Aktiv Hudvård

Aktiv Hudvård

Ring 08-10 39 81 www.aktivhudvard.se

Välkommen till Aktiv Hudvård i Stockholm! Här möts du av auktoriserade hudterapeuter som arbetar med kvalité, kunskap och omtanke i fokus. Vi erbjuder effektiva och avkopplande skönhetsbehandlingar av olika slag samt säljer väl utvalda skönhetsprodukter. Hos oss kan du njuta av härliga ansikts- och kroppsbehandlingar, men...

24 omdömen om Aktiv Hudvård

Lillemor C
Skrev om Aktiv Hudvård

Trevlig personal med lång erfarenhet av hudvård, har blivit rekommenderad hit av min tidigare hudterapeut som slutat pga pension. Är mycket nöjd .

Vi är så glada att du väljer oss! Tack för dina fina ord. Mvh Aktiv Hudvård

Emelie hudterapeut
4.9/5 i betyg av 133 omdömen 4.9 av 133 omdömen

Hennes ansiktsmassage till ansiktsbehandlingen är helt magisk.

Anette N
Skrev om Aktiv Hudvård

Min ansiktsbehandlare, Sara är allt vad en kvinna kan önska sig.

Svar från Aktiv Hudvård

Tack så jätte mycket för dom fina orden! Kramar från Aktiv hudvård

Ludmila S
Skrev om Aktiv Hudvård

Perfekt bemötande bra service o duktiga på behandling

Stort tack för ett sånt fint omdöme/ Mvh Aktiv hudvård

KROPPSKLINIKEN Tyresö - Framtidens Friskvård
4.9/5 i betyg av 622 omdömen 4.9 av 622 omdömen

Jag har gått hit regelbundet under flera år för massage och Yoga. Har även tagit enstaka skönhetsbehandlingar. Köper även en del hälsoproduk

Evelina R
Skrev om Aktiv Hudvård

Jag har gjort en del ansiktsbehandlingar under våren och har fått bästa tänkbara behandlingarna i högsta klass. Nöjd med resultaten och servicen varje gång. Kommer garanterat tillbaka. Har även köpt en del produkter (ansiktskrämer, ögonkräm, serum) som jag varit otroligt nöjd med.

Tack för dina fina ord Evelina! Alltid lika trevligt att ha dig här! /Frida

Pia K
Skrev om Aktiv Hudvård

Mycket trevligt bemötande och avstressande atmosfär. Alla hudterapeuter är proffesionella och hjälpsamma man känner sig trygg. Jag har gjort många olika ansiktsbehandling alla är bra på olika sätt. Alla är inte så sköna men gör sitt "jobb" Produkterna som finns för försäljning är toppen bra. Jag köper alla mina hudprodukter där, även smink. Roligt att få tips om produkter som passar min hud och karaktär. Tror inte att jag hade vågat prova nya produkter om jag inte fått så bra råd och tips.

Svar från Aktiv Hudvård

Tusen tack för fina ord det värmer oss alla att höra. Vi är glada att ha dig som kund

Klinik Divage
4.8/5 i betyg av 64 omdömen 4.8 av 64 omdömen
Badge2016

Antonia, som driver salong Divage, arbetar både proffesionellt och personligt, och gör att jag numera blivit stamkund hos henne när det är d

Eva Å
Skrev om Aktiv Hudvård

Allt trevligt bemötande och bra service

Svar från Aktiv Hudvård

Tack för ditt omdöme! Vi är glada att ha dig som kund!

Eva P
Skrev om Aktiv Hudvård

Bra bemötande och alltid en positiv upplevelse. Går regelbundet på ansiktsbehandling, färgning av fransar och bryn samt dermapen. Ibland massage. Enda önskemålet är fler olika märken på produkter. Cicamed och Babor.

Svar från Aktiv Hudvård

Tack Eva för fint omdöme! Vi vill också ha fler märken, men vi får inte plats.. tyvärr ;) /Sara

Mandy Medical
4.8/5 i betyg av 283 omdömen 4.8 av 283 omdömen

Väldig nöjd med bemötande och service.

Anette B
Skrev om Aktiv Hudvård

Vänlig personal och trevlig miljö. Är alltid mycket nöjd med mina behandlingar och är glad att Aktiv Hudvård alltid är tidig med nya behandlingar. Bra rekommendationer och produkter för mina behov.

Svar från Aktiv Hudvård

Tack för fina ord, såna som du som förgyller våra dagar. // Lotta

Larisa B
Skrev om Aktiv Hudvård

Jag är en stamkund i många år och är mycket nöjd!!! Fantastisk bemötande av personalen, alltid uppdaterade angående behandlingar och produkter !

Svar från Aktiv Hudvård

Tusen tack för de fina orden. ALLTID lika trevligt att få se dig här. // Lotta

Victoriakliniken
4.4/5 i betyg av 118 omdömen 4.4 av 118 omdömen

Mikaela Desiree Susan E

Proffsigt bemötande till humana priser. Dermapen och IPL, är mycket nöjd och kommer alltid tillbaka!

