Connect VVS & Bygg

Connect VVS & Bygg

Ring 073-593 94 59 www.connectvvs.se
4.4

Connect VVS Bygg & Entreprenad strävar efter att uppfylla våra kunders behov av professionellt utförda byggarbeten samt VVS-installationer till konkurrenskraftiga priser med specificerad kvalitet. Med hjälp av våra välutbildade och motiverade medarbetare utföra byggnationer, installationer och service, och i alla arbeten skapa goda relationer med våra kunder och samarbetspartners.

12 omdömen om Connect VVS & Bygg

NILS JOHANNES K
Skrev om Connect VVS & Bygg

Connect VVS byggde en extra toalett och renoverade ett badrum åt oss. De höll budget och en snäv tidsram och var mycket lyhörda för frågeställningar och ändringar under arbetet. Patrick och hans killar var även ett stabilt bollplank och kom med bra inlägg praktiskt och estetiskt. Rekommenderas varmt!

Briljant Tak & Bygg Stockholm AB
4.7/5 i betyg av 119 omdömen 4.7 av 119 omdömen

Petter R
Skrev om Connect VVS & Bygg

Undvik! Dyker inte upp på överenskommen tid och hör inte av sig om det heller. Vid kontakt från min sida så kom det ett kort svar om att de hade mycket att göra. De fick en chans till och vi kom överens om att de skulle ringa mig en viss dag för att boka tid. Ingen ringde. När jag ringde upp skulle han precis gå in till tandläkaren och lovade att ringa mig efter det. Två dagar senare utan återkoppling så sms'ar jag och frågar om ett specifikt datum passade dem. Men inget svar. Lägg er energi på andra företag som kan kommunciera och står för sitt ord, VVS connect gör det inte.

Anders O
Skrev om Connect VVS & Bygg

Vi rekommenderar varmt Connect VVS. Patrik och hans killar totalrenoverade ett badrum i vårt hus i Bromma på knappt tre veckor, (inkl nedrivning av vägg, uppbyggnad av ny vägg, flytt av dörr). Vi hade höga krav och ett optimistiskt tidsschema. De startade på angiven dag och jobbade långa pass sex dgr/v och var färdiga inom önskad tid. Vi fick också en mängd goda råd på vägen. De var flexibla och lätta att samarbeta med. De gjorde justeringar efter våra önskemål utan någon diskussion. Trevliga Tadas som kaklade golv och...

LPT Construction AB
4.3/5 i betyg av 32 omdömen 4.3 av 32 omdömen
Badge2020

Lars
Skrev om Connect VVS & Bygg

Connect VVS o bygg är ett företag med bred kunskap inom bygg och med VVS i bagaget lämpar de sig utmärkt för nyproduktion och tillbyggnad.

Henrik
Skrev om Connect VVS & Bygg

Connect VVS har gjort jobb både ut och invändigt på vår fastighet, de utför jobben på utsatt tid och uppskattat pris. De följer upp arbetet som är utfört och åtgärdar eventuella brister direkt. Jag har varit väldigt nöjd med deras jobb hos oss.

Vikströms Bygg & Kakel AB
4.8/5 i betyg av 76 omdömen 4.8 av 76 omdömen
BadgeFourYears

Eva
Skrev om Connect VVS & Bygg

Jättenöjd! Jobbet blev klart på utsatt tid trots den tighta tidsplanen. Fick god rådgivning gällande val av ytskick o utformning och har nu idag en vacker lgh och ett lyxbadrum.

Lena
Skrev om Connect VVS & Bygg

Snabb, bra, personlig service. Kan verkligen bara rekommendera Connect VVS. Säger de att de ska komma eller höra av sig, så gör de det också. Levererar som utlovat och arbetet är utmärkt utfört. Lena Listi

Tollberg Bygg & Inredning
4.8/5 i betyg av 72 omdömen 4.8 av 72 omdömen

Bostadsrättsföreringen M Bostadsrättsföreringen M
Anders B

Lyhörda och punktliga. Allt blev som vi önskade. Jonad

Håkan M
Skrev om Connect VVS & Bygg

Skulle inte rekommendera denna firma i första hand. De gjorde några mindre jobb åt mig Fick ringa flera gånger för att få en tid då de skulle komma och göra jobbet, jobbet var allmänt slarvigt utfört. Sedan lyckades de installera diskmaskinen utan någon vattenavstängare, något som jag upptäckte flera månader efteråt Connectvvs gör jobbet, men om du kan få tag i en annan rörkrökare ta den ist.

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen

Marvin L
Skrev om Connect VVS & Bygg

Professionellt utförda arbeten med hög servicegrad och tillgänglighet. Inga överraskningar och tydlig kommunikation. Vi har använt Connect vid flertalet stora renoveringar: två helrenoverade badrum, lagt om tak, bytt dörrar och byggt däck. Mycket nöjda.

Mattias A
Skrev om Connect VVS & Bygg

Bara positiv erfarenhet från att anlita Connect. Arbetet har utförts med absolut bästa kvalité och med kostnad inom lämnad offert.

JCS Company AB
4.9/5 i betyg av 90 omdömen 4.9 av 90 omdömen

Lena D
Skrev om Connect VVS & Bygg

Connect VVS har renoverat badrum, kök o annat hemma hos oss. Vi är mycket nöjda. Allt är snyggt, ordentligt och noggrant gjort. Frågeställningar under renoveringen löste vi tillsammans med god hjälp av deras kunniga snickare. De jobbade dessutom snabbt.