Wedin & Söderberg

Wedin & Söderberg

klarsynt.se
  • Badge2024
Boka tid Ring 08-122 033 33 Dela

Hos Wedin & Söderberg står du som kund alltid i centrum. Vi prioriterar kvalitet i våra synundersökningar och rekommendationer av produkter för att säkerställa att dina individuella behov tillgodoses. Vi erbjuder olika typer av synundersökningar och avsätter generöst med tid för att ge dig en grundlig, noggrann och personlig...

84 omdömen om Wedin & Söderberg

Sedan starten hos Reco 2013

Mats G
Skrev om Wedin & Söderberg

Kunniga och trevliga med hög servicenivå

Andreas H
Skrev om Wedin & Söderberg

Snabb hantering av bokning. Lite strul vid incheckning pga krav på fysisk legitimation. Borde vara ok med e-leg.

Svar från Wedin & Söderberg

Hej Andreas! Tack för din kommentar. Det Transportstyrelsen som sätter reglerna för vilka id-handlingar som är godkända och tyvärr är e-legitimation i dagsläge inte en godkänd id-handling enligt dem.

Mats E
Skrev om Wedin & Söderberg

Ett mycket professionellt bemötande. En grundlig och noggrann undersökning och pedagogisk så att man förstår.

Felix Ö
Skrev om Wedin & Söderberg

Proffsigt från undersökning till leverans

Jelena H
Skrev om Wedin & Söderberg

Everything was very fantastic. Lovely staff and very helpful and informative, too

Alice B
Skrev om Wedin & Söderberg

Trevligt bemötande, noggrann undersökning! Mycket nöjd

Karl Gunnar Å
Skrev om Wedin & Söderberg

Professionell, noggrann och trevlig undersökning. Eftersom det visade sig att nuvarande glasögon är fortfarande efter 4 år bra, uppskattar jag att Patrik har inte tvingat mig in inköp av något nytt - Datta som hände ibland på andra butiker. Varmt rekommenderas!

Ove J
Skrev om Wedin & Söderberg

Väldigt bra bemötande kunnig och noggrann optiker (Patrik). Modern utrustning. Man fick ett stort förtroende, och ett omfattande syntest. Köpte nya progresiva glasögon. Mycket nöjd med dessa.

Anna H
Skrev om Wedin & Söderberg

Man blir alltid lika uppiggad av att besöka Wedin & Söderberg. Proffsiga, trevliga och man får alltid goda råd och bra hjälp.

Kerstin A
Skrev om Wedin & Söderberg

Årlig uppföljning av synkontroll. Alltid med trevligt bemötande o kompetens

Bengt L

Noggrann synprövning Kort leveranstid Fruktansvärt pris

Svar från Wedin & Söderberg

Hej Bengt! Tack för fint omdöme. Kan hålla med om att våra premiumglas med extra allt kostar en del men hoppas verkligen att du fick information om glas i andra prisintervall. Återkom gärna då vi vill att du ska vara helt nöjd med ditt köp. Mvh Patrick

Anders P
Skrev om Wedin & Söderberg

Alltid trevligt bemötande och bra service!

Magnus D
Skrev om Wedin & Söderberg

Väldigt trevlig och hjälpsam personal

Jenny L
Skrev om Wedin & Söderberg

Väldigt trevligt bemötande och bra service. Pedagogiskt förklarat vad som sker vid synundersökningen och vad man tittar på. Öppen och lättsam dialog. Synundersökning i samband med byte av märke på kontaktlinser.

Charlotte M
Skrev om Wedin & Söderberg

Supergodt bemötande, och noggrann undersökning- roligt och lugnt.

Charlotte K

Maria S
Skrev om Wedin & Söderberg

Ansvarig optiker hade tid och var noggrann, kunde ge mig bra information och förstod mina behov. Jag köpte progressiva glasögon och läsglasögon. Jag är så nöjd.

Anders L
Skrev om Wedin & Söderberg

Jag har inte möjlighet att ägna tid åt detta och betyget talar ju för sig själv. Skicka inte några fler utvärderingar, jag kommer inte att besvara dem.

Göran L
Skrev om Wedin & Söderberg

Alltid väldigt bra service och vänligt bemötande!

Eva P
Skrev om Wedin & Söderberg

Bra bemötande, tid för mig som kund och flera tips på bra bågar, personligt och visat intresse för mig som kund.

Agneta J
Skrev om Wedin & Söderberg

Då de ursprungliga glasögonen inte var helt bra, så gjordes en mycket noggrann undersökning!

Marianne D
Skrev om Wedin & Söderberg

Tack för mycket god service med ett stort tålamod. Känns bra med de nya progressiva glasögonen. Kanske lite svårt ännu när jag går och tittar nedåt. Jag ger det lite tid som ni sade. Mången tack.

Svar från Wedin & Söderberg

Hej Marianne! Låt det gärna gå några veckor för tillvänjning sen vet du vet att du alltid kan höra av dig om det är något. Mvh, Patrick

Per J
Skrev om Wedin & Söderberg

Trevligt och proffsigt bemötande.

