XEC Group AB

XEC Group AB

xecgroup.se
  • BadgeTwoYears

Välkommen till XEC Group AB! Vi på XEC Group AB verkar inom 2 huvudsakliga områden - Facility management och IT. Detta gör att vi har en helhetslösning för ditt kontor så att du kan koncentrera dig på saker som är viktiga. Tjänster inom facility management: Lokalvård, inredning, kontorsmaterial, kontorsflytt, mobil vaktmästare,...

31 omdömen om XEC Group AB

Sedan starten hos Reco 2021

Wictoria W
Skrev om XEC Group AB

Vi är extremt tillfredsställda med deras snabba och hjälpsamma service. Deras fokus på att hitta lösningar och deras vänliga attityd gör verkligen skillnad för oss!

Alva H
Skrev om XEC Group AB

Har alltid upplevt att allt har gått som på räls när jag kontaktat XEC för ett uppdrag. Samtidigt som de är snabba och smidiga så håller de alltid en otroligt hög standard samt levererar en kundupplevelse som ingen annan. De ser alltid till att få en utförlig bild av vad man önskar som kund, samtidigt som de ger deras profesionella input för att se till att resultatet blir så bra som möjligt.

Stevan M
Skrev om XEC Group AB

Super accommodating and helpful. We had some last minute changes in our schedule but the guys were always able to adjust and deliver above expectations

Therese G
Skrev om XEC Group AB

Vi uppskattar att XEC är lyhörda, att de alltid försöker anpassa sig till våra specifika behov och att de gör det lilla extra för att vi som kunder ska bli nöjda. Det känns tryggt att jobba med XEC då bra kommunikation och flexibilitet varit en nyckel från start.

Ebba G
Skrev om XEC Group AB

Vi blev bemötta på ett professionellt och trevligt sätt av er. Ni gjorde erat arbete på ett bra och effektivt sätt och som förväntat. Det känns alltid tryckt att höra av sig till er för att man får återkoppling snabbt och ni kan oftast komma inom rimlig tid. Vi är väldigt nöjda med eran tjänst.

Anna W
Skrev om XEC Group AB

Bemötande och servicenivå är från start till mål i toppklass. Vi behövde hjälp inför ett event och personalen från XEC Group var vänliga, flexibla, noggranna och självgående. Det fanns en tydlighet i vem av dem som ledde arbetet och de verkade ta hand om varandra på ett fint sätt. Det var också tydligt vem som var min kontaktperson och den personen var tillgänglig, lösningsorienterad och trevlig.

Therese G
Skrev om XEC Group AB

XEC Group hjälper oss med kontorsstäd, leveranser, allt i allo samt förberedelser inför event och support efter event. All personal är supertrevliga, effektiva och alltid gör det lilla extra för att underlätta i vår vardag. Vi har en bra relation med vår kontaktperson som alltid svarar snabbt, är lösningsorienterad och även alltid följer upp efter utfört arbete. för att säkerställa att allt gått enligt förväntningar. Vi rekommenderar starkt att använda XEC Group i de tillfällen ni vill förbättra och/eller förenkla er vardag. /Therese, Office Experience Manager @ Billogram

Kathleen J
Skrev om XEC Group AB

Jag har nyttjat deras handyman tjänster och är riktigt nöjd! De är flexibla, löser det mesta man kan tänkas behöva hjälp med och är väldigt trevliga. Kommer att fortsätta att vända mig till dem när jag behöver extra hjälp på kontoret. Två tummar upp!

Ida F
Skrev om XEC Group AB

Jag har förmånen att samarbeta med XEC som är min förlängda arm vid de tillfällen då jag själv inte räcker till. Deras professionalism, dedikation och kvalitetsinriktade arbete imponerar verkligen på mig. Här får jag inte bara möjlighet att växa professionellt, utan jag får också känna mig som en del av en värdefull gemenskap. XEC visar genuint intresse för vårt välmående och utveckling, vilket skapar en positiv arbetsmiljö som är svår att hitta någon annan stans. Under hela vår sammarbetsperiod har XEC uppvisat en djup...

