Body by Becca

Ring 073-669 23 75 www.bodybybecca.se

13 omdömen om Body by Becca

Elsa H
Skrev om Body by Becca

Jag har köpt tjänsten online coachning av Body by Becca. Jag har blivit bemött på bästa sätt. Rebecca är en extremt duktig coach som peppar och anpassar för mina önskemål, behov, mål och man har roligt på vägen. Förväntningar som jag hade var höga men var ändå över förväntan. Dom har blivit väl uppfyllda då man får utmärkt hjälp och stöd. Stort plus att man får uppdaterade recept och träningsschema när man vill och otroligt god mat och rolig träning. Jag är nu inne i vecka 6 av programmet och känner mig både stark, pigg,...

Svar från Body by Becca

Tack för fina rader! Ser fram emot fortsatt fint arbete ihop & grymma resultat <3

Egen tid
4.4/5 i betyg av 356 omdömen 4.4 av 356 omdömen

Nu har det gått ett par veckor av både gruppass och egna pass hemma med hjälp av Egen Tids digitala prenumeration och jag känner bara värme

Veronica A
Skrev om Body by Becca

Kör utomhusträning i grupp och Rebecka är extremt duktig, kompetent och mycket inspirerande tränare som ser till att alla får ett superbra träningspass utifrån den egna förmågan.

Svar från Body by Becca

Stort tack! Så glad att du är så motiverad och dedikerad varje vecka. Grymt jobbat!

Marika S
Skrev om Body by Becca

Utomhus träning i grupp. Body by Becca är så grym! Vi tränar en gång i veckan utomhus, hon är otroligt duktig på att variera övningar, entusiasmera, peppa och utmana, så att man presterar mera. Hon är duktig på att visa övningarna ifall man skulle gör dem felaktigt så att man inte skadas. Jag är jätte nöjd!

Svar från Body by Becca

Tack för dina fina rader & för att du sprider härlig energi på Outdoor by Becca, oavsett väder & årstid.

Performance Center Lindhagen
4.9/5 i betyg av 282 omdömen 4.9 av 282 omdömen

Jag går en gång i veckan och alltid blir på det bästa sättet välkomnande Genom min rehab valde jag henne, knappt kunde gå eller röra min k

Marianne J
Skrev om Body by Becca

Jag har tränat i många år med Rebecca och det har från första början varit över förväntan. Alltid roligt och omväxlande. Utmanande ibland men det ger resultat. Rebecca pushar en till nya nivåer-alltid positiv och uppmuntrande.

Svar från Body by Becca

Och många år till ska det bli! Tack för dina fina rader. Vi ses på gymmet :) Kram / Becca

ANJA S
Skrev om Body by Becca

Jag började träna med Rebecca under min andra graviditet och har fortsatt även efter, och hon är den absolut bästa PT jag tränat med. Efter jag börjat träna med Rebecca har jag betydligt bättre koll och kontroll över min kropp än jag någonsin haft tidigare. Rebecca är mycket professionell och kunnig (vet precis vilka styrkor och svagheter man har, och skapar en plan därefter) och samtidigt skapar hon en avslappnad atmosfär med mycket pepp så man ser alltid fram emot ett inbokat PT-pass!

Tack, strong mama! Du är grym! Ses på gymmet / Becca

Charlotte B
Skrev om Body by Becca

Får mycket energi och skönt avbrott i vardagen. Bra utbud med nya övningar men med ett övergripande upplägg som känns igen. Kommer fortsätta för alltid!

Svar från Body by Becca

Tack! Och tack för din härliga energi. Du är en riktig kämpe med pannben, styrka & uthållighet :) /Becca

Madeleine A
Skrev om Body by Becca

Grym tränare med mycket kunskap som peppar och ser till kundens bästa. Bjuder alltid på stenhård träning och ett gott skratt!

Svar från Body by Becca

Så stolt över dig & hur långt du har kommit med fantastiska resultat! Vi ses på gymmet. Kram / Becca

Linda H
Skrev om Body by Becca

Jag kör Rebeccas uteträning i Humlegården! Jag älskar utepassen, Rebecca kommer alltid med sån härlig energi och levererar alltid ett genomtänkt pass. Hon puschar och peppar och otrolig fokus på en hållbar stark kropp. När jag går från hennes pass är jag alltid påfylld med massa ny energi och hoppas kylan dröjer länge så vi kan köra på!

Svar från Body by Becca

Utomhusträningar & PT Online! Vilka resultat du har uppnått. Så glad att vara din coach :D Kram / Becca

Madeleine V
Skrev om Body by Becca

Jag har haft jättestor hjälp av Rebecca som tränade mig under hela min graviditet och nu även efter. Det känns tryggt att träna med Rebecca som har bra koll på hur jag ska använda min kropp under träning för att förebygga skador och stärka upp kroppen från grunden. Det hjälper också att hon kan läsa av en bra och känna in vilken nivå träningen ska ligga på varje gång. Jag kan verkligen rekommendera Rebecca som PT.

Tack för dina fina rader! Ser fram emot att se dig på gymmet. Kram / Becca

Lise-lott H
Skrev om Body by Becca

Jag har köpt 10 st PT tillfällen och redan första gången jag träffade dig så kändes det så rätt. Du såg mina svagheter och styrkor, utmanar mig och får mig starkare vatje gång vi ses.

Tack! Ser fram emot att se dig på gymmet & fortsätta resan. Kram / Becca

Anna W
Skrev om Body by Becca

Jag har tränat med Rebecca i snart 1 år, både själv samt dupass med vänner och kollegor. Rebecca är en helt fantastisk tränare som motiverar, coachar och peppar. Vi kör alltid varierande pass, inget är det andra likt. Jag verkligen älskar att träna med Rebecca och kan varmt rekommendera henne till alla, oavsett nivå.

Svar från Body by Becca

Tack! Du har kommit så långt och är superstark. Kul att vara din coach & träna flera ggr/veckan. Kram / Becca

Maximillian L
Skrev om Body by Becca

Jag har gått på PT-timmar för att bygga styrka för att förbättra min löpning. Rebecca är väldigt proffsig och väldigt duktig på pinpointa vad jag behövde för typ av träning. Jag hoppades på att få ett upplägg som passade mig specifikt med tanke på att jag ofta får ont i ländryggen. Har sedan dess kunnat utföra övningar som jag inte trodde jag kunde göra. Via timmarna med henne har jag fått bättre fokus när jag tränar och hon har även vävt in mindset i det hela. Mindre stress ger bättre träning. Hon är grym!

Svar från Body by Becca

Tack för dina fina rader! Du har uppnått sådana grymma resultat, både när det kommer till löpningen men även styrketräningen. Ser fram emot flera år framåt som din coach!

Ellinor T
Skrev om Body by Becca

Tränat med Rebecca i flera år, det har varit grymt! Alltid roligt, peppande och väl förberett!

Svar från Body by Becca

Tack! Så glad att vara din coach & ser fram emot flera år till med rolig, utmanade träning. Kram / Becca