YogaForum Stockholm

YogaForum Stockholm

yogaforumstockholm.se

”Feel good, be good and do good” – Yogi Bhajan Kundalini är människans latenta andliga potential. Denna latenta kraft väcks genom KundaliniYoga som är en andlig teknologi och som sådan snabb, fokuserad och effektiv. KundaliniYoga sägs vara medvetandets yoga i jämförelse med vissa andra yogaformer som sägs vara styrkans yoga....

10 omdömen om YogaForum Stockholm

Cecilia H
Skrev om YogaForum Stockholm

Jag blev rekommenderad av en god vän att testa yoga 10 gångers kurs för Anna Rinman. Det har varit en väldigt positiv upplevelse varpå jag valde att även fortsätta de 2 tilläggs gångerna, och jag kommer fortsätta kursen i vår hos Anna.

Kerstin M
Skrev om YogaForum Stockholm

Anna på YogaForum är en mycket kunnig och seriös I am-yoga lärare med gedigen erfarenhet. Ett yogapass med Anna får kropp och själ att trivas ihop och ger ett underbart välmående! Rekommenderas!

Anna R gillar detta
Mona J
Skrev om YogaForum Stockholm

Kondalini yoga med Anna Rinman, bra bemötande. Anna är bästa mästaren jag har haft i kondalini yoga, hon ser sina elever och kan hjälpa de på den nivån de befinner sig i. Hon är generös och delar med sig av sin kunskap och erfarenheter. Tack Anna.

Svar från YogaForum Stockholm

Tack Mona för dina fina ord, de värmer mig! Välkommen tillbaka nästa termin! Anna

Inger E
Skrev om YogaForum Stockholm

Yogan, lokalen och Anna är fantastiska! Jättefint bemötande och med Annas stora erfarenhet och omfattande kunskaper känner man sig trygg och får en känsla av att allt är möjligt. Har deltagit i Annas yogaklasser under flera terminer och erfar efter varje pass att jag känner mig mer och mer obegränsad. Ådrog mig en knäskada för ca ett år sedan och har känt hur möjligheterna att röra och belasta knät har blivit bättre för varje gång jag har deltagit i ett yogapass.

Svar från YogaForum Stockholm

Stort tack Inger för dina vackra ord! Du är ens stor tillgång i vår yogagrupp, du har massor att tillföra- Tack! Anna

Anna B
Skrev om YogaForum Stockholm

Jättefint bemötande från början och passen har känts stärkande och hoppingivande. Jag tänkte att jag skulle pröva bara en första gång, men har fortsatt eftersom det överträffade mina förväntningar.

Svar från YogaForum Stockholm

Tack Anna, för dina värmande ord. Det är inspirerande för mig att ha dig, som är en så mogen person, med i gruppen! Vi skapar någonting tillsammans när vi övar, var och en tillför sitt och då blir det spännande!

Tatiana E
Skrev om YogaForum Stockholm

Hej! Jag var på KundaliniYoga/Medicinsk Yoga för första gången. Jag tycker att kursen var bra, väldigt anpassad till olika nivåer. Läraren var vänlig och hjälpsam. Miljön var lugn och avslappnad.

Svar från YogaForum Stockholm

Tack Tatiana för din rekommendation. Det har känts fint att ha haft dig med i yogagruppen. Du är varmt välkommen tillbaka i september om du bestämmer dig för att fortsätta!

Ulrike N
Skrev om YogaForum Stockholm

Fantastisk yoga med fina Anna i härlig miljö🙏🏻

Annie B
Skrev om YogaForum Stockholm

Jag har gått en Kundaliniyoga kurs hos Anna Rinman på Blå Vinden i Vasastan, Stockholm. Jag är jättenöjd med kursen, Anna är erfaren, lugn och mycket inspirerande, ambitiös och pedagogisk! Mvh Annie!

Anna B
Skrev om YogaForum Stockholm

Kundaliniyogaträffar. Väldigt bra och varierande!

Carina R
Skrev om YogaForum Stockholm

Nytt koncept för mig! Haft mera fysik yoga men det här också varit spännande med all fakta.