Willys Partille

4.0

5 omdömen om Willys Partille

Niklas A
Skrev om Willys Partille

Väldigt fint och fräscht!!

Lenny D
Skrev om Willys Partille

Välskött butik. De kanske inte har det stora utbudet vad gäller lite mer udda mat eller till festen. Men för vardagsbehovet har de allt man behöver. Lätt att hitta, välskött och helt ok priser. men det som gör Willys Partille till mitt val är den otroliga personalen. Alla är verkligen trevliga och gör det lilla extra. Enda negativa jag kan komma på att ibland gör kön till tobak/post disken det svårt att komma förbi med sin kundvagn när man betalt i kassan. Den kön kanske kan planneras bättre på något sätt. Ps, Anette rules ;)

Anders K
Skrev om Willys Partille

Halvtråkig butik som har tagit över posthanteringen i Partille. Billig mat och faktiskt trevlig personal i kassorna. Dock borde Postpersonalen i butiken få sig en riktigt bra utbildning i kundservice, för den personalen är helt kass. Jag köper inte grönsaker och kött här men resten av maten får anses som helt OK.

Rado M
Skrev om Willys Partille

Jag har också handlat hos Anette. Valjer gladeligen hennes kassa även om kön är längre till den. Bra priser i affären är ju också bra.

Emelie L
Skrev om Willys Partille

Jag rekommenderar denna butik för de har den mest underbara personal du kan tänka dig, i kassan!! Speciellt en tjej som heter Anette! Hon får alla kunder att må bra när de går ifrån butiken.