top of page

Låt dina kunder få dela sin upplevelse om ditt företag

9 av 10 kunder kollar omdömen från andra kunder innan de väljer företag. Med Reco kan du tryggt och enkelt samla in och visa upp dina kundomdömen

Här kommer de sex största anledningarna till att våra kunder jobbar med omdömen.

icon-check.png

Kundinsikter - lyssna och lär av kunders upplevelser

Bygga förtroende genom transparens = trovärdighet

Driva försäljning och tillväxt

Ökad synlighet vid sök på Google

Stjärnbetyg i annonser på Google (Google Seller Ratings)

Exponering i marknadsföring

woman_w_laptop.png

Driver du e-handel?

Vi vet att dina behov ser lite annorlunda ut. Därför har vi skapat en unik och anpassad sida just till dig, där vi har samlat all den information du behöver för att komma igång med kundomdömen för din e-handel.

E-handel_Reco_2023.png

Så här enkelt är det

icon-rund-testagratis.png

Samla in omdömen kostnadsfritt i 60 dagar. Vi hjälper dig med uppstarten så att du snabbt kommer igång. Inga förbindelser eller dolda kostnader.

icon-rund-samlain.png

Samla in obegränsat antal omdömen under testperioden. Vi hjälper dig att komma igång med en enkel process för en smidig insamling av kundomdömen.

Samla in

icon-rund-visaupp.png

Installera vår widget på din sajt för att visa upp vad dina kunder tycker. Omdömena indexeras också på Google så att potentiella kunder kan se dina omdömen vid sökningar.

Visa upp

icon-rund-nyakunder.png

Genom att visa upp riktiga omdömen redan från första kontakten får du inte bara fler kunder, chansen är stor att de är mindre benägna att bara jämföra pris.

Stärk ert varumärke

Samla in kundomdömen för ditt företag

• Fritt antal omdömen under provperioden

• Möjlighet att bli Rekommenderat Företag 2024

• Personlig omdömesexpert som guidar dig rätt

1. Ange dina kontaktuppgifter i formuläret

2. Välj om du vill komma igång med hjälp av personlig service eller helt själv genom digital support

3. Du får möjligheten att testa tjänsten kostnadsfritt under 60 dagar för att kunna ge ditt företag en garanti på önskad effekt

4. Vi hjälper dig att nyttja kundomdömena på bästa möjliga sätt genom vår långa erfarenhet av omdömen och anpassar alla rekommendationer efter just din bransch och behov

5. När du har upplevt effekten av era kunders omdömen väljer ni om ni vill fortsätta att nyttja Recos tjänster

Anchor 2
Fyll i formuläret så hjälper vi dig att komma igång

Nytt från bloggen

Upplev hur ditt företag kan dra nytta av Reco – Samla in obegränsat med omdömen

• 90% använder internet för att hitta lokala företag.

• 89% litar på digitala kundomdömen lika mycket som på personliga rekommendationer.

• Konsumenter läser i genomsnitt 10 kundomdömen innan de får förtroende för ett företag.

• Anmäl intresse så kontaktar vi dig och berättar hur du kommer igång med ett kostnadsfritt test

Testa nu! Avsluta när du vill.

Tanken med att vi erbjuder en kostnadsfri testperiod är att ni i lugn och ro skall kunna utvärdera om och i så fall hur ni kan ha nytta av Reco.

I samband med att testperioden löper ut så tar ni ställning till om ni önskar fortsätta med samarbetet, inga förpliktelser.

Statistiken kommer från Local Consumer Review Survey (Brightlocal)

Vad säger våra kunder?

Vi lever som vi lär, alla våra kunder blir automatiskt ombedda att beskriva hur de upplever samarbetet med Reco.

Här berättar Grillkung hur omdömen är en central del av deras växande affär

Boka ett kort samtal med våra specialister

Det finns många möjligheter att jobba med kundomdömen och varje företag har sin unika potential. Att få vägledning av våra specialister brukar därför vara mycket uppskattat.

Här kan du boka ett 30 minuters videomöte, där du kan ställa alla dina frågor och höra mer om hur vi kan hjälpa dig.

Detta får du:

• 30 minuters gratis rådgivning av specialist via videolänk eller telefonsamtal

• Svar på frågor om utmaningar och möjligheter

• Personliga rekommendationer om hur du kommer igång

Vi erbjuder alltid 60 dagar, där du får testa på produkten innan du väljer att köpa. Det är för att kunna ge dig en garanti att du får den effekten och resultat som vi satt upp tillsammans.

Reco-kontakt-specialist.jpg

logo-access.png
logo-fastighetsbyran.png
logo-speedy-bilverkstad.png

Bli ett trovärdigt företag - testa 2 månader kostnadsfritt

Gör som tusentals andra svenska företag och börja samla in kundomdömen med Reco.​

bottom of page