Aspkrans Fotoaffär AB

3.2

5 omdömen om Aspkrans Fotoaffär AB

Martin
Skrev om Aspkrans Fotoaffär AB

Personal som tar sig tid och mycket prisvärda tjänster. Själv gjorde jag riktigt fina förstoringar på diabilder. Garanterat ska jag rekommendera Aspkrans till mina vänner.

Johnér Bildbyrå
4.5/5 i betyg av 541 omdömen 4.5 av 541 omdömen

Alltid trevligt bemötande och hög servicegrad. Har aldrig upplevt fel eller problem. Tydlig hemsida. Brett urval svenska bilder. Har var

Uffe
Skrev om Aspkrans Fotoaffär AB

Var inne och tog bilder till ett Amerikansk visum. Bra bemötande och snabb service. Mycket nöjd med mina bilder. Rekommenderas.

Pia N
Skrev om Aspkrans Fotoaffär AB

Inte direkt ovänlig personal, men typ ointresserad. Smattrar fram information. Fick ta tre omgångar bilder, ingen omsorg om kunden som vill få till så fin bild som möjligt. Det känns som om man måste acceptera rakt av. Kontenta: ej kundvänligt.

Maria A
Skrev om Aspkrans Fotoaffär AB

Varning! Extremt otrevlig personal, om ni önskar ta ID-foto bör ni gå till en annan fotoaffär. Personalen vägrade att ta mer än 2 bilder till mitt körkort. Förutsätter att det ligger i såväl personalens intresse som mitt att få till en bra bild. Då allt numera sköt digitalt blir det ingen kostnad för företaget att göra kunden nöjd genom att ta fler bilder. Fick trots allt betala för en usel bild och gick sedan till en mycket trevlig fotoaffär på Kungsholmen.

Carl S
Skrev om Aspkrans Fotoaffär AB

Bra bilder är deras grej. Skitnöjd.

Uffe gillar detta