Rekommendationer från tidigare kunder ökar försäljningen med 18%

Genom att lyfta rekommendationer på er sajt ökar ert förtroende upp till 12 gånger och skapar samtidigt förutsättningar till att öka er försäljning med upp till 18%. Genom att börja samla in och lyfta rekommendationer öppnar ni för bättre dialoger med kunderna, ni får det lättare att dra ny trafik och kommer högre upp i sökresultaten på Google. Idag läser 9 av 10 människor rekommendationer på nätet för att avgöra hur bra ett företag är. 88% av dessa litar på rekommendationer lika mycket som om de kom från en nära vän.

Fyll i formuläret till höger så svarar vi gärna på de frågor ni har och pratar om hur ni kan använda er av digitala rekommendationer.

Fastighetsbyrån    Verisure    Mekonomen
Öka er trovärdighet med rekommendationer
9 av 10 läser rekommendationer för att avgöra hur bra ett företag är. 88% litar på rekommendationer på nätet lika mycket som om de kom direkt från en vän.
Rekommendationer skapar möjligheter
Med en konvertering på 20% hjälper vi er att samla in rekommendationer från era riktiga kunder.
Öka er trovärdighet med rekommendationer
Genom att lyfta era rekommendationer skapar vi förutsättningar för att öka er försäljning med upp till 18%.