Creative Headz Hornsgatan

Creative Headz Hornsgatan

En del av Creative Headz creativeheadz.se
  • BadgeTwoYears
Boka tid Ring 0103-30 20 25 Dela

Välkommen till Creative Headz Hornsgatan - frisörsalongen för din personliga stil och skönhet. Vår erfarna team av frisörer förstår dina individuella behov och önskemål, oavsett om det är en trendig klippning, färgförändring eller elegant uppsättning du önskar. Njut av en avslappnande atmosfär och högkvalitativa produkter medan...

389 omdömen om Creative Headz Hornsgatan

Zandra R
Skrev om Jannike en del av Creative Headz Hornsgatan

Så gullig och duktig frisör! Var bra på att rådge, klippa och styla.

Jacky L
Skrev om Creative Headz Hornsgatan

Väldigt professionellt bemötande och fint klippt. Gav en varm och välkomnande vibe. Blev jättefint!

Birgitta S

Förstod hur jag ville ha Lyssnade in No

Axel S
Skrev om Jess en del av Creative Headz Hornsgatan

Jess är väldigt trevlig, skicklig och lyhörd. Rekommenderar henne starkt!

Ida B
Skrev om Jannike en del av Creative Headz Hornsgatan

Jannike var jättetrevlig och hon klippte mitt hår exakt så som jag hade tänkt mig! Jag är jättenöjd med service och med mitt hår!

Anna Olivia R
Skrev om Jannike en del av Creative Headz Hornsgatan

Trevlig och effektiv, gjorde ett bra jobb på kort tid! Uppskattas

Kristian E
Skrev om Jannike en del av Creative Headz Hornsgatan

Snabb och lyhörd. Man får vad man ber om. Supernöjd.

Jenny A

Very good haircut. Super happy/ Edvard 11

Ella T
Skrev om Camilla en del av Creative Headz Hornsgatan

Hon va lyhörd på vad jag ville göra och va jätteduktig.

Ida N
Skrev om Jannike en del av Creative Headz Hornsgatan

Har klippt mig många gånger på Creative Headz Hornsgatan och blir alltid lika nöjd med klippningen och bemötandet! Rekommenderar starkt🌟

Carita S
Skrev om Camilla en del av Creative Headz Hornsgatan

Väldigt bra. Var där för första gången. Blev rekommenderad av en kompis.

Stuti S

Bra personal och proffessionellt

Mari S

Kunnig lyhörd professionell ❤️

Christin S
Skrev om Jannike en del av Creative Headz Hornsgatan

Trevlig och bra på att klippa bra frisyr som passar min hårkvalitet.

Susanne K
Skrev om Camilla en del av Creative Headz Hornsgatan

Väldigt proffesionellt, duktig och trevlig

Tom F
Skrev om Jannike en del av Creative Headz Hornsgatan

Jannike hjälpte mig att komma på precis hur jag skulle klippas. Vi diskuterade och med hennes hjälp fick jag en tydligare bild av hur jag ville ha min frisyr. Hon var väldigt enkel att prata med utan att det kändes som att man var tvungen att hålla en konversation. Jag hade inga direkt förväntningar till en start av hur mitt hår skulle bli, men när Jannike klippte mig log jag hela tiden för att jag tyckte hon klippte mitt hår så bra!

Jessica B
Skrev om Jess en del av Creative Headz Hornsgatan

Otroligt kunnig, lyhörd. Super duktig och proffsig.

Adam B
Skrev om Jess en del av Creative Headz Hornsgatan

Otroligt trevlig och professionell tjej. Gjorde ett utmärkt jobb, 10/10, återkommer gärna!

Irene A
Skrev om Camilla en del av Creative Headz Hornsgatan

Simply outstanding. Proffs. Inget onödigt smicker.

Carolina B
Skrev om Jannike en del av Creative Headz Hornsgatan

Jannike är FANTSTISK! Bara en massa plus.

Sara L
Skrev om Jannike en del av Creative Headz Hornsgatan

Glad och pratsam. Lyssnar in vad man vill och rekommenderar sedan utefter det hur klippningen ska gå till. Så nöjd!

Svar från Jannike

Hej Sara! 🤗 Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Jannike! Stort tack för din fina recension och för att du tog dig tiden att skriva. Vi önskar dig allt gott, Creative Headz 💛

Caroline H
Skrev om Creative Headz Hornsgatan

Helt fel resultat på håret, tog 1h längre än väntar och jag måste göra om det. Mitt hår fick en grå nyans. Skulle bli varmt slingat

Svar från Creative Headz Hornsgatan

Hej Caroline! Vad tråkigt att du inte känner dig helt nöjd med besöket. Vi tar gärna till oss din feedback på info@creativeheadz.se och hoppas få se dig fler gånger i framtiden. Bästa hälsningar, Creative Headz ❤️

Hannah H
Skrev om Creative Headz Hornsgatan

Jättetrevlig personal! Visste inte exakt hur jag ville klippa mig men frisören guidade mig igenom och sa vad som passar bäst min hårtyp och är jättenöjd

Svar från Creative Headz Hornsgatan

Hej Hannah! 🤗 Strålande att du känner dig nöjd med besöket hos oss. Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 💖

Nathaly S
Skrev om Jannike en del av Creative Headz Hornsgatan

Så trevlig. Håret blev också mycket bra klippt (mitt hår är lockigt). Bra rådgivning vid inköp av produkter. Ö h t superbra.

