Com Hem AB

Com Hem AB

Ring 0771-55 00 00 www.comhem.com
Omdömen totalt
328
Snittbetyg
1.4

Om företaget

Com Hem erbjuder kompletta tjänster för tv, bredband och telefoni. Digital-tv med cirka 140 tv-kanaler, HDTV och sedan i augusti 2009 även On Demand. Höghastighetsbredband med hastigheter från 5 Mbit/s upp till 200 Mbit/s, samt telefonitjänster.

Skriv ett omdöme

328 omdömen om Com Hem AB

Visar 328 omdömen med 1.4 i snittbetyg
MORGAN B
Skrev om Com Hem AB

Lite långa köer till kundservice, men de löser det mesta på ett bra sätt i slutändan. Har inte haft några större problem med Tele2, som de numera är en del av.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
HÅKAN L
Skrev om Com Hem AB

Tele 2, Comhem och comviq is the same shit!! Jag har haft alla 3 i omgångar och dom har gått från hyfsade till otroligt dåliga allihop, dyra, dålig och ibland helt obefintlig kundtjänst som dessutom är totalt okunnig (visa undantag finns iofs). Lovar runt och håller tunt dvs ingenting!! BOTTEN ÄR NÅDD 👎👎👎😒

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Bengt Tommy P
Skrev om Com Hem AB

Sämsta företag. Har haft ej fungerande tv/Internet på snart 6månader. Kundtjänst är under all kritik, får absolut ingen hjälp alls, men man ska ringa upp dom flera ggr i veckan för komplimangen. Låter ju bra dom första två gångerna men sen vill man ordagrant gräva ner allt och alla som har med Comhem att göra. Med tanke på att dom vill veta samma sak som första gången, samma sak varje vecka. Och ja jag ska tydligen lämna kompletterande uppgifter igen nu på Måndag, hm sitter verkligen kabeln rätt? Jävla nötter. Men det... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
ADIS O
Skrev om Com Hem AB

VARNING Håll er borta från Com Hem!! VARNING Håll er borta från Com Hem!!! Mitt konto som jaghade hos dem för 6 år sedan blev plötsligt aktiverat och de började skicka fakturor till min gamla adress. Plötsligt började jag få inkassobrev för obetalda fakturor i Kivra. När jag ringde Com hem om detta så påstår de att jag inte har avslutat avtalet med dem och att jag behöver betala inkasso kravet plus 3 månader upsägningstid. Denna gången bad jag dem skicka min upsägning skriftligen och detta brev är nu inplastat och med tanke... 

1
Bengt Tommy P gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
STEPHAN D
Skrev om Com Hem AB

Ett företag som försämrat sin kundsupport och har okunniga first line support personal som inte själva kan eller att förstår problematken mer än att starta om modemet. Om man har större nätverksproblem hos fem fattar de och gör nada! Blondinbella funkar inte Comhem! Kom in i matchen igen! Eller byt till någon annan som löser problemet.

2
Bengt Tommy P och STEPHAN D gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
LegalFriend
Skrev om Com Hem AB

Dålig uppkoppling som stänger ner konstant. Supporten återkommer inte enligt utlovat. Suttit i telefonkö i 1 timme nu.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Anette S
Skrev om Com Hem AB

Som ny kund så blir man direkt lurad av detta företag. Jag blev lovad guld och gröna skogar av person i fråga som jag pratade med vid Black Friday. Hon sa att jag skulle betala ett högre belopp och det var jag medveten men det är inte det som är problemet utan att de sa en sak och gjorde något annat. Jag frågade hur mycket det kommer att kosta mig första gången? Hon sa 875:- jag sa okej. Nu såg jag att summan var 200:- mer = 1.075 :- istället. Uselt eller mer än uselt att säga en sak och göra en annan sak. Dessutom så blir... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Björn B
Skrev om Com Hem AB

Svajig och långsam uppkoppling med ständiga avbrott. Evighetslånga telefonköer. Till råga på allt är det dyrt.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
BENNY L
Skrev om Com Hem AB

Från dåligt täckning av Wi-Fi till hackande tv brygga har detta abonnemang varit dåligt och dyrt. Supporten känns genuina men det som lovas hålla inte. Riktigt dåligt, Uselt och Utdraget där konsumenten i Corona, jobba och gå i skola-hemma tider kommer i klämm👎 Kommer aldrig rekommendera detta företag.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
ANDREAS N
Skrev om Com Hem AB

