Clean Homes

Clean Homes

Ring 073-659 10 88 www.cleanhomes.se

Välkommen till Clean Homes! Vi på Clean Homes har städat rent i Göteborg med omnejd sedan 1999. Hos oss hittar du en rad tjänster inom städ, såsom byggstädning, hemstädning, skolstädning, kontorsstädning och golvvård. Vi som jobbar här arbetar alltid i team om två och två och har gått internutbildning inom städ. För att du...

5 omdömen om Clean Homes

Sven H
Skrev om Clean Homes

-Bra bemötande -Väldigt bra service -Duktig städerska som alltid är på plats!!!

Greenstädbyrån AB
4.8/5 i betyg av 120 omdömen 4.8 av 120 omdömen

Köpte flyttstäd av vår Lght på 61kvadrat! När jag kontrollerade städningen var det kliniskt rent & luktade så gott!! Vår Lght har aldri

Britt-louise H
Skrev om Clean Homes

Har anlitat Clean Homes städtjänster i ca 3 år och är mycket nöjd. Skulle det uppstå problem på något sätt erbjuder företaget alltid lösningar som är tillfredsställande. Kan verkligen rekommendera Clean Homes för städning i hemmet.

Susanna E
Skrev om Clean Homes

Bra resultat på städning och är alltid tillmötesgående!!

Lundby Städhjälp AB
4.8/5 i betyg av 243 omdömen 4.8 av 243 omdömen

Noggrant och fint städat. Vi är jättenöjda! Rekommenderas!

Anders M
Skrev om Clean Homes

Städservice Trevliga och pålitliga. Väl utförda jobb. Enkla och flexibla att jobba med Använt bolaget i säkert 15 år regelbundet och har aldrig funderat på att byta leverantör.

B. E
Skrev om Clean Homes

Jag har anlitat Clean Homes som städare på mitt företag under 10 års tid och de utför ett utmärkt arbete.

Solkattens hemtjänster -Göteborg
4.2/5 i betyg av 214 omdömen 4.2 av 214 omdömen
Badge2020

Jag har lämnat in mina skjortor för tvätt i flera år. Grym service och trevligt bemötande. Väldigt prisvärt. Det enda förbättringspotentia

Anders Ö Anders Ö