Creative Headz Skånegatan

Creative Headz Skånegatan

En del av Creative Headz creativeheadz.se
  • BadgeTwoYears
Boka tid Ring 0103-30 20 25 Dela

Creative Headz Skånegatan - Din frisörsalong för personlig stil och skönhet. Välkommen till Creative Headz Skånegatan, där din personliga stil och skönhet får utrymme att stråla. Vi erbjuder högkvalitativa hårtjänster och skräddarsydda frisyrer för att förverkliga dina stilrelaterade drömmar. Vårt erfarna team av frisörer...

301 omdömen om Creative Headz Skånegatan

Jenny Linn H
Skrev om Carolina en del av Creative Headz Skånegatan

Trevlig och fattar vad man menar :)

Richard D
Skrev om Carolina en del av Creative Headz Skånegatan

Det gick ju jättebra trots mina ganska dåliga beskrivningar av en frisyr.

Peter L

Henrietta anna regina L
Skrev om Carolina en del av Creative Headz Skånegatan

Jätteduktig! Lyhörd och proffsig.

Sofia S
Skrev om Elin en del av Creative Headz Skånegatan

Skapar personlig kontakt, fint och mjukt handlag, förstår och lyssnar bra på vad jag ville ha, fint resultat.

Liza A
Skrev om Carolina en del av Creative Headz Skånegatan

Snäll och trevlig! Hon klippte igenom mitt hår på ett jättebra sätt. Hon frågade hela tiden vad jag ville så vi hade hela tiden en bra dialog och det märktes att hon inte ville göra något som jag skulle bli missnöjd med. Hon tyckte dock jag borde börja tvätta håret med schampo, trots att jag räknade upp alla fördelar jag märkt med att inte göra det. Det är ju ni som kan det här med hår, men ni kan inte min hud 😉 Jag köpte den sköna skalpmassören och torrschampo. 😃

PETER S
Skrev om Elin en del av Creative Headz Skånegatan

Har haft svårt att hitta en frisör som jag varit nöjd med. Nu har jag äntligen gjort det. Hon ser vad som fungerar och vad inte fungerar med mitt hår. Alltså, superkompetent och lyhörd

Jia E
Skrev om Carolina en del av Creative Headz Skånegatan

Trevlig, lagom mycket konversation.

Felicia N
Skrev om Carolina en del av Creative Headz Skånegatan

Supertrevlig, inlyssnande och kompetent. Rekommenderas!

Elin L
Skrev om Boudi en del av Creative Headz Skånegatan

Såååå nöjd!! Med färg och klippning

Andre O
Skrev om Elin en del av Creative Headz Skånegatan

Kul, trevlig och skicklig! Går utan mössa eller keps för första gången på två år!

Sanna K
Skrev om Elin en del av Creative Headz Skånegatan

Lyhörd, trevlig! Fick mycket bra konsultation för lämpliga produkter och vid klippning 🌟🌟🌟🌟

Charlotte W
Skrev om Boudi en del av Creative Headz Skånegatan

Min son klippte sig hos honom och tyckte att han var lyhörd, bra och noggrann. Min son vill absolut klippa sig hos Boudi igen.

Sophie C
Skrev om Carolina en del av Creative Headz Skånegatan

She was excellent! She understood exactly what I wanted and gave me the perfect haircut. So happy!

Eduarda R
Skrev om Boudi en del av Creative Headz Skånegatan

Very pleasant experience. He was very careful and thorough with my curls! My next appointment is already books :-)

Sebastian M
Skrev om Boudi en del av Creative Headz Skånegatan

Jag var otroligt nöjd med min klippning!

Emma K
Skrev om Boudi en del av Creative Headz Skånegatan

Jättenöjd med Boudi, han förstod precis vad jag ville ha och gjorde mitt hår så fint. Proffs!

Elinot E
Skrev om Elin en del av Creative Headz Skånegatan

Toppenfrisör! Dottern blev så nöjd med sin nya frisyr.

