Bågar & Glas Gamla Stan

3.4

5 omdömen om Bågar & Glas Gamla Stan

charlotte n
Skrev om Bågar & Glas AB

Slarvigt och okänsligt bemötande. Uselt protokoll med felaktiga glasögon som följd.Okunnig och snorkig personal. Dessutom betydligt högre pris än hos nästa optiker som var mycket kunnig.

City Optik Stockholm
4.9/5 i betyg av 1738 omdömen 4.9 av 1738 omdömen

Inspirerande miljö och schysst utbud som skapar ha begär. Proffsigt och personligt bemötande med hög servicegrad och kunskap. Lyhörda,

Anon a
Skrev om Bågar & Glas AB

Dåligt bemötande och alldeles för dyrt. Köp bågarna här och ta dom någon annanstans för slipning. Då slipper ni bekymmer med personalen och det överdrivna priset.

Alessandro
Skrev om Bågar & Glas AB

Jättetrevliga som jobbar i butiken! De var duktiga.

KlarSynt Östermalm
4.8/5 i betyg av 531 omdömen 4.8 av 531 omdömen

Professional och Bra service

Luciano B Luciano B
Nikke L
Skrev om Bågar & Glas AB

Stans bästa optiker när det gäller att ha koll på glasögonmodet. Alltid det senaste från de roligaste märkena, som Wasuma, Oliver Peoples, Paul Smith, Theo, Mikli, Dita och en massa fler. Dessutom, och kanske framför allt, är de duktiga optiker. Och kombinationen duktiga optiker som dessutom har grym koll på det senaste inom glasögon gör att de verkligen förtjänar sitt namn, Bågar & Glas. Om Kornhamnstorg ligger avigt till för dig har de även en butik på Norrlandsgatan.

Leo Alexander B
Skrev om Bågar & Glas AB

Fantastiskt bra mottagande vid första besöket. Jättebra hjälp med att hitta rätt bågar för mig. Jag gjorde min synundersökning på torsdagen, och glasögonen var färdiga att hämta redan på måndagen!!

Bålsta Optik AB
4.8/5 i betyg av 385 omdömen 4.8 av 385 omdömen
BadgeThreeYears

Med ypperlig yrkesskicklighet och generöst kunbemötande har jag fått genomföra min synundersökning hos Bålsta Optik AB