c/o Ryggkliniken

c/o Ryggkliniken

Ring 073-954 39 26 coryggkliniken.se

Sofia Rönn har varit Legitimerad Naprapat sedan 2012. I januari 2024 grundade hon c/o Ryggkliniken i Vasastan, Stockholm. Utöver sin naprapatlicens är Sofia också en licensierad massageterapeut och har diplomeringar som ashtangayogalärare, samt inom triggerpunktsakupunktur och dryneedling – en västerländsk akupunkturvariant....

11 omdömen om c/o Ryggkliniken

Johanna D
Skrev om c/o Ryggkliniken

Finns ingen bättre naprapat än Sofia. Proffsig, kunnig och ödmjuk. Mina varmaste rekommendationer.

Camilla Westling Leg Naprapat
5.0/5 i betyg av 278 omdömen 5.0 av 278 omdömen

Blev rekommenderad av familj som gått på behandling hos Camilla och när jag nu fick problem med ryggen bokade jag tid hos henne. Väldigt tre

Berna I
Skrev om c/o Ryggkliniken

En väldigt mysig klinik där man känner sig väl omhändertagen med varmt välkomnande och proffsig behandling. Sofia som är naprapat är otroligt kompetent och inlyssnande för ens behov! Kan varmt rekommendera c/o Ryggkliniken!

Sofia H
Skrev om c/o Ryggkliniken

Långvarig patient hos Sofia och blir alltid lika väl behandlad hos henne.

Access Rehab - Vasastan
4.7/5 i betyg av 988 omdömen 4.7 av 988 omdömen

Riktigt bra. En idrottsmassage som är värd namnet!!!

Fredrik O Fredrik O
Hanna R
Skrev om c/o Ryggkliniken

Duktig och professionell naprapat, Sofia och har hjälpt mig med ryggen i många år. Rekommenderas varmt!

Thomas P
Skrev om c/o Ryggkliniken

Sofia är bästa naprapaten i Sverige! 🤗⭐️✨ Har haft Sofia som naprapat i 10 år. Hon spelar i en helt annan division! 🤗⭐️✨ Boka boka boka

Agilokliniken - City
4.7/5 i betyg av 881 omdömen 4.7 av 881 omdömen

Väldigt trevligt och vänligt bemötande av kunnig personal som hjälpt mig att bli bättre i ryggen.

Ellinor S
Skrev om c/o Ryggkliniken

Bästa Sofia! Fint bemötande och fantastisk skicklig. Delar gärna med sig råd och tips på vad jag kan göra för att förebygga framtida problem. Rekommenderas varmt !

Gunilla W
Skrev om c/o Ryggkliniken

Allt var toppen. Jag fick fin behandling.av min rygg och mitt ben

Access Rehab - Sjöstaden
4.7/5 i betyg av 2589 omdömen 4.7 av 2589 omdömen

Snabb, smidig och proffsig hjälp.

Johan H
Skrev om c/o Ryggkliniken

Alltid nöjd efter en behandling av Sofia. Hon är professionell och lyhörd, och kan alltid hjälpa. Dessutom får man råd kring vad man kan göra själv och orsaker till problemet, vilket jag uppskattar mycket. Rekommenderas varmt!

Pia A

Lyhörd och personlig mottagning

Agilokliniken - Arenastaden
4.7/5 i betyg av 431 omdömen 4.7 av 431 omdömen

Alf Conny Örjan B
Skrev om c/o Ryggkliniken

En Fantastisk Naprapat Jag har gått hos Sofia i 10år och hon har ALLTID löst mina problem Hon behandlar även min Fru och Dotter

Peter T
Skrev om c/o Ryggkliniken

Stockholms bästa Naprapat. 👏 Jag har provat väldigt många olika naprapater men är aldrig nöjd, tills jag träffade Sofia. Hon löser alltid mina nack och ryggproblem med bravur. Åker dessutom 16 mil, tur och retur bara för att få behandling av Sofia. Kan varmt rekommendera henne till alla.

Performance Center Lindhagen
4.9/5 i betyg av 282 omdömen 4.9 av 282 omdömen

Jag går en gång i veckan och alltid blir på det bästa sättet välkomnande Genom min rehab valde jag henne, knappt kunde gå eller röra min k