Farshad Tajik

Farshad Tajik

Farshad Tajik är mäklare på Widerlöv & Co

Farshad Tajik har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-02 och har fått 71 omdömen med ett betyg på 4.9. Farshad Tajik har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

71 omdömen om Farshad Tajik

Sedan starten hos Reco 2014
Gro H
Skrev om Farshad Tajik en del av Widerlöv & Co

Farshad är en fantastisk mäklare som jag varmt rekommenderar! Hans kompetens i kombination med sitt engagemang går över det förväntade! Jag fick ett starkt förtroende för Farshad redan inledningsvis och jag valde honom som mäklare efter att ha träffat fem andra mäklare. Farshad är mycket professionell, dessutom fantastiskt trevlig - och tillgänglig! En otroligt duktig och serviceinriktad mäklare! Utan tvekan ska du anlita Farshad! :-)

Lasse H
Skrev om Farshad Tajik en del av Widerlöv & Co

Farshad är en hejare på att argumentera och på att sälja. Till det jobbet verkar han klippt och skuren - han är inte heller typen som ger upp i första taget när det gäller en försäljning. Han sålde mitt hus och jag är nöjd!

Admira P
Skrev om Farshad Tajik en del av Widerlöv & Co

Kan varmt rekommendera Farshad.Han överträffade våra förväntningar och lite till. Vi hade redan köpt en bostad och var lite nervösa över hur det skulle gå. Farshad lyckades sälja vår lägenhet snabbt och vi kunde snabbt fokusera oss på vår nya bostad. Farshad är mycket professionell, kunnig och var alltid tillgänglig oavsett dag och tid.

Roine J
Skrev om Farshad Tajik en del av Widerlöv & Co

Farshad gjorde ett utomordentligt jobb när jag sålde mitt radhus i Nyby Gård i februari 2016. Redan från början ingav han ett stort förtroende och jag valde honom efter att ha haft ett inledande samtal med fem olika mäklare. Farshad är mycket skicklig, snabb, serviceinriktad och engagerad. Under processen (från annonsering till kontraktsskrivning) gick det alltid (även på helgen) att nå honom per tel eller sms. Jag rekommenderar honom varmt!

Philip H
Skrev om Farshad Tajik en del av Widerlöv & Co

Supertrevlig, proffsig och hjälpsam! Enkel och snabb affär tack vare Farshad då jag köpte min lägenhet. Jag kommer garanterat rekommendera honom till vänner och bekanta.

Sami A
Skrev om Farshad Tajik en del av Widerlöv & Co

Vad finns o säga mer än att du absolut inte kommer att ångra ditt val av mäklare. Grymt hårt o duktig i det han //( Farshad) gör !!!

Samuel B
Skrev om Farshad Tajik en del av Widerlöv & Co

Farshad gjorde ett kanonjobb när vi sålde vår lägenhet i Sävja sommaren 2015. Vi kände oss mycket trygga med hur han hanterade såväl förarbetet som visningarna och budgivningen. Vi rekommenderar honom varmt! /Samuel & Frida

Jörgen R
Skrev om Farshad Tajik en del av Widerlöv & Co

Farshad är en otroligt duktig och serviceinriktad mäklare. Lätt att prata med och hanterar snabbt problem som uppstår. Jag kan varmt rekommendera Farshad vid köp/försäljning av bostad!

Marco
Skrev om Farshad Tajik en del av Widerlöv & Co

Jag flyttade utomlands i början på mars, och så ville jag sälja min lägenhet i Uppsala. Som tur var, kände jag Farshad sedan tidigare, och kontaktade honom när jag väl bestämde mig att det var tid att sälja. Farshad är mycket professionell och väldigt engagerad, och skötte hela försäljningen så att allt gick snabbt och smidigt, Vi höll kontinuerlig kontakt via email, och han var alltid trevlig och tillgänlig. Han gjorde också så att jag fick jättebra pris! Vill man sälja sitt objekt så borde man vända sig till Farsahd, utan tvekan, då han kommer att ta hand om det hela, på allra bästa sättet!

Muhammad S
Skrev om Farshad Tajik en del av Widerlöv & Co

Farshad is very professional and He did an excellent job in helping with selling my apartment. It was very easy to reach him and he answered all my questions in details. I highly recommend him to anyone looking for Mäklare in Uppsala.