Svar från Aktiv Hudvård

Tusen tack Mikaela för ditt fina omdöme! Det är alltid lika trevligt att ha dig här! /Jessica

Anna W
Skrev om Aktiv Hudvård

Min upplevelse av Aktiv Hudvård: Från att ha funnit Aktiv Hudvård av en slumpmässig googling för att hitta en tillgänglig hudvårdssalong nära min bostad så har jag inte blivit det minsta besviken! Det är en trevlig stämning, man känner sig välkommen och alla är glada och lagom pratsamma :) Jag har testat två olika behandlingar hos Aktiv Hudvård, och tagit hjälp av flera olika hudvårdsterapeuter. Alla har varit toppen! Jag är väldigt nöjd med det bemötande jag får, det är därför jag återkommer. Det är smidigt att boka...

Svar från Aktiv Hudvård

Stort tack för dina fina ord! Vi är glada att ha dig som kund! :) /Frida

Formedico Estetik
4.9/5 i betyg av 107 omdömen 4.9 av 107 omdömen

Professionella med hög standard och noggrannhet

Jessica L Jessica L
Kristina N
Skrev om Aktiv Hudvård

Aktiv Huddvård är ett professionelt företag med mycket kunniga och trevliga hud-terapeuter. Har även haft mycket kontakt med ägaren som också är mycket kompetent och trevlig. Har tagit några ansiktsbehandlingar, någon pedikyr men framför allt färgning av ögonbryn och franasar. Är alltid nöjd med utförande och resultat. Miljön är också behaglig med musik och tilltalande snygg, fräsch inredning.

Tack för dina fina ord Kristina! /Sara

Jessica Korsgaard J
Skrev om Aktiv Hudvård

Härlig behandling i lugn miljö. Fint resultat efter behandlingen.

Svar från Aktiv Hudvård

Härligt att du är nöjd! Tack för att du väljer oss.

Christina W
Skrev om Aktiv Hudvård

Jättetrevlig personl, omhändertagande och duktiga. Bra och många behandlingar.

Svar från Aktiv Hudvård

Tack för fin kommentar. Du är alltid välkommen till oss.

Miriam B
Skrev om Aktiv Hudvård

Jag älskar att gå till Aktiv Hudvård. Proffsig och service minded personal, kunniga och alltid trevliga och glada. Jag brukar göra olika slags ansiktsbehandlingar och gillar när man förklarar vad det är man gör och vilka produkter man lägger på. Har även köpt en del hudvårdsprodukter genom åren och alltid fått bra rådgivning beträffande produkter som passar till just min hy. Jag brukar varmt rekommendera Aktiv Hudvård till vänner och bekanta just för att de är allt som jag skrivit ovan. Man känner sig alltid välkommen och blir mycket väl omhändertagen! Tack för att ni finns:)

Svar från Aktiv Hudvård

Tack för många fina ord! Och tack för att du vill rekommendera oss! Du ÄR alltid välkommen =)

Christina D

Trevligt bemötande. Skicklig personal. Lugn och fin miljö. Vågar prova nyheter😃

Svar från Aktiv Hudvård

Tack för snälla ord! Kul att du uppmärksammat att vi försöker hänga med bland nyheter!

Monika L
Skrev om Aktiv Hudvård

Blir proffesionellt omhändertagen, får bra förslag, har kunden i fokus. Prövat olika ansiktsbehandlingar och även en fest-make up och har varit supernöjd varje gång jag går därifrån.

Svar från Aktiv Hudvård

Va roligt att du känt dig nöjd med de olika behandlingarna, det strävar vi efter varje gång! Välkommen igen :)

Tone L
Skrev om Aktiv Hudvård

Mycket proffsigt ställe! Välutbildade hudterapeuter. Många olika behandlingar. Trevlig och avkopplande atmosfär.

Svar från Aktiv Hudvård

Tack för ditt fina omdöme! Alltid lika trevligt att ta hand om dig!

Åsa S

Jättebra som vanligt. Varit kund i över 10 år

Svar från Aktiv Hudvård

Tack Åsa! Vi hoppas på många fler år =)

Pia Ö
Skrev om Aktiv Hudvård

En salong med trevlig kunnig personal. Flera bra behandlingar att välja emellan.

Svar från Aktiv Hudvård

Tack för fina ord! Vi är så glada att ha dig som kund!

Ingrid L
Skrev om Aktiv Hudvård

Jag känner mig speciell när jag kommer till Frida. Jag är alltid nöjd

Svar från Aktiv Hudvård

Tack för fina ord Ingrid! Det är alltid roligt att få ta hand om dig! /Frida

Solveig I
Skrev om Aktiv Hudvård

Väl omhändertagen av trevlig och kunnig personal. Supernöjd med resultatet varje gång.

Svar från Aktiv Hudvård

Tack! Alltid trevligt att få ta hand om dig!

Susanne Ö
Skrev om Aktiv Hudvård

Har i 15 års tid gått på ansiktsbehandling varje månad. Utöver det har jag även gjort kosmetisk tatuering, vaxning, IPL, cooltech mm. Proffsig och trevlig personal.

Svar från Aktiv Hudvård

Tack, Susanne, alltid lika trevligt att se dig här

Sofie L
Skrev om Aktiv Hudvård

Alltid lika nöjd! Frida är en stjärna, kompetent och trevlig. Jag känner mig alltid välkommen och väl omhändertagen

Svar från Aktiv Hudvård

Tack för ditt fina omdöme! Du har helt rätt, Frida är en stjärna!! =)