BilValet i Stockholm

BilValet i Stockholm

Ring 070-141 89 89 www.blocket.se
4.3

Välkommen till oss på Bil Valet i Stockholm! Vi har ett stort utbud av bilar i olika modeller och märken, till bra priser. Oavsett vilken bil du letar efter så har vi säkert något för dig! Små bilar, familjebilar, sportbilar och även lite lyxigare och exklusiva modeller. Vi tycker det är väldigt viktigt att du känner dig trygg...

24 omdömen om BilValet i Stockholm

Diana E
Skrev om BilValet i Stockholm

Fint bemötande och smidig förhandling vid salu av bil. Rekommenderar starkt

Bilförmedlingen Stockholm
4.7/5 i betyg av 350 omdömen 4.7 av 350 omdömen

Grymma låvar skicket på bilen...köpte en v60 av dom👍👍👍👍👍

Nicklas S Nicklas S
Joel H
Skrev om BilValet i Stockholm

Sålt bilen till dem. Smidig affär och snabb återkoppling. Trevlig personal!

Fatema A
Skrev om BilValet i Stockholm

Köpte en bil i december som pajade i motorn 4 timmar efter. Dom lagade den efter 1 vecka. Från december till och med nu i maj har jag fått lämna in bilen på lagning 7 gånger. Lämna in bilen på tvätt och då kom rosten fram som dom har döljt med spray, de var inte lite rost. De här är de värsta köpte jag gjort. Dom ville inte heller ta emot bilen, blev blockad av ägaren som inte kunde stå för sina lögner. Dom är anmälda på alla ställen sol de går att anmäla dom på.

Fordonsbolaget
4.8/5 i betyg av 1027 omdömen 4.8 av 1027 omdömen

ADORENA T
Skrev om BilValet i Stockholm

Detta företag har den mest ärliga ägaren och de mest ärliga medarbetarna. Tack Karar och Hussein för den fantastiska servicen med vår bil.

MOHAMMED A
Skrev om BilValet i Stockholm

Köpte i fredags en bil av Bilvalet i Haninge. Jag fick snabba svar på mail och det som var avgörande för affären var att flera i personalen på Bilvalet var så hjälpsam och stannade kvar en fredagkväll till 1900 för att slutföra mitt köp. Stort tack för suverän service, den hjälpen hade man inte fått på många ställen. Mohammed från Nynäshamn

Carson Sverige
4.6/5 i betyg av 751 omdömen 4.6 av 751 omdömen

MALIN F
Skrev om BilValet i Stockholm

Så nöjd med min bil ,trevlig försäljare allt gick så smidigt tack 🤩

MAZEN R

لديهم سيارات جيدة وبالأخص الجديد منهم

STHLM BIL
4.8/5 i betyg av 209 omdömen 4.8 av 209 omdömen

Mikaela A
Skrev om BilValet i Stockholm

Rekommenderar INTE att köpa bil härifrån. Jag kontaktade dem efter köpet då problem och problem uppstod, men de har gått under jorden. Lämnade in den nyinköpta bilen på service, där de hittade att hela avgassystemet är sönderrostat, bromsskivorna är HELT slut, servon fick nedslag, 4 lampor trasiga osv. Och inte ens en återkoppling från firman? Jag hade gärna reparerat bilen hos kontakter som Bil Valet har, men går nu gladeligen och lägger 20 tusen hos någon annan. Fruktansvärd kundservice, rakt igenom.

Fatema A gillar detta
Johan  S
Skrev om BilValet i Stockholm

Volvo V50. Jag är väldigt nöjd generellt med personalen i Haninge bilvalet. Jag blev bemött på professionellt sätt och fick svar och hjälp med alt jag behövde.

