Camp Pro Ortopedteknik

Camp Pro Ortopedteknik

En del av Camp Pro www.camppro.se
  • BadgeFourYears

Välkommen till Camp Pro! På Karolinska Sjukhuset i Solna och Sophiahemmet, Lill-Janshuset finns en klinik för privatpersoner och för dig med privat sjukvårdsförsäkring. Vi har avtal med de flesta försäkringsbolag och vi erbjuder även tjänster som täcks av friskvårdsbidraget. Klinikteamet har ett nära samarbete över professionsgränserna...

228 omdömen om Camp Pro Ortopedteknik

Sedan starten hos Reco 2020

Carlos Alexis C
Skrev om Camp Pro Ortopedteknik

Jenny Fermelin var en stjärna och med hennes hjälp så gick min rehab snabbt. Tack Jenny!

Hellström J
Skrev om Camp Pro Ortopedteknik

Trevliga och engagerade! Har varit till stor hjälp med min artrosrehabilitering.

Anders Mattias L
Skrev om Camp Pro Ortopedteknik

Bra service och kunnig personal!

Svar från Camp Pro Ortopedteknik

Hej Anders. Kul att vi har kunnat hjälpa till med dina behov. Välkommen tillbaka vid behov, ha en fin dag i solen.

Gunnar E
Skrev om Camp Pro Ortopedteknik

Perfekt bemötande. Proffsig personal.

Svar från Camp Pro Ortopedteknik

Hej Gunnar. Tack så mycket för fin recension. Välkommen framöver när du behöver oss igen.

Eva C
Skrev om Camp Pro Ortopedteknik

Mkt bra bemötande och proffsig hjälp!

Svar från Camp Pro Ortopedteknik

Hej Eva. Kul att höra att du upplever att du har fått bra hjälp av vår kunniga personal! Välkommen tillbaka vid behov framöver. Allt gott.

Johan B
Skrev om Camp Pro Ortopedteknik

Proffsigt och flexibelt. Bra bemötande med fokus på att få mig bättre.

Svar från Camp Pro Ortopedteknik

Hej Johan och tack för ett fint omdöme. Lycka till framöver och du vet var vi finns om du behöver oss. :)

Wictor S
Skrev om Camp Pro Ortopedteknik

Bra och förstående bemötande. Vill lösa problemet!

Svar från Camp Pro Ortopedteknik

Hej Wictor. Tack så mycket för ett fint omdöme, vi är glada att vi kan hjälpa till. God Jul och Gott Nytt År.

Håkan N
Skrev om Camp Pro Ortopedteknik

Blev bemött på ett kanon bra sätt Hade hört att dom skulle vara bra på det dom gör och det var dom Har bytt insidorna på båda knäna och nu 4 veckor efter op är jag kanon glad att jag har gjort det har inga broblem med knäna , det är upp till mig att fixa rästen

Svar från Camp Pro Ortopedteknik

Kul Håkan att vi kunde leva upp till vad du hade hört om oss! Lycka till med knäna framöver och hör av dig om du skulle behöva oss framöver. Hälsningar personalen

Greg Grigorije P
Skrev om Camp Pro Ortopedteknik

Jag bad om att få en akuttid hos en sjukgymnast vilket man kunde tillmötesgå. Jag fick adekvat behandling och kunde genomföra min planerade utlandsresa.

Svar från Camp Pro Ortopedteknik

Hej Greg. Härligt att dina förväntningar infriades. Du är välkommen tillbaka efter din utlandsresa vid behov. Med vänliga häslningar

Birgitta N
Skrev om Camp Pro Ortopedteknik

Fick ett personligt bemötande och mycket hjälp vid bedömning och köp av sulor. Kan varmt rekommendera.

Svar från Camp Pro Ortopedteknik

Hej Birgitta. Härligt att höra att vår personal har kunnat hjälpa dig! Du är välkommen tillbaka framöver om du behöver oss :) Ha en fortsatt fin dag.

Mahyar S
Skrev om Camp Pro Ortopedteknik

Bra mötande och smidig bokning process

Svar från Camp Pro Ortopedteknik

Hej Mahyar. Tack så mycket för att du tar dig tid för att ge oss ett fint omdöme. Hoppas att du får en toppendag.