Christa A
Skrev om Wedin & Söderberg

Fantastisk, vänliga, serviceminded men framförallt så professionella. Synundersökningen var väl genomförd och jag blev informerad om alla steg. Jag blev väl omhändertagen och dessutom hjälpt med ett problem som visade sig vara en ögonlocksinflammation. Djupt tacksam för detta. Den rekommenderade behandlingen har fungerat väl och gett mycket god resultat.

Veronica Katarina P
Skrev om Wedin & Söderberg

Trevligt bemötande, hjälpsam och kunnig personal!

Måns O
Skrev om Wedin & Söderberg

Blev bemött väldigt bra, överträffade mina förväntningar med hur trevligt det var. Mycket hjälpsamma och effektiva. Köpte nattlinser, utan några problem och några missförstånd ä.

Magnus L
Skrev om Wedin & Söderberg

Mycket trevlig och kunnig personal som verkligen bryr sig om sina kunder.

Ulrika Maria O
Skrev om Wedin & Söderberg

Alltid noggranna med sina undersökningar!

Anne H

Bra och tillmötesgående. Noggranna

Kristina A
Skrev om Wedin & Söderberg

Skicklig och tålmodig vid synkontroll av mina ögon som drabbats av ögonsjukdom. Även mycket bra vid val av nya bågar!

Monica I

Trevligt professionellt bemötande

Inger J
Skrev om Wedin & Söderberg

Hos W och S känner jag mig trygg. Får hjälp med att komma till ögonläkare. Sist men inte minst ta fram passande bågar till de nya glasen.

Ove S
Skrev om Wedin & Söderberg

Har varit kund i flera år, alltid nöjd, personlig service. Köpt både läsglasögon, vanliga glasögon och gjort synundersökningar.

Elisabeth B
Skrev om Wedin & Söderberg

Jag blev trevligt bemött och fick en bra undersökning som resulterade i att jag fick en ärlig bedömning om behovet av nya glasögon . Solglasögon med styrka blev det som fungerar bra. Litet höga priser är det.

Claes P
Skrev om Wedin & Söderberg

Det blev fel med de nya glasögonen och jag fick komma tillbaks många gånger under ett par månaders tid. Optikerna gjorde vad de kunde men något gick fel hela tiden. Nu fungerar det bra men inte helt och hållet. Jag tror att det ska kunna vara mycket bättre men detta får duga

Svar från Wedin & Söderberg

Hej Claes! Tyvärr blev det några extra besök och ledsen om vi inte kunde uppfylla dina förväntningar. Vi vill att alla våra kunder ska känna sig nöjda. Tveka inte att höra av dig så kanske vi kan göra något i efterhand, varmt välkommen. Mvh Patrick

Tomas G
Skrev om Wedin & Söderberg

Väl bemött och ett genuint intresse för att hjälpa.

SUSANNA S
Skrev om Wedin & Söderberg

Mycket professionell och vänlig personal som sätter kundservicen i centrum. Saklig och tydlig information om synfel och olika prisalternativ samt ärligt o kompetent rådgivning avseende utprovning av bågar. Här känner man sig som hemma!

Tomas W
Skrev om Wedin & Söderberg

Mycket trevlig och professionell personal

Annelie C
Skrev om Wedin & Söderberg

Jag har varit kund hos Wedin & Söderberg sedan starten. Jag är jättenöjd med deras bemötande och kompetens. Jag abonnerar på Linsboxen och har glasögon.

Gunhild N
Skrev om Wedin & Söderberg

Det är ett professionellt kunnande och ett trevligt bemötande. Kan rekommenderas.

Maria E
Skrev om Wedin & Söderberg

Personligt och professionellt bemötande. Känner mig trygg som kund. Trevliga, inbjudande lokaler. Supernöjd!

Karin B
Skrev om Wedin & Söderberg

Kompetent optiker med bra service

Linda R
Skrev om Wedin & Söderberg

Alltid supertrevligt bemötande. Väldigt professionella och hjälpsamma. Man känner sig välkommen.

Maria B
Skrev om Wedin & Söderberg

Rekommenderas..bästa optikern i Nacka!!!!

Ulf T
Skrev om Wedin & Söderberg

Mycket kunnig och vänligt bemötande Köpte nya glas i befintlig båge

Bettina T
Skrev om Wedin & Söderberg

Väldigt trevlig, tillmötesgående, kunnig och service-minded personal som kunde svara på alla mina frågor. Kan varmt rekommenderas!

Lennart K

Glasögon Xxxxxxxxcccccxxxcxxcccccv

Anders S
Skrev om Wedin & Söderberg

Mycket bra bemötande. De löste mina problem med glasögonlinserna och gjorde smycket bra och grundlig undersökning av mina ögon.

Magdalena S
Skrev om Wedin & Söderberg

Toppen från början till slut! Även nöjd med mina linser som blev resultatet av min synundersökning.

Kenneth O

Kompetenta, trevliga o snabba