Haninge Bilpark
4.6/5 i betyg av 1314 omdömen 4.6 av 1314 omdömen

Professionell och väldigt kunnig Bästa bemötandet jag någonsin fått Bra bilar och superbra priser Kommer rekommendera dom till alla mi

Susanne G Susanne G
Hussein S
Skrev om BilValet i Stockholm

Supertrevliga och långt ifrån "klassiska bilkrängare". Fick intrycket att de var raka och ärliga med allt, lätta att ha att göra med och de fixade ett småstrul som uppstod med bilen några dagar efter hämtning med ett leende. Och då var det ändå en riktigt billig bil jag köpte. Bra öppettider också. Köper gärna min nästa bil här också.

Louma Alaokite
Skrev om BilValet i Stockholm

Trevlig personal med bra bemötande och lägger all fokus på kunden. Med deras långa erfarenheter hjälpte de mig att hitta en bil med otroligt bra pris. De hjälpte även med bra avbetalningsplan vilket gjorde att jag fick låg ränta samt bra månads kostnad. Bra service på bilen. Nöjd kund utan klagomål, med våran andra bil som vi köper hos dem. Rekommenderar starkt!!

Jörgen Svensson
Skrev om BilValet i Stockholm

Om man kunde ge noll i poäng eller minus i poäng skulle jag ha gett det direkt. Otroligt att det är så många som gett typ 4 eller 5 i omdöme! Antingen har ni ingen kunskap eller så är det vänner till ägaren som skrivit omdömen . Var o kollade på en Peugeot 5008 idag och för det första när man tittar på en bil så ska bilen vara städad. Jag hittade 1 tandborste , 1 plastkniv, gamla scandline båtbiljetter, företaget hade satt en stämpel i serviceboken och kan inte ens fylla i km på rätt plats i boken. Bilen luktade hund och...

Harald S
Skrev om BilValet i Stockholm

Jätte bra bemötande det känns tryggt att köpa från bilvalet då fick vi nya däck när däcken va lite slitna!

Louma Alaokite gillar detta
Abdollahnezhad M
Skrev om BilValet i Stockholm

Trevlig personal dem luras aldrig har köpt bil 2 gånger av dem och jag ska försätta med det 😊

Hasse
Skrev om BilValet i Stockholm

Otroligt trevligt bemötande , bra service och säljaren hade gott förtroende för mig som kund , jämförde försäkringar åt mig så jag fick mest och bäst för pengarna rekommenderar verkligen denna firma !

Elin Z
Skrev om BilValet i Stockholm

Utmärkt . Väldigt bra bemötande av glada personalen en mycket bra bilhandlare .

Ameer S
Skrev om BilValet i Stockholm

Väldigt trevlig personal Kan tänka mig att återkomma vid nästa bilköp👍

Fatima I
Skrev om BilValet i Stockholm

Vi skulle egentligen titta på en annan bil men vi valde en Volvo och är väldigt nöjda med bilen, vi fick bra kundbemötande, service, kunniga och viliga att lösa problem som dyker på vägen! jag kan varmt rekommendera Bilvalet Hälsningar Fatma och Åke

Emelie A
Skrev om BilValet i Stockholm

Det var väldigt trevlig och kunnig personal. Jag köpte bil där och personalen lyssnade till mina önskemål och vad jag hade för krav. Jag rekommenderar BilValet!

Erik N
Skrev om BilValet i Stockholm

Jag fick mycket bra hjälp med min bilaffär. Både bil och service motsvarar mer än väl mina förväntningar. Jag kan starkt rekommendera Bilvalet i Haninge

Mohamed H
Skrev om BilValet i Stockholm

Dem är myck hjälpsam jag köpt en toyoto tack

Samira H
Skrev om BilValet i Stockholm

Hej, jag har köpt en bil. Det var en duktig försäljare och jag hoppas allt blir bra med hela bilköpet.

Karina N

Helt ok 😀 Har inget att klaga på. Trevlig försäljare

Jessika L
Skrev om BilValet i Stockholm

Jag fick bra service! Bilen funkar bra!

BilValet i Stockholm och Mostafa A gillar detta