RIKTIGT SKITFÖRETAG! FRUKTANSVÄRT DÅLIGT KUNDBEMÖTANDE!! TECKANADE ETT STUDENTABONNEMANG FÖR BREDBAND PÅ 199 KR/MÅN I 12 MÅN MEN PGA ATT DE STRULAR MED ATT FÅ IGÅNG AUTOGIROT HAR JAG FÅTT BETALA 100 KR EXTRA VARJE MÅNAD FÖR PAPPERSFAKTURA PLUS PÅMINNELSEAVGIFTER! HADE SAGT UPP MITT ABONNEMANG OMGÅENDE OM DET GICK!!! SÅFORT BINDNINGSTIDEN ÄR SLUT OM 8 MÅNADER SÅ LÄMNAR JAG DEM FÖR GOTT OCH GÅR ÖVER TILL PENNY.SE !!! PENNY HAR 119 KR/MÅN FÖR STUDENTER I 8 MÅN OCH DÄREFTER 249 KR/MÅN. DESSUTOM INGEN BINDNINGSTID! EMDAST OSERIÖSA... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
SANDRA W
Skrev om Com Hem AB

Vilket jävla skämtföretag!! Internet och tv har fungerat riktigt uselt länge men jag har av ren lathet och inte så mkt användning inte orkat ta tag i det. Ringde och felanmälde det för 2v sen fick sitta 1h i kö för att komma fram och prata med en otrevlig brud som inte ens kan stava till kundservice. En vecka senare får jag ett sms om att dom bedömer att det inte finns något fel på bredbandet. Ringde idag igen och pratade med support till tv den här gången som förklarar att felet jag nämner beror på fel med bredbandet så... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
MARIE J
Skrev om Com Hem AB

Maken till uselt företag får man leta efter, jag har varit kund alltför länge o pga slöhet inte orkat byta, trots problem sedan år tillbaka, ärendet fel anmäls gång på gång men jag vet inte vad teknikerna gör de måste vara inkompetenta för problemet återkommer hela tiden, någon kompensation har jag aldrig fått istället ska JAG packa ihop boxen gå iväg o skicka den vara utan box o sedan hämta för att installera, nä gott folk undvika comhem hitta något annat

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
JOHN A
Skrev om Com Hem AB

Jag har haft den obehagliga upplevelsen av att haft Comhem som internet leverantör för att jag köpt ett hus som har kabel TV och det blev enda vägen. Efter 20 år så har vi fått fiber :) tror ni att Comhem gav oss den möjligheten? Nä. Comhem är ett företag som skiter i sina kunder. De har blivit Skynet som efter deras utveckling under 80 och 90 talet tror att de ska få behålla sina kunder... De har Sveriges sämsta support. Ring dem och du sitter i väntan i minst en timme. Idag gick jag in på comhem.se för att hitta ett... 

1
STEPHAN D gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
ÅSA G
Skrev om Com Hem AB

Uselt bolag! Det man gör upp om i telefonen existerar sedan inte då de skrivit annat säger kundtjänst när man ringer upp och undrar vad fan som händer!! Dåligt internet som laggar, inkompetent och lögnaktig kundtjänst som inte håller det de lovat!!

1
Ari S gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
City Laserklinik Stockholm AB

sämsta internetkopplingen och väldigt oseriösa när man ringer och behöver hjälp.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
MALGORZATA G
Skrev om Com Hem AB

RIKTIGT SKITFÖRETAG MED 100 % INKOMPETENS KATASTROF OCH SKANDAL!!!!!!!!!!! I Sverige, år 2020 klarar ingen i skit kundservice på Com Hem att koppla 1 enda samtal rätt trots 8 olika försök och timmar spenderade vid telefon varje dag senaste 3 dagar. När ni lyckas svara så får man höra som svar: "Det har jag ingen aning om och skratt!!! eller det var en bra fråga men jag kan faktiskt inte svara på den eller det är inte mitt kompetensområde så jag kopplar vidare". Vidarekoppling innebär att man hamnar hos samma (i bästa... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
RICHARD J
Skrev om Com Hem AB

Har varit kund hos dem i snart 3år och det har varit problem sen dag 1, först sa dem att det var våran fiberleverantör så vi tog hem dem för en koll, betalade pengar för detta...där var inga problem, sen sa dem att det var våran router så vi köpte en ny...fortf samma problem, efter det sa dem att det var att vi behövde en kabel direkt från tv till router, så vi sågade upp vårat golv, på en 13m lång kabel...igen utan resultat. Idag ringde jag dom efter att jag såg att vi hade 16mbts ner och 2mbts upp (Vi betalar för 100/100)... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Felix F
Skrev om Com Hem AB

Hade gett sämre betyg om det var möjligt. Har haft Comhem i flera bostäder, alltid lika värdelös trådlös uppkoppling..

