Xp Bygg i Norrköping AB

Xp Bygg i Norrköping AB

www.xpbygg.nu
  • BadgeTwoYears

Nytänkande med kunden, medarbetarna och framtiden i fokus. XP Bygg är ett nytänkande företag med kunden, medarbetare och framtiden i fokus. Med mångårig erfarenhet och kunskap från byggbranschen utför vi tjänster inom renovering, nybyggnation och byggservice åt både privat och företagskunder i Östergötland. Vår ambition...

38 omdömen om Xp Bygg i Norrköping AB

Gunni N
Skrev om Xp Bygg i Norrköping AB

Bra o snabb hantering före o efter. Snyggt arbete. Duktiga o kunniga killar.

Svar från Xp Bygg i Norrköping AB

Tack snälla Gunni för att du tagit dig tid att lämna omdöme om oss. Det gläder oss verkligen att du känner dig så nöjd med vårt arbete. Önskar dig en trevlig vecka och välkommen åter 😃

Lars N
Skrev om Xp Bygg i Norrköping AB

Trevliga, duktiga och noggranna snickare som utförde jobber på ett bra sätt.

Svar från Xp Bygg i Norrköping AB

Tack snälla Lars för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om oss 🙏🏻 Det gläder oss att du känner dig så nöjd 😃 Tack för förtroendet och välkommen åter 😃 Trevlig helg!

Eva K
Skrev om Xp Bygg i Norrköping AB

Efter en brandskada i mitt garage fick jag genom försäkringsbolaget kontakt med XP bygg och de kom snabbt o gjorde ett jättebra jobb med att bygga upp nya gipsväggar o innertak

Svar från Xp Bygg i Norrköping AB

Tack snälla Eva för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om oss 🙏🏻 Vad roligt att du känner dig nöjd med återställandet av din försäkringsskada. Tack för förtroendet och välkommen åter!

Anders W
Skrev om Xp Bygg i Norrköping AB

Proffsiga, snabba och bra återkoppling!

Svar från Xp Bygg i Norrköping AB

Tack snälla Anders för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om oss. 🙏🏻 Vad kul att du är så nöjd 😃 Det gläder oss! Välkommen åter och trevlig helg 🤩

Thomas H
Skrev om Xp Bygg i Norrköping AB

Bra bemötande, bra utfört jobb

Svar från Xp Bygg i Norrköping AB

Tack snälla Thomas för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme om oss 🙏🏻 Det gör oss glada att du känner dig nöjd 😃 Du är varmt välkommen tillbaka om behov uppstår!

Malin G
Skrev om Xp Bygg i Norrköping AB

Bra bemötande. Trevliga. Levde upp till förväntningar dock blev dröjde det innan arbetet drog igång vilket var tråkigt. Gällde återställning av fuktskadad vägg.

Svar från Xp Bygg i Norrköping AB

Tack Malin för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om oss. Vad glada vi blir att du upplevde att du fick ett bra bemötande och att vi var trevliga och levde upp till förväntningarna. Vad trist att du upplever att det tog tid. Jag hoppas du hela tiden blivit informerad under resans gång och har fått kännedom om vad som gjort att det kan ha tagit extra tid? Annars är du självklart välkommen att höra av dig! Tack för förtroendet! Vi passar på att önska Glad påsk! Välkommen åter om behov uppstår.

Ullric J
Skrev om Xp Bygg i Norrköping AB

Mycket positivt. Änsålänge ej färdigt ännu

Svar från Xp Bygg i Norrköping AB

Tack snälla för att du tog dig tid att lämna omdöme även om vi inte är klara än. Vad kul att du känner dig nöjd hittills. Vi gör så klart vårt bästa för att du ska känna dig lika nöjd när vi är klara. Passar på att önska en glad påsk 🐣

Annika H
Skrev om Xp Bygg i Norrköping AB

Verkar seriösa, lätta att kommunicera med och de höll avtalet, både vad gäller utförandet och den ekonomiska biten. XP Bygg har gjort ett mycket bra arbete när de renoverade min tvättstuga.

Svar från Xp Bygg i Norrköping AB

Tack snälla Annika för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om oss. Vad roligt att du är så nöjd med vårt utförande. Stort Tack för förtroendet att få renovera din tvättstuga. Välkommen åter om behov uppstår. Passar på att önska glad påsk 🐣

Peter B
Skrev om Xp Bygg i Norrköping AB

Behövde hjälp med att reparera mitt altantak. XP var snabbt på plats och löste problemet. Men de var inte lika snabba med att skicka fakturan😀

Svar från Xp Bygg i Norrköping AB

Tack snälla Peter för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om oss. Och extra kul att du känner dig nöjd med vårt arbete. Ha de bäst och välkommen åter om behov uppstår. Med vänlig hälsning Lotta

Leif-Erik Ö
Skrev om Xp Bygg i Norrköping AB

Vi är mycket nöjda med vårt nya golv. Allt har flutit på mycket smidigt.