Mattias K
Skrev om Camp Pro Ortopedteknik

Jag har varit hos Caroline i två olika omgångar med två olika löpskador. Vid löpskada 1 (baksida lår) så hade jag gått hos en rehabiliteringsklinik under 12! månader och smärtan försvann inte vilket gjorde att jag inte kunde springa. I panik så kom jag till Camp Pro och Caroline. Efter 4! behandlingar så var min smärta borta och jag kunde börja springa igen. Vid löpskada 2 (hälsena/ vad) så kontaktade jag Caroline direkt när jag började få så ont att jag inte vågade löpträna. Även denna gång så försvann smärtan efter...

Svar från Camp Pro Ortopedteknik

Oj vad glada vi blir av så fint omdöme! Vi skriver under på samtliga punkter, så glada att ha Caroline i vårt team! Välkommen framöver då behovet finns. Mvh personalen

Patrik S

lsgalögaljgasjglsajgalskjgöasjglasjgölj

Ann-marie K
Skrev om Camp Pro Ortopedteknik

Mycket trevlig, kunnig och bra vårdgivare

Svar från Camp Pro Ortopedteknik

Hej Ann-Marie. Vi är så glada att vi kan hjälpa till på bästa sätt. Välkommen framöver. Soliga hälsningar.

Rikard E
Skrev om Camp Pro Ortopedteknik

Trevligt bemötande och behandling som verkar ge resultat

Svar från Camp Pro Ortopedteknik

Hej Rikard. Tack så mycket för fint omdöme. Ha en härlig sommar nu. Soliga hälsningar personalen.

Janne N
Skrev om Camp Pro Ortopedteknik

Känns inte som kunskaperna finns för den hjälpen man behöver

Svar från Camp Pro Ortopedteknik

Hej Janne. Tråkigt att du upplever det som att du inte har fått den hjälp du behöver. Om du har möjlighet få du gärna kontakta oss så vi får en bättre förståelse för vad det är som du upplever att du inte har fått hjälp med så vi kan få rätsida på det. Bästa hälsningar personalen.

Anders M
Skrev om Camp Pro Ortopedteknik

Jag får fantastiskt bra hjälp med bra effektiva övningar och jättebra bemötande.

Svar från Camp Pro Ortopedteknik

Kul att höra att vi har kunnat hjälpa till på ett bra sätt Anders. Kämpa på med övningarna, du vet var vi finns när du behöver oss.

Anne E
Skrev om Camp Pro Ortopedteknik

Trevligt och sakligt, fick hjälp att lösa mina problem.

Svar från Camp Pro Ortopedteknik

Hej Anne. Härligt att du är nöjd med dina besök hos oss. Ha en fin dag i solen!

Robert G
Skrev om Camp Pro Ortopedteknik

Efter två besök inget att anm på.

Svar från Camp Pro Ortopedteknik

Hej Robert. Då hoppas vi på att den känslan håller i sig vid kommande besök. :)

Ida R
Skrev om Camp Pro Ortopedteknik

Jag har behandlat en gammal skada/sträckning i hamstring hos Elza och är än så länge oerhört nöjd! Jag har varit på 3 behandlingar med stötvågor och har redan kunnat börja utmana rörligheten i baksida lår igen med betydligt mindre obehag. Jag tävlar på elitnivå inom pole och har fått ett väldigt professionellt men samtidigt personligt bemötande där alla jag träffat på kliniken har varit lyhörda för mina behov och mål. Jag har besökt många olika kliniker genom åren men känner nog att jag hittat det ställe där jag kommer bli kvar i många år framöver - även i förebyggande syfte.

Svar från Camp Pro Ortopedteknik

Hej Ida. Tack så mycket för fina ord, de värmer. Kul att du är så nöjd och att vi har kunnat möta dina behov som elitsatsande poledansare. Ses snart igen. Soliga hälsningar Camp P.

Marcus Lars P
Skrev om Camp Pro Ortopedteknik

Väldigt proffsigt och seriöst.

Tack för fint omdöme Marcus. Soliga hälsningar Camp P

Gamu M
Skrev om Camp Pro Ortopedteknik

Really clear and knowledgable !

Svar från Camp Pro Ortopedteknik

Hi Gamu. Thank you for youre review, welcome back when you need us again. :)

Colin Anthony H
Skrev om Camp Pro Ortopedteknik

The problem was well diagnosed, and the treatment was appropriate and effective. The follow-up was kind and courteous, and showed empathy and understanding. The problem has now been resolved in a timely manner

Svar från Camp Pro Ortopedteknik

Thanx Colin, nice to hear that you are satisfied with your meeting with us. You are welcome at any time if you need us in the future.

Helena F
Skrev om Camp Pro Ortopedteknik

Kunnig, men 30 min möterna tar ofta bara 20 min?