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
JERRY N
Skrev om Com Hem AB

Vi skulle flytta och sambon ringde för att ta med sin bredband till den nya adressen. Comhem fanns inte i huset. Inga konstigheter, då avslutar vi abonnemanget lagom till utflytt då vi helt enkelt inte har möjlighet att få comhem på den nya adressen. Nix, två månader kvar på bindningstiden, det går inte. Vi får snällt betala för något vi helt enkelt inte kan få. Bindningstid får man givetvis respektera åt båda hållen. Men när tjänsten inte finns rent fysiskt på den nya platsen kan man ju tänka sig lite flexibilitet från... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
ABD EL ILLAH M
Skrev om Com Hem AB

Varning! För 10 år sedan älskade jag Comhem och pratade väldigt gott om dom då dom hade riktigt bra kundtjänst. Nu måste det här företaget vara sämst i Sverige kundservice som är okunniga, ljuger, skickar dig vidare och ingen vet riktigt vad dom pratar om. Så tydligt att dom följer en mall så det spelar ingen roll vad du svarar, dom lyssnar inte dom följer samtalsmallen. Produkt och tjänster som är allt annat än stabila. Fick en ny router som inte alls fungerade och påpeka detta tidigt men ändå envisades dom om... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
JENNY S
Skrev om Com Hem AB

SE UPP FÖR COM HEM/BOXER, LURAR KUNDER! Skulle säga upp Boxer-abonnemanget och ringde kundtjänst eftersom det var det enda sättet att säga upp det på. Pratade med en person där som lovade att han sagt upp abg. Efter ca sex månader upptäcker vi att Boxer fortfarande drar pengar från vårt konto, totalt ca 2000 kr. Ringer upp dem och ber dem lösa detta och kreditera. Men det gick inte fick vi veta. De måste ha samtalshistorik, lyssna på inspelning etc. och ngn sådan kunde de inte hitta i sina system. De kräver bevismaterial... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
DAVE J
Skrev om Com Hem AB

Dyrt för något de inte kan leverera överhuvudtaget. Har haft bredband via Comhem under en längre period(7år), det blir bara dyrare för varje år och samma skit datatrafik. Varit i kontakt med kundtjänst som säger att de jobbar på det(minst 3ggr per år). Jag skulle avsluta abonnemang om inte bostadsrättsföreningen hade ett fast avtal med dem. Vi är alla trötta som bor i vår förening på Comhem som utlovar en massa som de inte håller. Bli aldrig kund hos detta skitbolag(borde svartlistas).

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Markus Kristian H

Så mycket fel med detta företag. Comhems tjänster brister flera gånger i året, just nu väljer de natten med oscarsgalan att göra underhåll. Bråk med Tele2 stänger av flera kanaler nu som då. Ändå har de råd att ha personal i shoppingcenter och trakassera varje förbipasserande och försöka kränga på mera tjänster. Företaget skickar dessutom marknadsföringsmail som man inte kan avregistrera från. De kallar dem viktiga meddelanden.

1
DAVE J gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
STEFAN C
Skrev om Com Hem AB

Bedrägeri! Tar betalt för tjänster som de enligt egen utsago inte kan leverera! BLUFFBOLAG!

1
DAVE J gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Carl Mikael A
Skrev om Com Hem AB

Hemsk upplevelse av com hem. Dels rätt trist hårdvara och dyrt men framförallt blev jag telemarketingtrakasserad senast från 031-3907260. Trots att jag som befintlig kund sagt vid flera tillfällen att jag inte vill ha samtal fortsätter de att ringa. Nu har jag sagt upp mitt abbonemang. Kundservice möter mig med att vara helt oförstående av vilken terror deras telemarketing utsätter en för.

1
Carl Mikael A gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Anders M
Skrev om Com Hem AB

Har haft ComHem som bredbandsleverantör och digital-tv i närmare 7-8 år och varit nöjd! Felen har funnits, men varit relativt lättlösta efter kontakt med kundtjänst på ärenden de har en manual för. Men sedan BRF skrivit gruppavtal med Bahnhof är Com Hems kundtjänst rena katastrofen. Jag har besked från både Bahnhof och BRF att det inte fungerar med TiVo Com Hem via routern. Trots att jag påpekar detta för Com Hem (TiVo kopplad via routern är fel) hävdar de med en dåres envishet att den är det korrekta och fungerande.... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
RICKARD H
Skrev om Com Hem AB

Det enda Com Hem kan leverera är problem utan kundservice.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
ANGELA L
Skrev om Com Hem AB

