Anna Ö

Anna Ö

Anna är en glad och ambitiös tjej som ofta har ett skratt nära till hands. Redan som liten hade hon som mål att bli frisör. Hon har arbetat sedan 2017 och tog gesällen 2022. Idag drivs hon av kreativiteten i sitt jobb och brinner lite extra för färg oavsett ljust eller mörkt men älskar sitt arbete med att ge det där lilla extra för varje kunden.

59 omdömen om Anna Ö

Moa D
Skrev om Anna Ö en del av WAU Notuddskajen

Hon är helt underbar!! Härlig och positiv energi. Väldigt trevlig och social. Jag visste redan innan att hon var en bra frisör men det här var en helt annan nivå. Hon är inkluderande och förklarar hela processen innan hon utför arbetet. Anna är utan tvekan den bästa frisören jag varit hos, hon är noggrann, trevlig och perfektionist. Skulle rekommendera henne till alla jag känner!

Sam M
Skrev om Anna Ö en del av WAU Notuddskajen

Anna bemöter alltid en på bästa sätt! Alltid blir man glad Mina förväntningar mötes och lite mer! Riktigt nöjd Min upplevelse var riktigt bra och jag körde på herrklippning + skägg som jag är mycket nöjd över!

Svar från Anna Ö

Vad roligt att du är nöjd med ditt besök Sam. Tack för din feedback, den betyder mycket! Varmt välkommen tillbaka när det är dags igen.

Michelle M

Mycket nöjd, Anna är en riktig bra frisör.

Svar från Anna Ö

Din feedback betyder mycket för oss, stort tack Michelle! Varmt välkommen tillbaka.

Birgitta L

Ett trevligt bemötande och mycket nöjd med mina slingor.

Svar från Anna Ö

Tack för din feedback Birgitta, det glädjer oss att du är nöjd med ditt besök & dina slingor! Varmt välkommen tillbaka.

Anneli S
Skrev om Anna Ö en del av WAU Notuddskajen

Lyssnade på vad jag vill ha i form av klippning och fick sitta lite längre för att bli så blond jag önskade. Kanske mer mjukare i borsten ha ha ha.. Ha en fin dag / Anneli Steam

Svar från Anna Ö

Tusen tack för att du tog dig tiden att ge oss din feedback Anneli, vi uppskattar det mycket & tar till oss av det du skriver ;) Önskar dig desamma & varmt välkommen tillbaka

Leila U
Skrev om Anna Ö en del av WAU Notuddskajen

Mycket bra, fint bemötande och framförallt kunnig😊

Tusen tack Leila. Vi uppskattar verkligen din feedback! Välkommen åter 🙂

Alva H
Skrev om Anna Ö en del av WAU Notuddskajen

Aldrig varit så nöjd med resultatet

Svar från Anna Ö

Vad roligt att höra Alva, det betyder mycket för oss! Varmt välkommen tillbaka.

Hanna M
Skrev om Anna Ö en del av WAU Notuddskajen

Trevligt bemötande och blev så nöjd!

Svar från Anna Ö

Tack för din feedback Hanna. Det glädjer oss att att du är nöjd med ditt besök. Varmt välkommen tillbaka.

Lena H
Skrev om Anna Ö en del av WAU Notuddskajen

Anna var duktig, hon frågade, diskuterade och var trevlig.

Svar från Anna Ö

Tusen tack för din feedback Lena, den betyder massor för oss! Varmt välkommen tillbaka!

Ebba V
Skrev om Anna Ö en del av WAU Notuddskajen

Jättetrevlig och duktig. Blev jättenöjd.

Svar från Anna Ö

Tusen tack för din feedback Ebba. Det glädjer oss att att du är nöjd med ditt besök. Varmt välkommen tillbaka.