Svar från Camp Pro Ortopedteknik

Hej Helena! Tack för ditt omdöme :) Vi avsätter 30 min för våra besök dock varierar tiden beroende på vilka besvär patienten har, vilken bedömning terapeuten gör och vilken behandling som planeras. Hoppas detta gav lite klarhet för dig, annars får du gärna höra av dig till oss.

Eira F
Skrev om Camp Pro Ortopedteknik

Mycket trevlig och kunnig personal. Alla möten blir personliga och jag får hjälp såväl med ev. skor eller behandlingar.

Svar från Camp Pro Ortopedteknik

Tack för fina ord Eira! Vi är glada över att du trivs hos oss.

Malin Christina Mar S
Skrev om Camp Pro Ortopedteknik

Köpte gjutna sulor då jag har plantar fasciit och fick förvånansvärt goda resultat direkt. Rekommenderas!

Svar från Camp Pro Ortopedteknik

Vad kul att du gillar dina nya sulor! Tack för ett fint omdöme Malin, det uppskattas :)

Birgit M
Skrev om Camp Pro Ortopedteknik

Förväntningarna infriades med råge. Vann ett 8-veckors Baspaket. Bra ledare. Bra att det verkligen är inriktade på oss s.k. äldre.

Svar från Camp Pro Ortopedteknik

Vad kul att höra Birgit! Tack för att du kom :)

Hans Göran Å
Skrev om Camp Pro Ortopedteknik

Bra fysioterapeut, och det gick snabbt att komma till en ortoped på ArtroCenter, samt att få tid för röntgen på Evidentia.

Svar från Camp Pro Ortopedteknik

Skönt att höra att allt gick smidigt! Tack för fint omdöme Hans Göran! :)

Mikael L
Skrev om Camp Pro Ortopedteknik

Mycket trevlig och hjälpsam personal, lyhörda för mig som kund om tränings upplägg, Camp Pro blev utvalda via försäkringsbolag för goda vitsord. Mvh Mikael Lindberg

Svar från Camp Pro Ortopedteknik

Vi blir glada över att höra att du är nöjd Mikael! Tack för fint omdöme :)

Eva B
Skrev om Camp Pro Ortopedteknik

1) Vänligt, personligt och kunnig 2) Hade förväntningen ovan, och det uppfylldes. 3) Gick snabbt att få hjälp och boka tid. Köpte först ett par Brooks-skor för inomhusjympa, beställde veckan efter specialanpassade inlägg på remiss, som var klara redan veckan därpå.

Svar från Camp Pro Ortopedteknik

Tack för ett så fint omdöme Eva! och att du tog dig tiden, det betyder mycket för oss!

Peter J

Proffsigt och välkommet bemötande

Svar från Camp Pro Ortopedteknik

Tack Peter! Vi är glada över att du är nöjd med din behandling hos oss.

Lina M
Skrev om Camp Pro Ortopedteknik

Proffesionellt bemötande både av den man ska träffa och övrig personal. Lugnt och stilla. Genomgående verkar de trivas att arbeta där, då får man enkelt nöjda kunder.

Svar från Camp Pro Ortopedteknik

Stort tack för ett fint omdöme Lina! Vi är glada över att du trivs hos oss :)

Barbro Margareta J
Skrev om Camp Pro Ortopedteknik

Bra bemötande och motsvarat förväntningarna. Snabbt att få tid.

Svar från Camp Pro Ortopedteknik

Vad bra att du är nöjd med behandling här. Tack för ditt omdöme :)

Sahand A
Skrev om Camp Pro Ortopedteknik

Man blir som patient/kund väldigt bra bemött av trevliga och kompetenta personer. Rekommenderar starkt.

Svar från Camp Pro Ortopedteknik

Tack för ett fint omdöme Sahand! Vi är glada över att du är nöjd med din behandling

Gunilla J
Skrev om Camp Pro Ortopedteknik

Otroligt proffsigt intryck, mycket trevlig personal.

Svar från Camp Pro Ortopedteknik

Vi uppskattar att du tar dig tiden att skriva ett omdöme! Kul att du är nöjd Gunilla :)

Mikael S
Skrev om Camp Pro Ortopedteknik

Personalen är intresserad, uppmärksam och lätt att ha att göra med. Jag återkommer gärna hit, och har köpt flera par löparskor samt besökt kiropraktor. Här kan man vänta sig personligt anpassade råd, och flera valmöjligheter. Uppfriskande att inte automatiskt få rådet att köpa dyraste lösningen!

