Akuttandvården Stockholm

Akuttandvården Stockholm

Ring 08-659 45 00 www.akuttandvardenstockholm.se

Nattöppen tandvårdsklinik för dig som har behov av akut tandvård. Dygnet runt - varje dag

2 omdömen om Akuttandvården Stockholm

Sarah J
Skrev om Akuttandvården Stockholm

Jag bet sönder en tand i förrgår. Ringde Vårdguiden och tänkte att de kunde hänvisa mig till något ställe men fick veta att alla ställen hade stängt, inkl Folktandvården St Eriks. Eftersom jag blödde lite och hade så ont så sökte jag lite själv på nätet, hittade en annan klinik först, ringde dit och fick prata med en rätt otrevlig man. Beskrev vad som hade hänt och frågade hur mycket det skulle kosta eftersom det var så sent. Han svarade att det kostade 2 500 kr bara för att öppna kliniken..!?! Sökte igen och hittade hit....

DentOn Tandvård
4.9/5 i betyg av 538 omdömen 4.9 av 538 omdömen
BadgeTwoYears

Patricia N
Skrev om Akuttandvården Stockholm

Fick jätteont i ena tanden ganska sent förra fredagen. Tänkte först hålla mig till på måndag för att ringa min vanliga tandläkare men det gick inte. Så jag sökte efter något nattöppet ställe och hittade Akuttandvården Stockholm. När jag ringde fick jag direkt prata med en tandläkare och fick en akuttid en timme senare. Behandlingen tog kanske 45 min och jag fick även recept för Citodon. Var lite orolig att det skulle bli dyrt men de tar samma priser som Folktandvården!