Svar från Xp Bygg i Norrköping AB

Tack snälla Leif-Erik för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om oss. Vi är extra glada för att ni känner er nöjda med vårt arbete. Välkommen åter om behov uppstår. Mvh Lotta

Annica N
Skrev om Xp Bygg i Norrköping AB

Vi har inte haft någon upplevelse med Xp Bygg Norrköping AB. Ni har fått fel telefonnummer. Även Xp Bygg har ringt fel till oss. Mvh Linda och Per LP:s Städ och Allservice Valdemarsvik HB

Svar från Xp Bygg i Norrköping AB

Hej! Åh, då ber vi om ursäkt att detta kommit till fel telefonnummer. Tack för att ni ändå hörde av er. Kanske får vi tillfälle att samarbeta i framtiden. Vi har projekt även i Valdemarsvik. Med vänlig hälsning, Lotta

Rabi B
Skrev om Xp Bygg i Norrköping AB

Det var ett bra bemötande och genomförande. Om jag har något att påpeka på så är det att jag hade önskat en tydligare återkoppling gällande "hålltider" och status.

Fredrik M
Skrev om Xp Bygg i Norrköping AB

Duktiga snickare som gör snygga arbeten och lätta att samarbeta med👍

Svar från Xp Bygg i Norrköping AB

Tack snälla Fredrik för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om oss. Kul att du känner dig så nöjd. Välkommen åter om behov uppstår. Ha de bäst!

Fade G
Skrev om Xp Bygg i Norrköping AB

Trevlig personal och ett professionellt arbete. Väldigt nöjda kunder!

Svar från Xp Bygg i Norrköping AB

Hej! Stort tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om oss. Extra kul att du känner dig så nöjd. Det gör oss glada. Återkom gärna om behov uppstår. Ha de bäst!

Lars W
Skrev om Xp Bygg i Norrköping AB

Mycket bra bemötande från Xp Bygg. Tjänsten var ett försäkringsärende. Det märkliga var att fakturan som gällde självrisk, etc inte kom från Försäkringsbolaget utan från Byggfirman. Enligt vår uppfattning var försäkringsbolaget vår huvudleverantör om man tänker på kundrelationen.

Svar från Xp Bygg i Norrköping AB

Tack snälla Lars för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om oss. Det uppskattar vi verkligen. Vad kul att du känner dig så nöjd. Gällande självrisken så är det så avtalet mellan oss och försäkringsbolaget ser ut. De vill att vi tillhandahåller tjänsten med all fakturering som rör skadan. Bra input då både vi och försäkringsbolaget bör vara tydligare med det upplägget under projektets gång. Önskar dig ett Gott Nytt 2024. Välkommen åter om behov uppstår!

Henrik F
Skrev om Xp Bygg i Norrköping AB

Lätta att jobba med, lyhörda, snabba och bra resultat!

Svar från Xp Bygg i Norrköping AB

Tack snälla Henrik för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om oss. Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med vårt samarbete. Välkommen åter om behov uppstår. Passar på att önska dig ett härligt nytt år.

Monica S
Skrev om Xp Bygg i Norrköping AB

Väl utfört arbete och snabb återkoppling.

Svar från Xp Bygg i Norrköping AB

Tack snälla Monica för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om oss. Det uppskattar vi verkligen. Vad roligt att du känner dig nöjd. Det var ett himla roligt projekt att få utföra :) Hoppas du/ni ska trivas där nu. Välkommen åter om behov uppstår. Gott Nytt År!

Bodö P
Skrev om Xp Bygg i Norrköping AB

Mycket trevligt personal. Men måste man har tålamod. Eftersom ta lång tid.

Svar från Xp Bygg i Norrköping AB

Tack snälla för att du tog dig tid att lämna omdöme om oss. Det uppskattar vi verkligen. Kul att du kände ett bra bemötande och att du är nöjd i stort. Tråkigt att höra att du upplevde det som lång tid. Hör gärna av dig om du vill ventilera tidsåtgången i ditt projekt. Vi är tacksamma för din respons. Önskar dig ett Gott Nytt År!

Filip J
Skrev om Xp Bygg i Norrköping AB

Mycket bra gäng! Smidigt och fint sammarbete.

Svar från Xp Bygg i Norrköping AB

Tack snälla Filip för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om oss. Vad kul att du är nöjd med vårt arbete och samarbete. Välkommen åter om behov uppstår. Gott Nytt 2024.

Patrik J
Skrev om Xp Bygg i Norrköping AB

Proffsigt, snabbt och prisvärda dörrbyten.

Svar från Xp Bygg i Norrköping AB

Tack snälla Patrik för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om oss. Det uppskattar vi verkligen. Vad glada vi blir att du känner dig så nöjd. Välkommen åter om behov uppstår. Gott Nytt 2024!

