Zip-Up Svenska AB

Zip-Up Svenska AB

Ring 08-97 04 80 www.zipup.se

Välkommen till Zip-Up Svenska AB! Vi är en av sveriges ledande leverantörer av ställningar och liftar. Vi kan stolt säga att vi har varit i branschen sedan 1978 och har den erfarenhet som krävs för att du som kund ska bli nöjd. Under åren har vi produktutvecklat våra ställningar så att de uppfyller marknadens krav. Vårt sortiment...

9 omdömen om Zip-Up Svenska AB

Anders B

Trevligt bemötande Snabba och effektiva

Thomas B
Skrev om Zip-Up Svenska AB

Tack för en helt suverän service som göteborgskontoret gav mig när min Dino 125T "dog" på grannens tomt. Jag fick först omfattande hjälp med att ta ner liften för att kunna flytta bort den från grannens mark. Sedan med felsökning när jag fått in den i ett garage. De ringde t.o.m upp och frågade hur det gick med arbetet. Det är helt exeptionell kvalitet på service! Nu är den igång igen och vi har haft minimalt stillestånd. Än en gång tack för ett mycket bra bemötande, engagemang och service.

Ulrika H
Skrev om Zip-Up Svenska AB

Vi köper olika typer av skylifts och har alltid bemötts med bra service.

X-lift X
Skrev om Zip-Up Svenska AB

ZipUp är ett bolag som står för kvaltet och kunskap Känns tryggt att jobba med proffs

Christer E
Skrev om Zip-Up Svenska AB

Vi har köpt grejer som passar vår verksamhet på Edins kranar som är i lyft företag. Vi har haft bra erfarenhet av Zip-Up dom har en lång historia och erfarenhet i branschen och en platt organisation.

Jörgen A
Skrev om Zip-Up Svenska AB

Snabb service och gott bemötande!

Magnus J
Skrev om Zip-Up Svenska AB

Kurs i Ställningsbyggande: Håkan Skoglund, kursledare, var mycket tydlig och rak. Under utbildningen var det inga problem att även ställa direkta frågor kring berörda ämnen. Vid något tillfälle kontaktade Håkan även en kollega för ett korrekt svar. Om det fanns något mer att önska så var det kanske att handgripligen få bygga en lägre byggställning, men det är omöjligt på bara en dag. Sammanfattning: Bra visnings- och utbildningsmaterial, en tydlig kursledare samt att alla vi 6 deltagare fick ett varsitt mycket bra...

Rolf H
Skrev om Zip-Up Svenska AB

Vi köper ställningar, och även hyr in ställningar med transporter och montage. Vi blir trevligt bemötta av den sakkunniga personalen. Dom lever upp till våra förväntningar. Sammanfattningsvis, så tycker vi att allt fungerar bra med dom. Mvh Stockholms Steg AB Rolf Hansson

Lasse H
Skrev om Zip-Up Svenska AB

Zip up uppträder proffsigt och håller vad de lovar! Vi har köpt 2st Dino och en GSR Billift det senaste året, de levererades på ett proffsigt sätt. Vi har även använt Zip up vid ställningsbyggnationer och Håkan levererade både ställning och pris på ett mycket bra sätt! Jag kan rekommendera alla att använda Zip up Svenska AB när det gäller liftar, ställningar mm. Lasse Hedström Depåchef Herok Rental AB Järfälla