Zitius Service Delivery AB

1.0

4 omdömen om Zitius Service Delivery AB

Lars Martin E
Skrev om Zitius Service Delivery AB

Det sämsta någonsin. Fibret drogs in för 2månader sedan och jag har spenderat flera arbetsdagars tid i telefonkö och kundtjänst utan framgång, tecknat abonnemang på deras inrådan som inte fungerat. När vi sen klargjorde att vi inte skulle betala fakturan förrän det fungerade så kunde de plötsligt lösa felet med en gång. Skitius.

Louise Marie J
Skrev om Zitius Service Delivery AB

Vill varna för dessa bedragare. Sålde mitt hus långt innan installation av fiber påbörjats och hörde av mig till dem för att nya ägaren skulle ta över ansvaret för betalning av fibern, inga problem sa de då. 2,5 år efter jag sålt huset får jag en faktura på installation av fibern som jag inte haft någon som helst användning av. Hör av mig igen och förklarar läget att det blivit fel och att den nya ägaren sedan 2,5 år tillbaka ska betala för arbetet men det höll de helt plötsligt inte med om längre. Så det jag vill varna...

JONATHAN A
Skrev om Zitius Service Delivery AB

Helt sjukt dåliga. Tog bra betalt för att dra fram fiber, men totalt ointresserade av kommunikation sedan fibern gått av någonstans på vägen. Legat nere i snart tre veckor nu, och det går inte att få prata med någon om hur och när de ska åtgärda. Vet inte ens om de jobbar på det! Har ringt nästan varje dag, men får bara svaret att de har ambitionen att åtgärda fel inom fem arbetsdagar.

Josef R
Skrev om Zitius Service Delivery AB

Avbrott i princip varje månad. Bredbandsleverantörerna har inget säga till om då Zitius äger nätet. Riktigt uselt.