.

Gunilla P

Hej! Jag fick ett mycket bra bemötande av Karin Ö. Jag upplevde henne som lugn och kunnig och hon förstod vad jag ville göra med mitt hår. Vi kom tillsammans fram till en plan för hur jag ska gå vidare med min hårfärg, och jag ser fram emot att träffa henne igen nästa vecka för att fortsätta med den planen. Jag är mycket glad över att jag har träffat Karin och jag har fullt förtroende för henne som min nya frisör.

Svar från Karin Ö

Vad roligt att du är nöjd med ditt besök Gunilla. Tack för din feedback, den betyder mycket! Varmt välkommen tillbaka när det är dags att fortsätta er hårplan..

Anita E

Mycket bra och Karin upplevde mina förväntningar , mycket! Blev så väl bemött och Karin utförde sitt frisör-kunnande med stor skicklighet. Med fria händer blev jag både klippt, friserad och fickfin färg i min kalufs! Kommer gärna åter!!!

Svar från Karin Ö

Stort stort tack för dina värmande ord Anita. Din feedback betyder mycket! Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags igen.

Maude K

Behaglig, lyhörd! Bryn/fransar + klippning

Svar från Karin Ö

Tusen tack! Vi uppskattar verkligen din feedback Maude! Välkommen åter!

Catharina A

Väldigt trevligt bemötande. Första gången vi träffades så en grundlig konsultation för att komma fram vad jag som kund ville göra. Mycket nöjd när jag lämnade 😊

Svar från Karin Ö

Tusen tack för din feedback Catharina. Det glädjer oss att du är nöjd med ditt besök. Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags igen 😊

Matas M

allt var professionellt, mycket nöjd med frisyren.

Svar från Karin Ö

Din feedback värmer, stort tack Matas! Varmt välkommen tillbaka.

Jeanette S

Jättetrevlig och lättsam att prata med. Är väldigt nöjd med klippningen:)

Svar från Karin Ö

Din feedback betyder mycket för oss! Stort tack Jeanette. Varmt välkommen tillbaka när det är dags igen :)