Camilla

104 omdömen om Camilla

Ella T

Hon va lyhörd på vad jag ville göra och va jätteduktig.

Svar från Camilla

Hej Ella! ⭐️ Härligt att du känner dig nöjd med Camilla. Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi massor! Hoppas att få se dig fler gånger i framtiden! Bästa hälsningar, Creative Headz 💞

Carita S

Väldigt bra. Var där för första gången. Blev rekommenderad av en kompis.

Svar från Camilla

Hej fina du! ⭐️ Härligt att du känner dig nöjd med besöket hos oss! Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi massor! Hoppas att få se dig fler gånger i framtiden! Bästa hälsningar, Creative Headz 💞

Mari S

Kunnig lyhörd professionell ❤️

Svar från Camilla

Hej Mari! ⭐️ Härligt att du känner dig nöjd med besöket hos oss! Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi massor! Bästa hälsningar, Creative Headz 💞

Susanne K

Väldigt proffesionellt, duktig och trevlig

Svar från Camilla

Hej Susanne! 🤗 Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Camilla. Stort tack för din fina recension och för att du tog dig tiden att skriva. Vi önskar dig allt gott, Creative Headz 💜

Irene A

Simply outstanding. Proffs. Inget onödigt smicker.

Svar från Camilla

Hej Irene! 🌟Tack snälla för din fina kommentar. Så härligt att höra att du blev nöjd med besöket hos oss. Vi hoppas få se dig fler gånger. Kram, Creative Headz 🌸

Maximiliam A

Schysst och kunnig, omtänksam!

Svar från Camilla

Hej Maximilliam! ✨ Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med besöket! Allt gott, Creative Headz ❤️

Anna C

Professionell och fokuserade på håret mer än snack vilket uppskattas!

Svar från Camilla

Hejsan Anna! ❤️ Strålande att du känner dig nöjd med Camilla. Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 😃

Anna T

Superproffsig och trevlig! Så nöjd med stylingen!

Svar från Camilla

Hej Anna! ⭐️ Härligt att du känner dig nöjd med Camilla. Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi massor! Bästa hälsningar, Creative Headz 💞

Maria H

Tack Camilla för ditt varma & trevliga mottagande. Jag upplevde dig som proffsig och uppskattade att du verkligen lyssnade in mina önskemål. Jag är så nöjd med klippningen och hårprodukter som du rekommenderade. Jag kommer tillbaka!

Svar från Camilla

Hej Maria! ⭐️ Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med Camilla. Du är alltid välkommen. Allt gott, Creative Headz 🌸

Dina L

Supertrevlig och bra klippning.

Svar från Camilla

Hej Dina! 😊 Stort tack för dina fina ord och för att du tog dig tiden att skriva! Du är alltid välkommen hos oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 💕