Creative Headz Hornsgatan

Creative Headz Hornsgatan

En del av Creative Headz creativeheadz.se
  • BadgeTwoYears
Boka tid Ring 0103-30 20 25 Dela

Välkommen till Creative Headz Hornsgatan - frisörsalongen för din personliga stil och skönhet. Vår erfarna team av frisörer förstår dina individuella behov och önskemål, oavsett om det är en trendig klippning, färgförändring eller elegant uppsättning du önskar. Njut av en avslappnande atmosfär och högkvalitativa produkter medan...

455 omdömen om Creative Headz Hornsgatan

Sarha B
Skrev om Jannike en del av Creative Headz Hornsgatan

Jannike är fantastiskt trevlig och en mycket kompenent frisör. Väldigt lyhörd och härlig. 10 av 10 på alla punkter från mig

Cecilia G

Otrolig klippning, jättetrevlig!!

Sofi N
Skrev om Jannike en del av Creative Headz Hornsgatan

Supertrevlig och räddade min (av annan frisör) konstigt klippta frisyr helt perfekt!

Camilla T
Skrev om Jannike en del av Creative Headz Hornsgatan

Trevlig och lyhörd, både gentemot vad man vill ha och hur man ska få det att funka i sitt eget hår. Väldigt nöjd!

Martin J
Skrev om Tindra en del av Creative Headz Hornsgatan

Började med att få ett glas iskall Cava smakade så gott! Så lyxigt att kunna få välja vad du vill dricka medans dom klipper dig. Kan vara både, kaffe, öl eller cava. Jag är riktigt nöjd med resultatet, jag verkligen rekommendera Tindra! Kommer tillbaka snart igen 😊😊😊😊😊😊🙏🙏🙏

Linnea A
Skrev om Jannike en del av Creative Headz Hornsgatan

Jannike är helt fantastisk. Jag har gått till henne i 2 år och det blir alltid strålande resultat. 🙌

Marie S
Skrev om Rayan en del av Creative Headz Hornsgatan

Supertrevlig, inkännande, duktig med saxen och lyhörd för mina önskningar. Är mycket nöjd med min klippning 😊

Svar från Rayan

Hej Marie! ⭐️ Härligt att du känner dig nöjd med besöket hos oss! Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi massor! Bästa hälsningar, Creative Headz 💞

Amanda F

Linda S
Skrev om Jannike en del av Creative Headz Hornsgatan

Jannike är proffsig, snabb och förstår hur jag vill ha mitt hår. Alltid trevligt att komma till henne och klippa sig.

Leo L
Skrev om Rayan en del av Creative Headz Hornsgatan

Rayman var jättebra och förstod verkligen vad man ville ha för frisyr

Hannes R
Skrev om Rayan en del av Creative Headz Hornsgatan

Jätteproffsig och jättesnäll! 10/10!

Svar från Rayan

Hej Hannes! ⭐️ Härligt att du känner dig nöjd med besöket hos oss! Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi massor! Bästa hälsningar, Creative Headz 💞

Susanne K
Skrev om Camilla en del av Creative Headz Hornsgatan

Hon är toppen! Väldigt bra, kunnig, gör mig fin och väldigt trevlig och tillmötesgående. Toppbetyg🤩

Svar från Camilla

Hej Susanne! 🤗 Strålande att du känner dig nöjd med Camilla. Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 💖

Louise B
Skrev om Rayan en del av Creative Headz Hornsgatan

Rayan var svinbra o hjälpte mig forma en frisyr av mitt nagelsaxklippta infall. Tack! ❤️

Svar från Rayan

Hej Louise! ✨ Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med Rayan! Allt gott, Creative Headz ❤️

Anna B
Skrev om Camilla en del av Creative Headz Hornsgatan

Camilla lyssnar alltid på dina önskemål och har alltid ett fantastiskt bemötande. Hon är otroligt erfaren och kunnig oavsett om det gäller klippning eller färgning. Jag kan varmt rekommendera Camilla.

Svar från Camilla

Hej Anna! ⭐️ Vad härligt att du känner dig nöjd med Camilla. Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi massor! Bästa hälsningar, Creative Headz 💞

Hanna L
Skrev om Jannike en del av Creative Headz Hornsgatan

Jag brukar vanligtvis välja "tyst behandling", men jag är glad att jag inte gjorde det den här gången. Det kändes som att bli klippt av sin roliga, trevliga kompis som både lyssnade till mina önskemål men som också kom in med sin egen kunskap och expertis. Jättetrevligt besök och ser fram emot nästa besök mest bara för at kunna hänga - supertrevligt!