Riktigt usel kundservice. ComHem drog av misstag 3495:- från vårt konto för en box vi har samt brukar. Vi förstår att det kan gå fel ibland. Men trots påtryckningar har vi fortfarande ej erhållit kreditering efter 4 veckor. Vi har ringt, stått i kö upp till 90 minuter, vi har mejlat. Vi har vid flera tillfällen fått olika missledande svar. Nu skriver ComHem att våra pengar ligger på ett tillgodo-konto - är detta verkligen korrekt hanterat? Usel organisation, rutiner samt kundvård.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
NICKLAS P
Skrev om Com Hem AB

Fruktansvärt dåligt, fick ringa för att få min modem, fick sedan ringa igen för att det hade inte aktiverat internet i lägenheten. Nu när jag skulle säga upp abonnemanget för flytt utomlands så säger de att jag måste betala till september nästa år pga av bindningstid ingen sa nåt om när jag tecknade, de kan ta tillbaka men väljer att vara giriga istället och be en student om 4000kr, fruktansvärt dåligt.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Pia Maria M
Skrev om Com Hem AB

En stjärna bara för att det inte går att sätta noll. Har behövt köra Telia vid sidan om i 1,5 år eftersom ComHems bredband endast sporadiskt fungerat och de inte hittar något fel. Kundtjänsten är under all kritik. Sporadiskt bredband fungerar inte när man driver företag och ibland behöver ha uppkoppling hemifrån så vi gav till slut upp och gick tillbaka till Telia och försökte säga upp ComHem med hänvisning till att de inte levererade den tjänst de lovade. ComHem pekade på 24-månadersavtalet (som även det gick tvärt emot... 

1
ANGELA L gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
FANNY A
Skrev om Com Hem AB

Ingenting blir någonsin rätt, avtal, tv-paket, fakturor, ja listan kan göras lång.. Mycket besviken kund.

1
Ari S gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
ADAM T
Skrev om Com Hem AB

sämsta pissföretaget! lurar på kunder avtal och ljuger! fyfan! akta er!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Niklas F
Skrev om Com Hem AB

Väntat 3 veckor på att få igång internet/tv pratat med 40 tekniker som skyllt på allt mellan himmel och jord suttit i timslånga telefonköer. Nu kom de på att de glömt aktivera fibern... tar väl 3 veeckor till innan de hittar rätt finer så barnen kan se barnprogram...

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Daniel L
Skrev om Com Hem AB

Com Hem blåser inte enbart sina kunder, även dem anställda blir blåsta. Har mycket att säga om detta bolag som nu flyttat till Kista. Att besöka huvudkontoret är inte lönt. Du åker hem ännu mer förbannad eller missnöjd. Försök avsluta prenumerationen istället även om kundtjänsten också är under all kritik.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Ashlee G
Skrev om Com Hem AB

Skulle skriva 0 om möjligt! Otroligt dåligt service, väntade att få hjälp i kö 40-60 minuter och där finns ingen hjälp att få! SÅÅÅÅÅ DÅLIGT!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Pouya S
Skrev om Com Hem AB

Skulle ge dom 0 om det gick! När min far har försökt säga upp sitt avtal i god tid, har deras försäljare i ren nigeriabrev-anda lurat på honom något som han inte ville ha. När jag nu försökt hjälpa honom avbeställa eller göra om beställningen till det som han önskade så är de dryga, sjukt otrevliga och inte alls hjälpsamma! Det enda jag önskar dom är konkurs! Hur man kan lura på pensionärer idiotiska lösningar är en gåta för mig! Avråder alla att välja Comhem. betala 100:- mer och ta ett annat bolag som värnar... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Björn N
Skrev om Com Hem AB

Varning för denna leverantör! - Dålig eller ingen service. - Dålig eller ingen support. - Långa kötider hos supporten (40-60 minuter) utan återuppringning. - Dålig eller ingen feedback. - Dålig eller ingen återkoppling. - Höga priser. - Ständiga driftstörningar. - Ingen kompensation vid driftstörningar. Varning och åter varning för denna leverantör, gravt oseriös! Inte ens barnen är nöjda!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Linus Joel H
Skrev om Com Hem AB

Företagskund hos Com Hem är relativt billigt men supporten är absolut inte vad man förväntar sig av en företagssupport, timmar i telefonkö och när man kommer fram så är det ett ljummet och kort svar man får. Skickade mail - svar kom 8 dagar senare! (5 hela arbetsdagar tog det alltså). Absolut inte acceptabelt för företag som förlitar sig på och betalar premium för tillgänglig support på ett annat sätt än för privatpersoner!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Murad I
Skrev om Com Hem AB

Vad ni än gör, ha inte med Comhem att göra så kommer ni leva mindre stressfritt liv.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Albin M
Skrev om Com Hem AB