Lisa B
Skrev om XEC Group AB

Vi har via XEC Group en helhetslösning till vårt kontor som fungerar toppen! Snabb (och alltid trevlig) återkoppling och snabba leveranser av allt från kaffe, kolsyra till kontorsmaterial. Städningen är felfri och ev extrastädning beställs och utförs smidigt. Vi är supernöjda!

Elsie-Britt B
Skrev om XEC Group AB

Vi har städning, blomservice och fruktleverans via XEC. Och allt fungerar utmärkt, vi är riktigt nöjda kunder! Fantastisk service och support! Följer alltid upp att allt är till belåtenhet. Snabb återkoppling. Mycket trevlig personal! Kan verkligen rekommendera XEC!

Michaela K
Skrev om XEC Group AB

XEC Group levererar ett fantastiskt bemötande och har ett brett utbud av tjänster att erbjuda!!

Hanna P
Skrev om XEC Group AB

Pålitligt företag med bra anställda. XEC har alltid en trevlig inställning oavsett vad det gäller och hjälper gärna till. Rekommenderar verkligen detta företag!

Therese D
Skrev om XEC Group AB

XEC är ett väldigt personligt företag och man känner sig väl omhändertagen som kund. När det uppstår frågor eller något händer, är de bara ett samtal bort! Jag får alltid snabbt svar antingen på mail eller telefon. De tar sig även tid att komma ut och göra kontroller på plats, för att säkerställa att man som kund är nöjd. Vid första genomgången är alltid städledaren med och om man vill göra ändringar så som hur man vill att saker ska vara placerade i skåp eller annat så är det bara att höra av sig, så blir det ändrat...

David L
Skrev om XEC Group AB

Prisvärd och kvalitativ tjänst! Rekommenderas!

Lama D
Skrev om XEC Group AB

Alltid trevlig bemötande som inträffar våra förväntningar både på snabb respons och service leverans. Hög kvalitet gällande produkter och tjänster. XEC uppfyller Gileead krav och kämpar för att leverera det dästa. Vi är glada över samarbetet med XEC vis olika tjänster som städning, underhåll, växt osv.. Go XEC Go :)

Victor B
Skrev om XEC Group AB

Fantastiskt trevligt och professionellt bemötande. Stor eloge till den snabba hanteringen av vårt ärende, från kontakt till färdigställt arbete. Vi fick hjälp med en flytt av samtliga möbler i en av våra hyresbostäder. Vi behövde snabbt hjälp då en ny hyresgäst skulle anlända bara någon dag efter utflytt. Vi fick tips om XEC och valde dem för jobbet, något vi är väldigt nöjda med. // Victor Brandqvist på SB Properties

Fredrik K
Skrev om XEC Group AB

Från första bemötande till att vi nu nyttjar tjänster från XEC har dialogen varit snabb och enkel. Nu har vi en värdefull partner som hjälper oss ta hand om allt som behövs för vårt kontor så att vi kan fokusera på vad som är viktigt för oss!

Linnéa L
Skrev om XEC Group AB

Fantastiskt företag att jobba med! Otroligt professionella och service minded! Ger raka och ärliga svar, gör allt för att hjälpa till och hitta de bästa lösningarna för oss. Allt görs på ett trevlig sätt, med extremt hög servicenivå och alltid med ett leende. Har varit en öppen och ärlig dialog från dag ett vilket jag värdesätter väldigt högt! Vi är extremt nöjda med alla delar vi har via XEC Group och jag kan utan tvivel rekommendera dem till andra!

Christel M
Skrev om XEC Group AB

Service minded och proffsiga ända ut i finger spetsarna.

Magdalena T
Skrev om XEC Group AB

XEC har hand om städningen på vårat företag och vi är väldigt nöjda med både städningen och kommunikationen. Dom är engagerade, in lyssnande och tillmötesgående. Vi har stora och väldigt speciella lokaler men det finns inget att anmärka på med städningen, vi är väldigt nöjda.