Svar från Jannike

Hej Hanna! 🤗 Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Jannike. Stort tack för din fina recension och för att du tog dig tiden att skriva. Vi önskar dig allt gott, Creative Headz 💜

Josefine G
Skrev om Jannike en del av Creative Headz Hornsgatan

Gått till Jannike länge. Bästa frisören i stan. Lyhörd, trevlig och proffsig.

Svar från Jannike

Hej Josefine! Stort tack för dina fina ord och för att du tog dig tiden att skriva! Du är alltid välkommen hos oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 😊 💕

Jonathan L
Skrev om Jannike en del av Creative Headz Hornsgatan

Jätte trevlig. Jätte nöjd med håret

Svar från Jannike

Hej Jonathan! ✨ Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med besöket! Allt gott, Creative Headz ❤️

Sofia S
Skrev om Rayan en del av Creative Headz Hornsgatan

Superduktig och trevlig frisör som förstod precis vad jag ville ha och kom med bra ideer och tips :)

Svar från Rayan

Hej Sofia! 💛 Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med Rayan! Allt gott, Creative Headz 🌸

Yolanda V
Skrev om Rayan en del av Creative Headz Hornsgatan

Trevligt bemötande och fattade precis vad mina önskemål var. Även bra rekommendationer. Kommer att boka hos Rayan igen.

Svar från Rayan

Hej Yolanda! 😊 Gud vad kul att du känner dig nöjd med Rayan. Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Varmt välkommen åter. Önskar dig allt gott, Creative Headz 🌸

Maria H
Skrev om Camilla en del av Creative Headz Hornsgatan

Alltid ett nöje att bli klippt av Camilla. Snyggt blir det också.

Svar från Camilla

Hej Maria! 🌟Tack snälla för din fina kommentar. Så härligt att höra att du känner dig nöjd med Camilla. Du är alltid välkommen. Kram, Creative Headz 🌸

Gabriella L
Skrev om Rayan en del av Creative Headz Hornsgatan

Duktig, lyhörd och lättsam. Rayan har ett bra servicemind, alltid trevligt att klippa sig här!

Svar från Rayan

Hej Gabriella! 🌸 Super kul att du känner dig nöjd med Rayan. Ett stort tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 🙌🏼

Helen E
Skrev om Rayan en del av Creative Headz Hornsgatan

Kompeten, lugn och trygg. Blev supernöjd med resultatet!

Svar från Rayan

Hej Helen! 😊 Gud vad kul att du känner dig nöjd med Rayan. Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Varmt välkommen åter. Önskar dig allt gott, Creative Headz 🌸

Fredrik A
Skrev om Rayan en del av Creative Headz Hornsgatan

Jättetrevlig och jätteduktig frisör!

Svar från Rayan

Hej Fredrik! ✨ Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med Rayan! Allt gott, Creative Headz ❤️

Linda J
Skrev om Jannike en del av Creative Headz Hornsgatan

Väldigt erfaren. Hon vet vad hon gör och hon är lyhörd. Alltid glad och strålar som en sol😊☀️ jag kan slappna av helt och vet att resultatet alltid blir bra. Hon är bäst!

Svar från Jannike

Hej Linda! 🤗 Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Jannike. Stort tack för din fina recension och för att du tog dig tiden att skriva. Vi önskar dig allt gott, Creative Headz 💜

Lisa H
Skrev om Rayan en del av Creative Headz Hornsgatan

Bokade en klippning hos Rayan och blev supernöjd! Hon är extremt lyhörd och proffsig, rekommenderar!

Svar från Rayan

Hej Lisa! 🌸 Super kul att du känner dig nöjd med Rayan. Ett stort tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 🙌🏼

Lena Y
Skrev om Camilla en del av Creative Headz Hornsgatan

Mycket trevligt ger bra råd och mitt hår är så lättskött sedan jag började hos Camilla

Svar från Camilla

Hej Lena! 🤩 Så himla kul att du känner dig nöjd med Camilla. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Du är alltid välkommen! Stora kramar, Creative Headz 🌸

Elisabeth L
Skrev om Jannike en del av Creative Headz Hornsgatan

Att i en djungel av frisörer ha hittat Jannike är att ha vunnit högsta vinsten. Jannike är alltid trevlig och ger ett bra bemötande. Man märker verkligen hur kunnig hon är inom sitt yrke och kommer med ärliga och bra förslag om vad man kan göra och vad som passar bäst. Jag känner mig alltid trygg i hennes händer. Vi har tillsammans lagt upp en plan som funkar för mig och hon lyssnar och tar in var min energinivå ligger angående styling hemma och kommer med bra förslag på vad jag kan göra. Mitt hår mår så mycket bättre och...

