Rayan

38 omdömen om Rayan

Sedan starten hos Reco 2024
Elin F

Rayan klipper både mig och mina barn, och är alltid trevlig och lyhörd. Jag är jättenöjd med både färg och klippning - att gå till frisören har blivit ett riktigt nöje sen vi hittade Rayan!

Elaine S

Vår 13 åriga son blev jättenöjd trotts stor förändring av frisyr. Han klippte av sitt relativt långa hår till kort. Rayan och vår son sköte all kommunikation själv och resultatet blev som han förväntade sig.

Charlotta G

Rayan lyssnade på mina önskemål och ställde bra frågor för att försäkra sig om att vi hade samma bild av hur jag ville göra med håret. Hon kom med bra förslag för att lätta upp volymen på sidorna på ett snyggt sätt. Hon mötte mina önskemål om att gå över till grått hår med ett resultat över förväntan. Jag hade en grå kall utväxt på ett varmt brunt hår med ljusa lite guldiga slingor, det löste hon med väldigt bra resultat. Kan varmt rekommendera Rayan. Hon är professionell och lyhörd.

Ella N

Rayan är grym, och så trevlig!! Jag kommer 100% gå tillbaka. Hon förstod precis hur jag ville ha det, och resultatet blev en perfekt mörkblond. Och en extremt proffsig föning på det :) tack!

Svar från Rayan

Hej Ella! ⭐️ Härligt att du känner dig nöjd med Rayan. Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi massor! Hoppas att få se dig fler gånger i framtiden! Bästa hälsningar, Creative Headz 💞

Linnea R

Rayan var mycket lyhörd och trevlig! Jag blev också nöjd med resultatet av klippningen.

Svar från Rayan

Hej Linnea! 🤗 Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Rayan. Stort tack för din fina recension och för att du tog dig tiden att skriva. Vi önskar dig allt gott, Creative Headz ❤️

Kajsa Å

Raham va jätte gullig o klippte mitt barn som han ville i en snygg frisyr.

Svar från Rayan

Hej Kajsa! 😊 Gud vad kul att du känner dig nöjd med Rayan. Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Önskar dig allt gott, Creative Headz 🌸

Emeli M

Lugn och noggrann. Och frisyren blev superfin!

Svar från Rayan

Hej Emeli! Så himla kul att du känner dig nöjd med besöket hos oss. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Kramar, Creative Headz 🤩❤️

Elina B

Proffsigt bemötande och blir alltid lika nöjd!

Svar från Rayan

Hej Elina! 🤗 Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med Rayan. Allt gott, Creative Headz 🌸

Måns W

Har klippt mig hos Rayan två gånger och blivit nöjd vid båda tillfällena! Rayan, som är rätt ung, har både bra erfarenhet och en modern känsla i sitt klippande. Rekommenderar!

Svar från Rayan

Hej Måns! 🌸 Stort tack för dina fina ord och för att du tog dig tiden att skriva! Du är alltid välkommen hos oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 🤗

Nina M

Supernöjd med konsultation och klippning från Rayan! Stenkoll på allt som har med hår att göra.

Svar från Rayan

Hej Nina! 💕 Kul att du känner dig nöjd med Rayan. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Du är alltid välkommen! Stora kramar, Creative Headz 🤩