Willy:s AB

Willy:s AB

Ring 031-16 53 35 www.willyshemma.se
3.1

Willys hemma - en lågprisbutik nära dig.

10 omdömen om Willy:s AB

Sara
Skrev om Willy:s AB

Efter att ha byggt ut affären så blev den mycket luftigare och trevligare att handla i! Visst, den har inte lika stort utbud som en stormarknad men i och med utbyggnaden i höstas så har man utökat sortimentet en del. Grönsaks avdelningen är bra och som svar på tidigare inlägg så tycker jag att både frukt och grönt från willys håller sig längre än hos grönsakshandlaren över gatan.

Christoffer K
Skrev om Willy:s AB

Bra butik med bra läge mellan skolan och boendet på olofshöjd. Har i stort sett allt som behövs till ett överkommligt pris. Har blivit trevligt bemött av personalen varje gång jag varit där och undrat över något eller letat efter en vara jag inte hittat själv.

Niklas O
Skrev om Willy:s AB

Liten och bra mataffär, skulle dock inte handla frukt där men där finns en grönsakshandlare på andra sidan gatan som är bra.

Per H
Skrev om Willy:s AB

Matbutik med bra basutbud och hyfsade priser.

Charlotte O
Skrev om Willy:s AB

En liten men mycket funktionell affär. Har mer eller mindre allt man behöver. Själv handlar jag i princip all min mat här då det ligger nära men har ändå mycket bra priser. Det är ofta kö till kassorna men det går alltid snabbt att komma fram, vilket också är skönt när man inte vill lägga massa tid på att gå runt i en stor affär och handla.

Linnea N
Skrev om Willy:s AB

Bra affär som trots den lilla storleken har det mesta som man behöver till vardags. Blandat utbud av både kvalitet och billigare alternativ. Personalen är alltid trevlig och hjälpsam. Det enda negativa är fruktavdelningen som ibland är lite dålig.

Isa W
Skrev om Willy:s AB

Trånga gångar i affären, och mycket ont om plats. Har en hel del olika grönsaker och mycket pasta. Annars ganska tråkigt bas-utbud. Fungerar som "kris och panik-handlings-affär". Brukar vara väldigt långa köer till kassorna, ibland även mitt på dagen när det är få och handlar.

Kajsa L
Skrev om Willy:s AB

Willys har dåligt utbud och väldigt ofta är många av varorna helt slut. Särskillt dåligt är det på helgerna. Personalen är väl okej men det är ofta långa köer till kassan och för lite personal i butiken. Det finns där eftersom många studenter bor i närheten och inte är så kräsna vad som finns i affären. Priserna är väl okej så matpriser i allmänhet är dyra.

Kajsa L
Skrev om Willy:s AB

Dåligt utbud och inte särskilt billigt heller. Personalen är väl ok.

Torbjörn W
Skrev om Willy:s AB

Willys hemma har bra priser och ligger perfekt till för de chalmersstudenter som dagspendlar mellan chalmers och olofshöjd varje dag. De har bra öppettider och trevlig personal.