Tyrone B
Skrev om Xp Bygg i Norrköping AB

Renovering av badrum med fuktskada. Trevliga och lättsamma. Blev som vi tänkt oss.

Svar från Xp Bygg i Norrköping AB

Tack snälla för att ni tog er tid att ge oss ett omdöme. Vad glada vi blev att vårt arbete motsvarade era förväntningar. Gott Nytt År och välkommen åter om behov uppstår. Med vänlig hälsning, Lotta

Henrik L
Skrev om Xp Bygg i Norrköping AB

Gjorde jobbet utan krångel och kom när de skulle

Svar från Xp Bygg i Norrköping AB

Tack snälla Henrik för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om oss. Det gläder oss att du känner dig nöjd med vårt arbete. God fortsättning och gott nytt år! Välkommen åter om behov uppstår.

Roine B
Skrev om Xp Bygg i Norrköping AB

Planering, genomförande och uppföljning- allt var av högsta kvalitet! Bara beröm!!! Jag är mycket nöjd.

Svar från Xp Bygg i Norrköping AB

Tack snälla Roine för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om oss! Och så glada vi blir att du känner dig så nöjd. Det betyder så mycket för oss. Passar på att önska GOD JUL & GOTT NYTT ÅR! Välkommen åter om behov uppstår.

Mattias L
Skrev om Xp Bygg i Norrköping AB

Försäkringsärende efter vattenskada som återställdes av Xp bygg. Mycket smidiga och proffsiga att ha att göra med!

Svar från Xp Bygg i Norrköping AB

Tack snälla Mattias för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om oss. Det uppskattar vi verkligen. Det är inte kul att drabbas av en vattenskada. Men skönt att ni fått det återställt. Och att ni känner er nöjda. GOD JUL & GOTT NYTT ÅR! Ni är så klart välkomna åter om behov uppstår!

Ivan V
Skrev om Xp Bygg i Norrköping AB

Går inte med ord beskriva hur nöjd jag är.. welteclssse

Svar från Xp Bygg i Norrköping AB

Tack snälla Ivan för att du tog dig tid att ge oss ett omdöme! Det gör oss otroligt glada att du är så nöjd :) Passar på att önska GOD JUL & GOTT NYTT ÅR! Välkommen tillbaka om behov uppstår!

Eriksson B
Skrev om Xp Bygg i Norrköping AB

För ett trevligt bemötande och ett super bra utfört jobb.

Svar från Xp Bygg i Norrköping AB

Tack snälla för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om oss. Åh vad glada vi blir att du är så nöjd. Passar på att önska en riktigt GOD JUL och GOTT NYTT ÅR.

Madeleine R
Skrev om Xp Bygg i Norrköping AB

Snabba och duktiga hantverkare, bra service och engagemang. Supernöjd!

Svar från Xp Bygg i Norrköping AB

Tack snälla Madeleine för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Så glada att ni är så nöjda. Önskar er GOD JUL & GOTT NYTT ÅR!

Therok A
Skrev om Xp Bygg i Norrköping AB

Proffsigt och snabb hjälp när vi behövde.

Svar från Xp Bygg i Norrköping AB

Tack snälla för att ni tog er tid att lämna ett omdöme. Vad glada vi blir att ni är så nöjda. Ni är varmt välkomna tillbaka om behov uppstår. Passar på att önska er GOD JUL & GOTT NYTT ÅR!

Jan S
Skrev om Xp Bygg i Norrköping AB

Kundbemötande, Service, Åtgärd, Återkoppling och Kunskap i världsklass. Bygg, isolering, fukt, kontroll samt åtgärder.

Svar från Xp Bygg i Norrköping AB

Tack snälla Jan för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Det uppskattar vi verkligen. Vad roligt att du känner dig så nöjd. Bara att du hör av dig igen om behov uppstår. Passar på att önska dig GOD JUL & GOTT NYTT ÅR!

Robert I
Skrev om Xp Bygg i Norrköping AB

Stor yrkesskicklighet Rent och snyggt på arbetsplatsen Mycket nöjd kund.

Svar från Xp Bygg i Norrköping AB

Tack för att du tog dig tid att ge oss ett omdöme Robban! Det betyder massor för oss. Vad kul att ni är så nöjda :) Passar på att önska GOD JUL & GOTT NYTT ÅR om vi inte ses innan! Hälsa fam.

Monica L
Skrev om Xp Bygg i Norrköping AB

Bemötandet var proffsigt och korrekt. XP var lyhörda inför mina önskemål. Det jag förväntade mig uppfylldes till 100%. Mycket trevlig personal som utförde arbetet på min sommarstuga och jag kan starkt rekommendera Xp Bygg som leverantör av byggtjänster.