Jag pratade men en försäljare hos Comhem och han sa sedan att han skulle bjuda på frakten men det blev inte av, hörde av mig till reklamationsavdelningen och de sa nej. Man kan därför ej lita på deras försäljare eller reklamationsavdelningen till att fixa det. De har även tjänster och produkter som inte står med i bekräftelsen under "priser" eller "tjänster och produkter" vilket är helt sjukt. Hörde av mig till dom angående en dolda avgift och de sa nej igen, fick betala pappersavgift fast det ej stod bland priser eller tjänster och produkter.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Åsa S
Skrev om Com Hem AB

DAGS FÖR EN NATIONELLT ORGANISERAD BOJKOTT? Sök upp sidan Bojkotta comhem på Facebook! Tillsammans kan vi organisera oss gentemot detta företag. https://www.facebook.com/Bojkotta-Comhem-1176639789179807/?modal=admin_todo_tour Comhem är ett företag som konsekvent bemöter sina kunder på ett uselt sätt. Det spelar ingen roll om du varit en trogen kund under längre tid, du tvingas binda upp dig på dyra, oflexibla och årslånga prenumerationer som bitvis ändå inte levererar det som utlovats. Tack vare oligopolet... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Mattias O
Skrev om Com Hem AB

Inget fel på bredbandet. Men deras approach är under all kritik......

1
Åsa S gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Mikael K
Skrev om Com Hem AB

Efter så många år som kund vägrar dom hjälpa mig med ett enkelt ärende utan att ta hutlöst betalt. Kommer aldrig köpa tjänster av dem igen. Välj vad som helst men inte Com hem!

1
Åsa S gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Georg Holgersson

Uselt företag som gör allt för att blåsa sina kunder på pengar. Om man flyttar till en ny adress får man betala för sitt gamla abonnemang i ytterligare minst tre månader trots att man inte kan använda det.

2
Linus Joel H och Åsa S gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Maria Hall
Skrev om Com Hem AB

Dax att ni byter ut tv-reklamen i jämlikhetens namn....Låt systern spela dator i några månader nu och brorsan sitta och vänta o vänta o vänta....Lovar att ni skulle vinna många människors gillande om ni visar att ni är en aningens normkritiska.....det ligger i tiden 😉

1
Åsa S gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
JUVELIA
Skrev om Com Hem AB

Ruskigt missnöjd med hur comhems kundtjänst sköter sin kontakt mot mig som kund, när man haft jätteproblem och strul med comhems teknik! Så himla dåligt!!!

1
Åsa S gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
John Q
Skrev om Com Hem AB

Om nåt händer.. fasa... en timme i telefonkö vill ingen va med om. Konstanta avbrott i internetkommunikationen under flera veckor. Skaffa inte Comhem om ni har ett annat val. Coax cable är förhistoria. Tänk fiber istället.

1
Åsa S gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Anela R
Skrev om Com Hem AB

VARNING! Ser att alla skriver samma saker som jag tänkte ta upp men det känns sjukt meningslöst, har nu haft Comhem i snart 3 år och jag ångrar mig djupt att jag varit så jävla dum att stannat kvar hos Comhem. Den värsta kundtjänsten med trotsiga tonåringar som bara skyller ifrån sig. Har många dåliga erfarenheter att dela med mig av men vill inte slösa en hel kväll på detta! Imorgon så säger jag upp allt som jag har hos Comhem! Nu får det vara nog. Struntar i om dom vill ge mig halva priset på mina tjänster så NEJ tack!... 

2
Åsa S och John Q gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Yassin N
Skrev om Com Hem AB

comhem tjänster är krabba och lögnare efter mitt kontrakt med dem jag kommer aldrig förnya är gjort med comhem, snälla folk låter dem inte lura dig de är fulla av krabbor, wifi har alltid problem och de är aldrig redo att kompensera dig 😣

2
Åsa S och John Q gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Carl N
Skrev om Com Hem AB

Har nu bott i 3st fastigheter där BRF lurats in i avtal med Com Hem för att slippa dra fiber genom huset - har så pass dåliga erfarenheter att när vi nu letar ny bostad så måste vi kolla igenom årsrapporter från föreningar för att se till så de inte har avtal med detta företag. Har ni "fibercoax" så är det endast Com Hem ni kan använda och även om ni inte använder det så kommer ni få betala för det i hyran. Nöjer man sig med 100 mbit (alltid lite lägre än utlovad hastighet), få sitt nummer utdelat till 3:e parts telemarketing,... 

2
Åsa S och John Q gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela

Filtrera omdömen