Svar från Camp Pro Ortopedteknik

Stort tack för ditt omdöme Mikael! Vi är glada över att du varit nöjd med din behandling hos oss.

Anna M
Skrev om Camp Pro Ortopedteknik

Jag vill inte skriva omdömet.

Svar från Camp Pro Ortopedteknik

Hej Anna, det är givetvis frivilligt. Tack för ditt betyg!

eva w
Skrev om Camp Pro Ortopedteknik

Tycker att jag blivit positivt och proffsigt bemött på alla sätt.

Svar från Camp Pro Ortopedteknik

Tack för ditt omdöme Eva! Vi är glada över att du är nöjd.

Kristina E
Skrev om Camp Pro Ortopedteknik

Vänligt personligt bemötande med många råd på vägen

Svar från Camp Pro Ortopedteknik

Vad kul att du känner så. Tack för ditt omdöme!

Mikaela Mirell S
Skrev om Camp Pro Ortopedteknik

Varierad behandling som kändes seriös. Bra med praktiska övningar, fick tydligt förklarat för mig vad de olika övningarna/behandlingen syftade till.

Svar från Camp Pro Ortopedteknik

Hej Mikaela, tack för ditt fina omdöme!

Monica S
Skrev om Camp Pro Ortopedteknik

Bra bemötande och pedagogiskt bra

Svar från Camp Pro Ortopedteknik

Hej Monica, vad kul att du är nöjd!

Margareta A
Skrev om Camp Pro Ortopedteknik

Hade tid att diskutera mitt problem och komma med förslag till hur jag skulle göra.

Svar från Camp Pro Ortopedteknik

Hej Margareta, Tack för ditt omdöme och skönt att du fick hjälp med dina besvär.

Oscar F
Skrev om Camp Pro Ortopedteknik

Väldigt proffesionellt och bra bemötande. Bra vård och tillmötesgående vad gäller tider för att kunna ha tidiga sessioner.

Svar från Camp Pro Ortopedteknik

Hej Oscar, Tack för ditt omdöme. Vi uppskattar att du tog dig tiden!

Philip S

Professionell och kunnig personal

Svar från Camp Pro Ortopedteknik

Hej Filip, Tack för fint omdöme!

Klas R
Skrev om Camp Pro Ortopedteknik

Bra bemötande. kompetenta och snabbt att få tid.

Svar från Camp Pro Ortopedteknik

Hej Klas! Tack för ditt betyg. Vi är glada att kunna erbjuda snabba tider samt att du fått en bra upplevelse av vår personal! Du är alltid välkommen tillbaka vid behov! Mvh Camp Pro Hornstull

Nicklas H
Skrev om Camp Pro Ortopedteknik

Fick hjälp med det jag behövde.

Svar från Camp Pro Ortopedteknik

Hej Nicklas! Vad glada vi blir att du är nöjd och fick hjälp med det du behövde! Du är alltid välkommen tillbaka vid behov! Mvh Camp Pro Hornstull

Lars B
Skrev om Camp Pro Ortopedteknik

De har bra kompetens om fötter. Deras sulor gör gott. Personalen är trevlig och hjälpsam.

Svar från Camp Pro Ortopedteknik

Tack för ditt omdöme Lars! Vad glada vi blir att du är nöjd och att våra sulor gör dig gott! Du är alltid välkommen åter vid behov! Mvh Camp Pro Hornstull

Johan B

Trevlig och hjälpsam personal.xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Svar från Camp Pro Ortopedteknik

Hej Johan! Tack för ditt betyg! Vi är tacksamma att kunna hjälpa alla och få så bra betyg! Du är alltid välkommen tillbaka vid behov! Mvh Camp Pro Hornstull

Anna R
Skrev om Camp Pro Ortopedteknik

Professionella och trevliga med stort kundfokus

Svar från Camp Pro Ortopedteknik

Hej Anna! Tack för ditt omdöme, vad trevligt att du är nöjd och känner att du får den hjälp du behöver! Du är alltid välkommen tillbaka vid behov! Mvh Camp Pro Hornstull

Elina S
Skrev om Camp Pro Ortopedteknik

Gick hos naprapat Joaquin, professionellt och trevligt bemötande, fick tid snabbt och bra behandling mot smärta i nacken som hjälpt mig mycket. Mycket nöjd och kommer absolut tillbaka.

Svar från Camp Pro Ortopedteknik

Hej Elina! Vad glada vi blir att du är nöjd med vår fantastiska naprapat Joaquin och att du väljer att komma tillbaka till oss vid behov! Tack för ditt betyg! Mvh Camp Pro Hornstull