Svar från Jannike

Hej Nathaly! ✨ Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med besöket! Allt gott, Creative Headz ❤️

Adrian M
Skrev om Creative Headz Hornsgatan

Det var toppen 👍🏼 lyhörd frisör och bra klippning. Häftigt inredning i salongen och trevlig stämning. Jag kommer komma tillbaka!

Svar från Creative Headz Hornsgatan

Hej Adrian! ⭐️ Härligt att du känner dig nöjd med besöket hos oss! Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi massor! Du är alltid välkommen. Bästa hälsningar, Creative Headz 💞

Daniela E
Skrev om Jannike en del av Creative Headz Hornsgatan

Otrolig människa och frisör, vi förstod varandra utan problem och vi tog tiden för att klippningen skulle bli rätt. Hon färgade mina bryn också i en perfekt nyans. Är riktigt nöjd!

Svar från Jannike

Hej Daniela! 🌸 Super kul att du känner dig nöjd med Jannike. Ett stort tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 🙌🏼

Linus L
Skrev om Creative Headz Hornsgatan

Byt inte frisör när jag hittat en som jag gillar. Denna frisören var trevlig, 3/5 klippning. Dock går betyget ner eftersom ni byter till en inhoppare utan mitt godkännande!

Svar från Creative Headz Hornsgatan

Hejsan Linus! ⭐️ Det är väldigt tråkigt att du inte känner dig nöjd med besöket. Vi är väldigt måna om dig som kund och hoppas kunna hjälpa dig vidare på info@creativeheadz.se. Kram! ❤️

Katarina A
Skrev om Creative Headz Hornsgatan

Hela upplevelsen av salongen var ett minus - inte vad jag förväntat mig Däremot den gulliga tjej som jag hoppades på jag skulle få var den som kändes mest motiverad sitt yrke och var duktig Kommer inte besöka denna salong igen ,har högre förväntningar med fräschare feeling

Svar från Creative Headz Hornsgatan

Hej Katarina! 💛 Super tråkigt att du inte känner dig helt nöjd med besöket hos oss. Vi på Creative Headz är väldigt måna om dig som kund och tar gärna till oss din feedback på info@creativeheadz.se. Kramar! 🤗

Linn W
Skrev om Jannike en del av Creative Headz Hornsgatan

Supertrevlig och professionell som gav bra råd! Kände mig väldigt nöjd efter.

Svar från Jannike

Hej Linn! ❤️ Vad kul att du känner dig nöjd med besöket hos oss! Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi massor! Hoppas att få se dig fler gånger i framtiden! Bästa hälsningar, Creative Headz 🌟

Pia B
Skrev om Jannike en del av Creative Headz Hornsgatan

Glad, trevlig och hon lyssnade och kom även med förslag.👍

Svar från Jannike

Hej Pia! 🌟Tack snälla för din fina kommentar. Så härligt att höra att du blev nöjd med besöket hos oss. Vi hoppas få se dig fler gånger. Kram, Creative Headz 🌸

Ylva N
Skrev om Creative Headz Hornsgatan

Jag är nöjd. Frisören förstod direkt hur jag ville ha mitt hår. Jag blev mycket fint bemöt.

Svar från Creative Headz Hornsgatan

Hej Ylva! 💕 Så himla kul att du känner dig nöjd med besöket hos oss. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Du är alltid välkommen! Stora kramar, Creative Headz ⭐️

Maximiliam A
Skrev om Camilla en del av Creative Headz Hornsgatan

Schysst och kunnig, omtänksam!

Svar från Camilla

Hej Maximilliam! ✨ Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med besöket! Allt gott, Creative Headz ❤️

Anna C
Skrev om Camilla en del av Creative Headz Hornsgatan

Professionell och fokuserade på håret mer än snack vilket uppskattas!

Svar från Camilla

Hejsan Anna! ❤️ Strålande att du känner dig nöjd med Camilla. Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 😃

Helena L
Skrev om Jannike en del av Creative Headz Hornsgatan

Trevlig och duktig! Fattade precis vad sonen önskade.

Svar från Jannike

Hej Helena! 😊 Så himla kul att ni känner er nöjda med besöket hos oss. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Stora kramar, Creative Headz 🌸

Amanda N
Skrev om Creative Headz Hornsgatan

Klippte mig hos Rayan, blev så nöjd! Så duktig och trevligt bemötande

Svar från Creative Headz Hornsgatan

Hej Amanda! ⭐️ Vad härligt att du känner dig nöjd med Rayan. Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi massor! Hoppas att få se dig fler gånger i framtiden! Bästa hälsningar, Creative Headz 💞

Johan W
Skrev om Jannike en del av Creative Headz Hornsgatan

Jättebra klippning och trevligt bemötande!