Svar från Jannike

Hej Elisabeth! ❤️ Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Jannike.. Stort tack för din fina recension och för att du tog dig tiden att skriva. Vi önskar dig allt gott, Creative Headz 🔥

Petter C
Skrev om Rayan en del av Creative Headz Hornsgatan

Jätteduktig och lyhörd, blev nöjd väldigt nöjd med klippningen.

Svar från Rayan

Hej Petter! Stort tack för dina fina ord och för att du tog dig tiden att skriva! Du är alltid välkommen hos oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 😊 💕

MIKAEL A
Skrev om Camilla en del av Creative Headz Hornsgatan

Gått till Camilla säkert 10 år nu. Som att åka på en minisemester varje gång, avslappnande och trevligt. Bästa!

Svar från Camilla

Hej Mikaela! 🤩 Så himla kul att du känner dig nöjd med Camilla. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Stora kramar, Creative Headz 🌸

Linda G
Skrev om Camilla en del av Creative Headz Hornsgatan

Camilla har varit min frisör i flera år och jag är supernöjd! Så skicklig, lyhörd och dessutom blir det alltid en trevlig pratstund. Brukar klippa, färga och/eller slinga. Camilla är grym på färg!

Svar från Camilla

Hej Linda! 🤩 Så himla kul att du känner dig nöjd med Camilla. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Du är alltid välkommen! Stora kramar, Creative Headz 🌸

Angelica K
Skrev om Camilla en del av Creative Headz Hornsgatan

Camilla är en fantastisk frisör, hon är härlig, kompetent och gör alltid det lilla extra. Hon lyckas få håret fräscht utan att klippa bort för mycket, en riktig räddare i nöden när håret inte riktigt går att styra längre.

Svar från Camilla

Hej Angelica! 🌸 Super kul att du känner dig nöjd med Camilla. Ett stort tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 🙌🏼

Jonathan B
Skrev om Rayan en del av Creative Headz Hornsgatan

Rayan är professionell, lyhörd och alltid trevlig att prata med!

Svar från Rayan

Hej Jonathan! 😊 Gud vad kul att du känner dig nöjd med Rayan. Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Varmt välkommen åter. Önskar dig allt gott, Creative Headz 🌸

Minna M
Skrev om Jannike en del av Creative Headz Hornsgatan

Jannike är otroligt inlyssnande, ärlig och kunnig. Rekommenderar henne starkt, framförallt till de som har lite extra jobbigt med att gå till frisören.

Svar från Jannike

Hej Minna! 🤩 Så himla kul att du känner dig nöjd med Jannike. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Du är alltid välkommen! Stora kramar, Creative Headz 🌸

Erik B
Skrev om Rayan en del av Creative Headz Hornsgatan

Inget att anmärka på. Rekomenderas!

Svar från Rayan

Hej Erik! 🌸 Super kul att du känner dig nöjd med Rayan. Ett stort tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 🙌🏼

Johan Ö
Skrev om Jannike en del av Creative Headz Hornsgatan

Jannike är lyhörd och otroligt duktig på sitt hantverk. Bjuder alltid på en trevlig pratstund och verkar vara en allmänt god människa.

Svar från Jannike

Hej Johan! ⭐️ Härligt att du känner dig nöjd med besöket hos oss! Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi massor! Bästa hälsningar, Creative Headz 💞

Anna B
Skrev om Rayan en del av Creative Headz Hornsgatan

Duktig, serviceinriktad och mån om att göra kunden nöjd.

Svar från Rayan

Hej Anna! ✨ Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med Rayan! Allt gott, Creative Headz ❤️

Ylva N
Skrev om Rayan en del av Creative Headz Hornsgatan

Jag blev fint bemött. Rakan levde upp till mina förväntningar. Jag fick den klippning, jag ville ha. Mycket nöjd.

Svar från Rayan

Hej Ylva! 🤗 Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Rayan. Stort tack för din fina recension och för att du tog dig tiden att skriva. Vi önskar dig allt gott, Creative Headz 🔥

Fredrik L
Skrev om Camilla en del av Creative Headz Hornsgatan

Proffsig och snabb. Gått hos henne i massor av år.

Svar från Camilla

Hej Fredrik! ✨ Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med Camilla! Du är alltid välkommen. Allt gott, Creative Headz ❤️

Agnes R
Skrev om Rayan en del av Creative Headz Hornsgatan

Helt fantastisk! Kommer aldrig gå till nån annan än henne!

