Öka er trovärdighet med rekommendationer

9 av 10 läser rekommendationer för att avgöra hur bra ett företag är. 88 procent litar på rekommendationer på nätet lika mycket som om de kom direkt från en nära vän.
Genom att lyfta rekommendationer på er egen sajt ökar er trovärdighet upp till 12 gånger och skapar samtidigt förutsättningar till att öka er försäljning med 18 procent. Vi kan berätta hur mycket som helst om varför vi brinner för rekommendationer men du kommer inte förstå till hundra procent förrän du själv testat. Genom att börja samla in rekommendationer och lyfta dessa på er egen sajt kommer ni få det lättare att dra in trafik, skaffa fler kunder och komma högre upp i sökresultaten på Google.
Reco är bäst i världen på att samla in rekommendationer, med en konvertering på 20%.
Låter det intressant att visa upp för omvärlden vad era tidigare nöjda kunder tycker om er så kommer vi med glädje ut och visar hur Reco fungerar, helt utan kostnad. Även om vi inte skulle påbörja ett samarbete så kan vi säkert ge er flera bra tips som ni kan använda er av i framtiden för att få ännu fler nöjda kunder!
Öka er trovärdighet med rekommendationer
9 av 10 läser rekommendationer för att avgöra hur bra ett företag är. 88% litar på rekommendationer på nätet lika mycket som om de kom direkt från en vän.
Reco är bäst i världen på rekommendationer
Med en konvertering på 20% hjälper vi er att samla in rekommendationer från era riktiga kunder.
Rekommendationer skapar möjligheter
Genom att lyfta era rekommendationer skapar vi förutsättningar för att öka er försäljning med upp till 18%.