Hanna J
Skrev om Carolina en del av Creative Headz Skånegatan

Supertrevlig tjej! Kände mig väl omhändertagen och blev supernöjd :)

Vanessa M
Skrev om Elin en del av Creative Headz Skånegatan

Elin was very nice and professional and I’m very happy with my bangs !

Cathrine L
Skrev om Elin en del av Creative Headz Skånegatan

Noggrann och lyssnade noga på vad jag ville! Jättenöjd!

Svar från Elin

Hej Cathrine! 💞 Så kul att du blev nöjd med ditt besök hos oss. Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva. Önskar dig allt gott, Creative Headz 🌟

Nathalie L
Skrev om Carolina en del av Creative Headz Skånegatan

Jättebra, har bokat återbesök !

Svar från Carolina

Hej Nathalie! ⭐️ Härligt att du känner dig nöjd med besöket hos oss! Tack för din fina kommentar och vi önskar dig varmt välkommen till nästa gång. Bästa hälsningar, Creative Headz 💕

Magnus I
Skrev om Carolina en del av Creative Headz Skånegatan

Jag fick ett trevligt bemötande och jättebra konsultation. Jag är mycket nöjd!

Svar från Carolina

Hej Magnus! 🤩 Så himla kul att du känner dig nöjd med besöket hos oss. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Du är alltid välkommen! Stora kramar, Creative Headz 🌸

Ann-Charlotte V
Skrev om Elin en del av Creative Headz Skånegatan

Första besöket hos Elin och jag fick fantastiskt service och jag blev jätte nöjd 👌

Svar från Elin

Hej Ann-Charlotte! Stort tack för dina fina ord och för att du tog dig tiden att skriva! Du är alltid välkommen hos oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 😊 💕

Catharina N
Skrev om Carolina en del av Creative Headz Skånegatan

Jag fick ett trevligt bemötande av Carolina. Hon är en kunnig frisör som gav bra information om skötsel, färgning etc., av ett som mitt torrt och lite frissigt hår. Jag blev mycket nöjd med klippning och föning av håret. Jag kan varmt rekommendera Carolina som frisör.

Svar från Carolina

Hej Catharina! 💞 Vad härligt att du känner dig nöjd med besöket hos oss! Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi massor! Bästa hälsningar, Creative Headz ✨

Adam R
Skrev om Elin en del av Creative Headz Skånegatan

Bra och proffsigt, jag är väldigt nöjd.

Svar från Elin

Hej Adam! 🌸 Så kul att du känner dig nöjd med Elin. Ett stort tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 🙌🏼

Maria O
Skrev om Elin en del av Creative Headz Skånegatan

Härligt bemötande, kunnig på sitt jobb!

Svar från Elin

Hej Maria! 🌸 Super kul att du känner dig nöjd med Elin. Ett stort tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 🤗

Alexandra S
Skrev om Boudi en del av Creative Headz Skånegatan

Trevlig, men inte särskilt erfaren, han klippte helt snett och jag är otroligt missnöjd. När jag bad om att fixa delen som han gjort fel, så blev det värre. Så nu behöver jag gå till en annan frisör som får fixa till det.

Svar från Boudi

Hej Alexandra! Det är super tråkigt att du känner dig missnöjd med besöket. Vi tar gärna till oss din feedback på info@creativeheadz.se och hoppas få se dig fler gånger i framtiden. Kram! 😃🌸

Caroline W
Skrev om Boudi en del av Creative Headz Skånegatan

Nöjd! Boudi är inkännande och mån om att resultatet ska bli bra. Jag har aldrig gått därifrån missnöjd.

Svar från Boudi

Hej Caroline! 🌸 Så kul att du känner dig nöjd med Boudi. Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 🤗

Tove K
Skrev om Carolina en del av Creative Headz Skånegatan

Jätteduktig, så nöjd efter färg och klippning!