Svar från Rayan

Hej Agnes! 🌟Tack snälla för din fina kommentar. Så härligt att höra att du blev nöjd med besöket hos oss. Vi hoppas få se dig fler gånger. Kram, Creative Headz 🌸

Kevin F
Skrev om Jannike en del av Creative Headz Hornsgatan

Erfarenheten var utmärkt och jag blev väldigt nöjd

Svar från Jannike

Hej Kevin! 🌸 Super kul att du känner dig nöjd med Jannike. Ett stort tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 🙌🏼

Jenny J
Skrev om Rayan en del av Creative Headz Hornsgatan

Ödmjuk, kommunikativ och trevlig med ett fint handlag. Det var en klippning 45 minuter.

Svar från Rayan

Hej Jenny! 🤩 Så himla kul att du känner dig nöjd med besöket hos oss. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Du är alltid välkommen! Stora kramar, Creative Headz 🌸

Lina S
Skrev om Jannike en del av Creative Headz Hornsgatan

Min son var väldigt nöjd med sin klippning!

Svar från Jannike

Hej Lina! 🤗 Fantastiskt kul att ni känner er nöjda med klippningen. Stort tack för din fina recension och för att du tog dig tiden att skriva. Vi önskar dig allt gott, Creative Headz 🔥

Frida B
Skrev om Rayan en del av Creative Headz Hornsgatan

Superfin klippning, precis som jag ville ha! Hon förstod precis vad jag var ute efter. Bästa klippningen!

Svar från Rayan

Hej Frida! ⭐️ Härligt att du känner dig nöjd med besöket hos oss! Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi massor! Bästa hälsningar, Creative Headz 💞

Tom F
Skrev om Rayan en del av Creative Headz Hornsgatan

Hon hade lätt att förstå vad det var för frisyr jag ville ha, även om jag förklarade smått otydligt. Hon var öppen att testa och att diskutera om hur det skulle bli. Hon hade en välkomnande attityd vilket gjorde att jag inte var rädd att säga till om jag ville ha det kortare eller annorlunda på nåt ställe. Hon var trevlig och snäll! Och slutresultatet blev super bra!!!

Svar från Rayan

Hej Tom! 🤗 Strålande att du känner dig nöjd med Rayan. Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 💖

Jenny B
Skrev om Jess en del av Creative Headz Hornsgatan

Jess är superduktig frisör och visar hela tiden upp sin breda erfarenhet. Hon gör specialanpassade behandlingar som passar mitt hår perfekt. Hon är trevlig och lätt att prata med men respekterar också om man vill fokusera på ngt annat under tiden. Kan varmt rekommendera henne.

Svar från Jess

Hej Jenny! 😊 Gud vad kul att du känner dig nöjd med Jess. Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Varmt välkommen åter. Önskar dig allt gott, Creative Headz 🌸

Anette S
Skrev om Rayan en del av Creative Headz Hornsgatan

Fick guida ganska mycket i hur hon skulle klippa. Fick säga till att fixa luggen som jag tyckte att hom glömde. Det blev bra till slut, lockigt som jag önskade. Jag är nöjd.

Svar från Rayan

Hej Anette! 🌟Tack för din feedback, det uppskattas. Vad härligt att du blev nöjd med resultatet och vi hoppas få se dig fler gånger i framtiden. Bästa hälsningar, Creative Headz❤️

Jonathan L

Jätte nöjd. Trevlig människa. Jippi

Svar från Rayan

Hej Jonathan! 🌸 Super kul att du känner dig nöjd med Rayan. Ett stort tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 🙌🏼

Inger Å
Skrev om Jannike en del av Creative Headz Hornsgatan

Ett otroligt bra första intryck som höll hela vägen tills jag lämnade salongen. Jag kände mig så bra omhändertagen och se fram emot att träffa denna gulliga tjej igen.

Svar från Jannike

Hej Inger! 🌟Tack snälla för din fina kommentar. Så härligt att höra att du blev nöjd med besöket hos oss. och önskar dig varmt välkommen till nästa gång. Kram, Creative Headz 🌸

Ida A
Skrev om Jannike en del av Creative Headz Hornsgatan

Super trevlig och duktig! Kommer absolut boka tid hos henne igen.

Svar från Jannike

Hej Ida! 🤗 Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Jannike. Stort tack för din fina recension och för att du tog dig tiden att skriva. Vi önskar dig allt gott, Creative Headz 💖

Elin S
Skrev om Jannike en del av Creative Headz Hornsgatan

Supertrevligt bemötande och proffsig rådgivning! Jättenöjd med resultatet! Köpte klippning långt hår.

Svar från Jannike

Hej Elin! ❤️ Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Amanda. Stort tack för din fina recension och för att du tog dig tiden att skriva. Vi önskar dig allt gott, Creative Headz 🔥