Svar från Xp Bygg i Norrköping AB

Tack snälla Monica för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Det betyder massor för oss :) Det var en stor ära att få hjälpa till att göra om lite i er pärla till stuga. Vad skönt att ni känner er nöjda. Passar på att önska er GOD JUL & GOTT NYTT ÅR om vi inte ses innan dess.

Stall A
Skrev om Xp Bygg i Norrköping AB

Trovärdiga, ärliga och noggranna.

Svar från Xp Bygg i Norrköping AB

Tack snälla för att du tog dig tid att lämna ett så fint omdöme. Vi tackar så mycket för det förtroende ni gett oss. Ni är välkomna tillbaka när behov uppstår! Passar på att önska er GOD JUL & GOTT NYTT ÅR!

Tina L
Skrev om Xp Bygg i Norrköping AB

Under sommaren 2023 hade vi hjälp av XP Bygg i Norrköping för att bygga ett poolområde i vår trädgård, inkluderat pooldäck, poolhus, bastu och teknikrum. Under hela vårat projekt visade projektledare och snickare ett stort intresse och en lyhördhet för våra önskemål. Vid eventuella frågetecken stämde de alltid av med oss, gav rekommendationer och egna idéer på bra lösningar. Vi upplevde XP Bygg som mycket noggranna och måna om att leverera ett bra resultat med finish där inget lämnades åt slumpen. Helt enkelt ett...

Svar från Xp Bygg i Norrköping AB

Tack snälla Tina för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Det uppskattar vi verkligen. Stort Tack för att vi fick förtroendet att bygga er fina oas. Ni är alltid välkomna åter om behov uppstår. Passar på att önska er God Jul & Gott nytt ÅR!

Föräldrakooperativet N
Skrev om Xp Bygg i Norrköping AB

Xp Bygg levererade enligt våra förväntningar.

Svar från Xp Bygg i Norrköping AB

Tack för att ni tog er tid att svara och kul att ni är nöjda. Önskar God Jul & Gott Nytt År

Sören S
Skrev om Xp Bygg i Norrköping AB

Bara bra erfarenheter och bra bemötande.Vi har haft fuktskador som har åtgärdats omsorgsfullt och profsigt.Även renovering av ett duschrum blev bättre än vad vi kunde hoppas på.Det senaste projektet: Byte av parkettgolv gick smidigt och blev mycket fint. Med andra ord är vi toppennöjda och kan varmt rekommendera Xp Bygg. Hälsningar Ulla&Sören Sjödin

Svar från Xp Bygg i Norrköping AB

Tack snälla ni för att ni tog er tid att lämna detta omdöme. Det uppskattar vi verkligen. Vad glada vi blir att ni är så nöjda. Stort tack för förtroendet att byta ert parkettgolv och återställa efter era fuktskador. Ni är varmt välkomna att höra av er om ytterligare behov uppstår. Passar på att önska er God jul & Gott Nytt år!

Håkan K
Skrev om Xp Bygg i Norrköping AB

Vi blev bra bemötta och den beställda ljudisolerade väggen blev enl förväntningarna.

Svar från Xp Bygg i Norrköping AB

Tack snälla för att ni tog er tid att lämna omdöme. Det uppskattar vi verkligen. Vad glada vi blir att vi levde upp till era förväntningar. Stort tack för förtroendet! Ni är varmt välkomna att höra av er om ytterligare behov uppstår. Passar på att önska God jul & Gott Nytt år!

Barbro L
Skrev om Xp Bygg i Norrköping AB

Jag har aldrig tidigare träffat så trevliga, duktiga och noggranna snickare! Dessutom snabba, trots riktiga precitionsjobb av högsta kvalitet! Dom handikappanpassade min bostadsrätt med bl.a borttagning av alla trösklar, finsågat och satt dit mässinglister m.m. Allt jobb blev utfört över min förväntan! Jag kan varmt rekommendera XP- Bygg till alla!

Svar från Xp Bygg i Norrköping AB

Tack snälla Barbro för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Så kul att du är så nöjd. Nu hoppas vi att du håller dig på benen :) Tack snälla för förtroendet! Du är varmt välkommen att höra av dig igen om behov uppstår.

Ulrika S
Skrev om Xp Bygg i Norrköping AB

Jag beställde nya "golv" till mina 2 balkonger och en ny utomhustrappa, ner från den ena balkongen, samt renovering av 7 fönsterkarmar. Jag har alltid höga krav och förväntningar! Med trevlig och kunnig personal, som jag kan diskutera med, levererade XP Bygg ett perfekt resultat!

Svar från Xp Bygg i Norrköping AB

Tack snälla Ulrika för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Vad glada vi blir att du känner dig nöjd. Vi tackar så mycket för förtroendet och hälsar dig välkommen åter om behov uppstår. Passar på att önska er en God Jul och Gott Nytt År!