Lovisa E
Skrev om XEC Group AB

Vi blev bemötta proffsigt direkt, och de levererade från första stund. Vi förväntande oss bra kommunikation och hittills har vi fått väldigt bra återkoppling. Vi har idag städ 3 gånger i veckan samt att jag beställer kontorsmaterial från er. Vilket har fungerat väldigt bra och ni gör alltid ert bästa med att leverera det så snabbt som möjligt. Vi är mer än nöjda med ett gott samarbete :)

Paulina S
Skrev om XEC Group AB

XEC Group är väldigt serviceminded och har en bra/nära kundkontakt. När man får sin kontaktperson så är det också väldigt enkelt att få tag på hen, vilket vi gillar. Dom hjälper oss med allt från städ till eventpersonal på våra fester och det har aldrig varit några problem med något.

Elin S
Skrev om XEC Group AB

XEC hjälper oss med allt från frukt till att högtryckstvätta altanen och allt gör de med engagemang och kvalitet!

Sofia M
Skrev om XEC Group AB

XEC har hand om all lokalstäd hos oss och jag är mycket nöjd med deras tjänster. De utför alltid städning med kvalité och jag kan lita på att det vi kommit överens om efterlevs. Samtliga medarbetare jag pratat med på XEC är mycket trevliga, service minded och gör alltid sitt yttersta för att vi ska vara nöjda. Jag är otroligt glad över den fina och regelbundna dialog vi har och att jag kan lita på att XEC tar fullt ansvar för städningen så att jag kan känna mig lugn och har utrymme att fokusera på annat. Tack för det fina arbete ni gör varje dag!

Nicolina G
Skrev om XEC Group AB

Från första mötet med XEC var det ett självklart val för oss att välja dem. För oss har det blivit en extra kollega att förlita sig på när man behöver hjälp. Man möts alltid av en glad och positiv attityd, och inget är omöjligt för XEC!

Lena B
Skrev om XEC Group AB

Jag får alltid ett trevligt bemötande och en fantastisk service. Raka och ärliga svar gör att jag slipper ouppfyllda förväntningar och irritation. Det är få saker i min kontorsvardag som detta bolag inte kan tillmötesgå eller lösa. Kontorsmaterial, snickerier, profilerade produkter, fönsterputs mm.

Ulrika T
Skrev om XEC Group AB

Jag har höga förväntningar på mina leverantörer, detta då jag har haft kontakt med många kontorsleverantörer under mina år Jag rekommenderar absolut XEC. Detta då deras standard gällande service är skyhögt Jag har använt XEC i 2 år, och förutom kontorsartiklar, har jag använt deras vaktmästeritjänst, som jag absolut rekommenderar

Annelie C
Skrev om XEC Group AB

Bästa servicen och kvalitén som jag någonsin har upplevt. Jesper är extremt serviceminded och fixar det mesta även med kort varsel. Bra personlig kontakt och dialog vilket jag uppskattar mycket. Så smidigt att XEC Group tillhandahåller så många olika tjänster. Kan varmt rekommendera dem!!!

Linn H
Skrev om XEC Group AB

Vi anlitar XEC för stort och smått och blir alltid lika nöjda! De fullföljer sina åtangande och levererar med bravur! Den snabba responsen och återkopplingen är guld värd när man arbetar på ett företag där det fattas snabba beslut och där man oftast behöver hjälp per omgående.

Ida F
Skrev om XEC Group AB

Den absolut bästa leverantören jag haft. Min kontaktperson svarar oavsett när jag ringer och löser allt med ett strålande leende på läpparna. Innan vi fick kontakt med XEC lovade våra gamla leverantörer guld och gröna skogar men när det väl kom till kritan var det alltid problem eller småsaker som inte funkade som lovat. Innan vi skapade samarbetet så var tanken "ännu en leverantör som ringer" men som istället visade sig vara det bästa samtal jag haft. XEC har överträffat både mina förväntningar och dessutom förhoppningar. Kommer aldrig att byta leverantör efter detta.