feedback company

Ring företaget
Westermalms Sushi

Hantverkargatan 81 112 38 Stockholm

www.westermalmssushi.se

dressing, makrillen kan få finriven ingefära och tunt skuren gräslök. En mängd futomaki-rullar finnes, hålla sig till nykokta räkor och à la minute skuren lax.

Mer funktioner

Vad tycker du om Westermalms Sushi

Läs vad Recos användare tycker om Westermalms Sushi

• Status: 1
    skrev om Westermalms Sushi:
    Fick denna rekommenderat av bekanta och gick dit förra helgen. De heter dock numera "Mama Sushi", så dom kanske har ändrat äger sen tidigare för nu är det verkligen ingen 4-poängare.

Vi kollade på varmrätterna, men bestämde oss för att ta en kombo med sushi och varmrätt. Det kostade ca 120-130 per person. Jag ville bara ha laxsushi vilket kostade 10 kronor extra, vilket är helt normalt.

Hur som, efter ca 5 minuter så säger servitrisen att jag måste betala 40 kronor extra för att vi ska äta där. Hon hade inte frågat om det tidigare, så det var bara att glatt betala.

Kostnaden var nu uppe i över 300 sek för 2 personer, och så kommer maten.

Sushin var god, lite i det saltaste laget dock - men varmrätten. Du måste skämta med mig. Det var max 1 dl yakiniku, inte ens en barnportion.

Det slutade med att vi gick därifrån drygt 300 kronor fattigare och lika hungriga som när vi gick in genom dörren. Kände oss blåsta och kommer inte att gå dit igen, än mindre rekommendera någon att gå dit, tyvärr.
  • Status: 585
    skrev om Westermalms Sushi:
    Kan svenskar laga sushi? Ja! Westermalms Sushi gör just nu Kungsholmens godaste sushi, med några olika bitar som inte påminner om någonting jag har ätit förut. Här smakar sushin massor, med olika små smaker som kommer från helt oväntade håll, och inte bara rå fisk med wasabi och ris som på så många andra ställen numera. Nästa gång ska jag definitivt ta en 17-bitars, så att jag får smaka mig igenom hela menyn!
    Tobias B gillar detta.
    Nikke, du skapar VILL HA - känsla! "
    03-08 10:58
    Inte långt från kontoret Tobbe. Du kan gott få bjuda mig på lunch där nästa vecka :) "
    03-08 15:42
  • Status: 15
    skrev om Westermalms Sushi:
    Litet men mycket gott och trevlig personal som tog sig tid att förklara vad vi åt. Personligt och trevligt - bra lokal sushibar mao.

Företag nära Westermalms Sushi

Salong Complete Yourself

St: Eriksgatan 15, STOCKHOLM

Läs mer om Salong Complete Yourself

Carin A

Carin A tycker:

"Har permanentat ögonfransarna hos Soledad ett par gånger och blev SUPERNÖJD båda gångerna! "

SBO Däck i Stockholm AB

Sysslomansgatan 12, STOCKHOLM

Läs mer om SBO Däck i Stockholm AB

Björn W

Björn W tycker:

"Skiftade äntligen till sommardäck idag, mkt trevligt bemötande och effektivt arbete. Kör även däckförvaring hos SBO Däck....nära och bra från hemmet. "

Inleed Webbhotell

Sankt Göransgatan 83, Stockholm

Läs mer om Inleed Webbhotell

Mikael G

Mikael G tycker:

"Bytte till Inleed Webbhotell förra året och kan inte säga annat än att jag är förträffligt nöjd med det bytet. Inte nog med att de har extremt bra oc ... "

Gelateria Italiana

Drottningholmsvägen 22, Stockholm

Läs mer om Gelateria Italiana

Hilde

Hilde tycker:

"Bra! Helt enkelt! Butiken kan glass! Trevligt att handla där. Ja, deras glassar håller verkligen upp till förväntan. "

LPR Bygg & Måleri AB

Sankt Eriksgatan 34, STOCKHOLM

Läs mer om LPR Bygg & Måleri AB

Karin A

Karin A tycker:

"Vi la ut en förfrågan om ett snabb-målnings-jobb. Per svarade kvickt och var på plats inom ett par timmar för att ge en offert. Två dagar senare utfö ... "

1 bilder från Westermalms Sushi

Taggar för Westermalms Sushi