Svar från Carolina

Hej Tove! Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med besöket! Allt gott, Creative Headz 😊🌸

Timmy P
Skrev om Carolina en del av Creative Headz Skånegatan

Fantastiskt kunnig och mötte mig väl

Svar från Carolina

Hej Timmy! 🤗 Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Carolina. Stort tack för din fina recension och för att du tog dig tiden att skriva. Vi önskar dig allt gott, Creative Headz 🔥

Billie B
Skrev om Boudi en del av Creative Headz Skånegatan

A great experience, he vas very communicative in figuring out the plan for the haircut, worked quickly, and the result is great!

Svar från Boudi

Hi Billie! 🌸 Thank you for your amazing review and we're so pleased to hear that you're happy with Boudi. You are always welcome. Best wishes, Creative Headz 🤗

Lara Luna S
Skrev om Boudi en del av Creative Headz Skånegatan

Allt var 10/10. Jag kom ut därifrån även med en acidic bond inpackning som är såååå bra!!!

Svar från Boudi

Hej Lara! 🌸 Det är så kul att du känner dig nöjd med Boudi. Ett stort tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 🙌🏼

Pernilla L
Skrev om Elin en del av Creative Headz Skånegatan

Trevlig, professionell och gav bra tips.

Svar från Elin

Hej Pernilla! 🌸 Super kul att du känner dig nöjd med Elin. Ett stort tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 🤗

Elsa D
Skrev om Carolina en del av Creative Headz Skånegatan

Trevlig tjej, gav tips på produkter, en bra frisörupplevelse helt enkelt.

Svar från Carolina

Hej Elsa! 🙌🏼 Härligt att du känner dig nöjd med besöket hos oss! Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi massor! Bästa hälsningar, Creative Headz 💞

Frida A
Skrev om Elin en del av Creative Headz Skånegatan

Super duktig och kunnig frisör, så nöjd!!

Svar från Elin

Hej Frida! Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med besöket! Allt gott, Creative Headz 😊🌸

Adam L
Skrev om Carolina en del av Creative Headz Skånegatan

Jag klippte min son(9år), Carolina var både trevlig och duktig! Min son är väldigt nöjd med resultatet👍🏼

Svar från Carolina

Hej Adam! 🌸 Stort tack för dina fina ord och för att du tog dig tiden att skriva. Ni är alltid välkomna hos oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 😊

Kajsa Å

Raham va jätte gullig o klippte mitt barn som han ville i en snygg frisyr.

Svar från Rayan

Hej Kajsa! 😊 Gud vad kul att du känner dig nöjd med Rayan. Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Önskar dig allt gott, Creative Headz 🌸

Anna F
Skrev om Carolina en del av Creative Headz Skånegatan

Väldigt gullig tjej, kände mig mycket väl mottagen. Jag var jättenöjd med klippningen och omhändertagandet. Det enda som drar ner betyget från en femma är att jag upplevde att det var lite för mycket säljsnack; att hon ville att jag skulle köpa med mig en massa dyra produkter.

Svar från Carolina

Hej Anna! ⭐️ Härligt att du känner dig nöjd med besöket hos oss! Tack för din feedback, det uppskattar vi massor! Hoppas att få se dig fler gånger i framtiden! Bästa hälsningar, Creative Headz 💞

Natasza N
Skrev om Boudi en del av Creative Headz Skånegatan

Boudi listens and gives great advice. He’s a skilled hairdresser with different cutting techniques. He takes time to explain how to care for your hair. I got a great cut and am really happy. I’ll be back!

Svar från Boudi

Hi Natasza! 🌟 Thank you for your amazing review and we are so pleased to hear that you're happy with Boudi! You're always welcome. Best wishes, Creative Headz 🥰

Rebecca P
Skrev om Carolina en del av Creative Headz Skånegatan

Proffsig, kunnig, lugn o sansad. Lyssnade in mycket på vad jag beskrev och förstod mina vanor osv, utifrån dom frågor hon ställde. Bokat ny tid, bra betyg.