Svar från Jannike

Hejsan Johan! 🌸 Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med besöket! Allt gott, Creative Headz 😊

Sofia K
Skrev om Jannike en del av Creative Headz Hornsgatan

Väldigt fint och trevligt bemötande! Hon viste precis vad mitt hår behövde och blev väldigt fint och fräscht! Schamponering va 10/10!

Svar från Jannike

Hej Sofia! 🤗 Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Jannike. Stort tack för din fina recension och för att du tog dig tiden att skriva. Vi önskar dig allt gott, Creative Headz 🔥

Sofie L
Skrev om Creative Headz Hornsgatan

Alltid fint bemötande! Kunniga och proffsiga frisörer.

Svar från Creative Headz Hornsgatan

Hej Sofie! 💕 Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med besöket hos oss. Stort tack för din fina recension och för att du tog dig tiden att skriva. Vi önskar dig allt gott, Creative Headz 🔥

Martin V
Skrev om Jannike en del av Creative Headz Hornsgatan

Jenny var snäll och förstod vad jag ville ha för mitt hår direkt. mycket dedikerad till detaljer.

Svar från Jannike

Hej Martin! 🌸 Så kul att du känner dig nöjd med Jenny. Ett stort tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 🙌🏼

Anna T
Skrev om Camilla en del av Creative Headz Hornsgatan

Superproffsig och trevlig! Så nöjd med stylingen!

Svar från Camilla

Hej Anna! ⭐️ Härligt att du känner dig nöjd med Camilla. Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi massor! Bästa hälsningar, Creative Headz 💞

Arvid H
Skrev om Jannike en del av Creative Headz Hornsgatan

Vet vad hon gör, förstår vad man vill, snabb, duktig, och trevlig!

Svar från Jannike

Hej Arvid! ⭐️ Härligt att du känner dig nöjd med Jannike! Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi massor! Hoppas att få se dig fler gånger i framtiden! Bästa hälsningar, Creative Headz 💞

Maria H
Skrev om Camilla en del av Creative Headz Hornsgatan

Tack Camilla för ditt varma & trevliga mottagande. Jag upplevde dig som proffsig och uppskattade att du verkligen lyssnade in mina önskemål. Jag är så nöjd med klippningen och hårprodukter som du rekommenderade. Jag kommer tillbaka!

Svar från Camilla

Hej Maria! ⭐️ Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med Camilla. Du är alltid välkommen. Allt gott, Creative Headz 🌸

Emelie H
Skrev om Jannike en del av Creative Headz Hornsgatan

Kan varmt rekommendera Jannike. Hon lyssnade in hur jag önskade klippa, utförde ett bra resultat som jag hade chans att justera om jag önskade och bjöd på en trevlig konversation under tiden.

Svar från Jannike

Hej Emelie! 😊 Gud vad kul att du känner dig nöjd med Jannike. Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Varmt välkommen åter. Önskar dig allt gott, Creative Headz ❤️

Stephanie O
Skrev om Jannike en del av Creative Headz Hornsgatan

Varmt bemötande. Hon matchade min energi som för dagen var peppig :) hon lyssnade på mina önskemål men kom också med sina professionella synpunkter för att nå det resultatet jag ville. Är jättenöjd och har bokat ny tid hos henne.

Svar från Jannike

Hej Stephanie! 💞 Super kul att du känner dig nöjd med Jannike. Ett stort tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 🙌🏼

Dina L
Skrev om Camilla en del av Creative Headz Hornsgatan

Supertrevlig och bra klippning.

Svar från Camilla

Hej Dina! 😊 Stort tack för dina fina ord och för att du tog dig tiden att skriva! Du är alltid välkommen hos oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 💕

Judith L
Skrev om Jannike en del av Creative Headz Hornsgatan

Fint bemötande, mycket trevlig, omtänksam och mycket professionellt.Jag är väldigt nöjd med hennes arbetet..🥰🥰❤️❤️❤️

Svar från Jannike

Hej Judith! ⭐️ Härligt att du känner dig nöjd med besöket hos oss! Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi massor! Bästa hälsningar, Creative Headz 💞

David C
Skrev om Jannike en del av Creative Headz Hornsgatan

Jannike var strålande! Rolig, trevlig och noggrann med klippningen. Jag är jättenöjd.

Svar från Jannike

Hej David! 🤗 Strålande att du känner dig nöjd med Jannike. Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 💖

Olga K
Skrev om Jannike en del av Creative Headz Hornsgatan

Väldigt professionellt och trevligt bemötande!

Svar från Jannike

Hej Olga! 🌟 Stort tack för dina fina ord och för att du tog dig tiden att skriva! Du är alltid välkommen hos oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 💖

Allan S
Skrev om Jess en del av Creative Headz Hornsgatan

Trevligt och respektfullt bemötande. Klippningen blev väldigt bra.

Svar från Jess

Hej Allan! ❤️ Så himla kul att du känner dig nöjd med besöket hos oss. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Du är alltid välkommen! Stora kramar, Creative Headz 🌟

David M

Svar från Jess

Hej David! 🌟Tack för din recension, den uppskattas massor. Vi hoppas få se dig fler gånger. Kram, Creative Headz 🌸