Creative Headz

På Creative Headz tar våra fantastiska frisörer hand om alla dina hårbehov på bästa sätt. Vi erbjuder professionella behandlingar och är alltid uppdaterade med de senaste trenderna.
Vi skapar vackra färger och precisa klippningar som framhäver din stil och personlighet. Med Hairtalk Extensions kan vi ge dig längre och fylligare hår för att uppfylla dina önskningar.
För speciella tillfällen eller när du vill känna dig extra snygg, erbjuder vi styling med Quickfix-tjänsten. Våra frisörer skapar fantastiska frisyrer som håller hela dagen.
Vi erbjuder också intensivkurer för att ge ditt hår extra kärlek och omsorg. Med skräddarsydda kurer kan vi återfukta, stärka och ge näring åt ditt hår.
Oavsett om du behöver en ny färg, en fräsch klippning, längre hår eller vill bli ompysslad inför en speciell händelse, är Creative Headz platsen för dig. Vi ser fram emot att ge dig en fantastisk upplevelse och hjälpa dig att känna dig som den bästa versionen av dig själv!
Creative Headz

Scheelegatan 10, Stockholm
4.6/5 av 306 omdömen
Skånegatan 92, Stockholm

Detta är reco.se

Vi har samlat allt du behöver på ett enda ställe. Så oavsett om du vill hitta en snickare till köket, få rabatt på nya naglar eller boka en restaurang till på fredagskväll kan du göra det hos oss. Läs andra kunders rekommendationer och välj det företaget som passar dig bäst.
Ta kontroll

Här finner du fler av våra vanligaste sökningar