Svar från Carolina

Hej Rebecca! 🌟Tack snälla för din fina kommentar. Så härligt att höra att du blev nöjd med besöket hos oss och vi önskar dig varmt välkommen till nästa gång. Kram, Creative Headz 🌸

Hildur Á
Skrev om Boudi en del av Creative Headz Skånegatan

I came in for a haircut and wanted to do feathered layers and short curtain bangs. Boudi understood the assignment and gave me a beautiful haircut and some very good styling tips for my new bangs. Best haircut I have had in YEARS. He sold me the CH texturizing spray that he showed me and I liked a lot! My visit to the salon was on the whole such a pleasant experience and the final outcome exceeded my expectations. SUPER happy! Will come again

Svar från Boudi

Hi Hildur! 🌟 We want to thank you for your amazing review and we're so pleased to hear that you're happy with your visit! You're always welcome. Best wishes, Creative Headz ❤️

Neah J
Skrev om Elin en del av Creative Headz Skånegatan

Så duktig, blev precis som jag ville ha det. Hon är väldigt rolig att prata med vilket är ett stort plus<3

Svar från Elin

Hej fina du! 🤗 Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Elin. Stort tack för din fina recension och för att du tog dig tiden att skriva. Vi önskar dig allt gott, Creative Headz 🔥

Jessica P
Skrev om Elin en del av Creative Headz Skånegatan

Såååå nöjd!! Elin är inte bara en fantastiskt frisör utan hela hon är som ett lyckopiller, så otroligt härlig, positiv & inspirerande.

Svar från Elin

Hej Jessica! 🤩 Wow, tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med Elin. Allt gott, Creative Headz 🌸

Karolina K
Skrev om Boudi en del av Creative Headz Skånegatan

Klippte mig. Superbra upplevelse, Boudi är väldigt kunnig och duktig och härlig!

Svar från Boudi

Hej Karolina! 🤗 Strålande att du känner dig nöjd med Boudi. Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 💖

Tia J
Skrev om Carolina en del av Creative Headz Skånegatan

Jag ville få mer klippt, frisören nekade helt enkelt och hänvisade till att färgen inte skulle bli enhetlig vilket för mig är ett ickeproblem. Hälsade knappt och inte ens ett leende. Var mest intresserad av att få mig att betala mer genom att köpa produkter.

Svar från Carolina

Hej Tia! ⭐️ Det är väldigt tråkigt att höra att du inte känner dig nöjd med besöket. Vi är väldigt måna om dig som kund och tar gärna till oss din feedback på info@creativeheadz.se. Kram! ❤️

Anna S
Skrev om Boudi en del av Creative Headz Skånegatan

Mycket duktig och trevlig, gav bra råd och när jag såg resultatet och bad om en ändring som jag tyckte passade min personlighet bättre så fixade han det perfekt och snabbt

Svar från Boudi

Hej Anna! Stort tack för dina fina ord och för att du tog dig tiden att skriva! Kul att du känner dig nöjd med Boudi. Bästa hälsningar, Creative Headz 😊 💕

Olle B
Skrev om Elin en del av Creative Headz Skånegatan

Trevligt bemötande. Snabb och kunnig.

Svar från Elin

Hej Olle! 🌸 Super kul att du känner dig nöjd med Elin. Ett stort tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 🙌🏼

Theodor W
Skrev om Creative Headz Skånegatan

Trevliga frisörer som verkligen förstår hur man vill klippa sig. Jag som inte är så bra på att förklara kände verkligen att de förstod hur jag ville bli klippt.

Svar från Creative Headz Skånegatan

Hej bästa! ❤️ Så himla kul att du känner dig nöjd med besöket hos oss. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Stora kramar, Creative Headz 🌟

Rosanna G
Skrev om Elin en del av Creative Headz Skånegatan

Trevlig, kunnig och proffsig!

Svar från Elin

Hej Rosanna! 🤩 Härligt att du känner dig nöjd med besöket hos oss! Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi massor! Bästa hälsningar, Creative Headz 💞