Creative Headz Hornsgatan

Snittbetyg
4.8
Boka tid Ring 0103-30 20 25 Dela

Om företaget

Välkommen till Creative Headz Hornsgatan - frisörsalongen för din personliga stil och skönhet. Vår erfarna team av frisörer förstår dina individuella behov och önskemål, oavsett om det är en trendig klippning, färgförändring eller elegant uppsättning du önskar. Njut av en avslappnande atmosfär och högkvalitativa produkter medan...

427 omdömen om Creative Headz Hornsgatan

Sedan starten hos Reco 2023

Visar 427 omdömen med 4.8 i snittbetyg
MIKAEL A
Skrev om Camilla en del av Creative Headz Hornsgatan

Gått till Camilla säkert 10 år nu. Som att åka på en minisemester varje gång, avslappnande och trevligt. Bästa!

Linda G
Skrev om Camilla en del av Creative Headz Hornsgatan

Camilla har varit min frisör i flera år och jag är supernöjd! Så skicklig, lyhörd och dessutom blir det alltid en trevlig pratstund. Brukar klippa, färga och/eller slinga. Camilla är grym på färg!

Angelica K
Skrev om Camilla en del av Creative Headz Hornsgatan

Camilla är en fantastisk frisör, hon är härlig, kompetent och gör alltid det lilla extra. Hon lyckas få håret fräscht utan att klippa bort för mycket, en riktig räddare i nöden när håret inte riktigt går att styra längre.

Jonathan B
Skrev om Rayan en del av Creative Headz Hornsgatan

Rayan är professionell, lyhörd och alltid trevlig att prata med!

Minna M
Skrev om Jannike en del av Creative Headz Hornsgatan

Jannike är otroligt inlyssnande, ärlig och kunnig. Rekommenderar henne starkt, framförallt till de som har lite extra jobbigt med att gå till frisören.

Erik B
Skrev om Rayan en del av Creative Headz Hornsgatan

Inget att anmärka på. Rekomenderas!

Johan Ö
Skrev om Jannike en del av Creative Headz Hornsgatan

Jannike är lyhörd och otroligt duktig på sitt hantverk. Bjuder alltid på en trevlig pratstund och verkar vara en allmänt god människa.

Anna B
Skrev om Rayan en del av Creative Headz Hornsgatan

Duktig, serviceinriktad och mån om att göra kunden nöjd.

Ylva N
Skrev om Rayan en del av Creative Headz Hornsgatan

Jag blev fint bemött. Rakan levde upp till mina förväntningar. Jag fick den klippning, jag ville ha. Mycket nöjd.

Fredrik L
Skrev om Camilla en del av Creative Headz Hornsgatan

Proffsig och snabb. Gått hos henne i massor av år.

Agnes R
Skrev om Rayan en del av Creative Headz Hornsgatan

Helt fantastisk! Kommer aldrig gå till nån annan än henne!

Kevin F
Skrev om Jannike en del av Creative Headz Hornsgatan

Erfarenheten var utmärkt och jag blev väldigt nöjd

Jenny J
Skrev om Rayan en del av Creative Headz Hornsgatan

Ödmjuk, kommunikativ och trevlig med ett fint handlag. Det var en klippning 45 minuter.

Svar från Rayan

Hej Jenny! 🤩 Så himla kul att du känner dig nöjd med besöket hos oss. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Du är alltid välkommen! Stora kramar, Creative Headz 🌸

Lina S
Skrev om Jannike en del av Creative Headz Hornsgatan

Min son var väldigt nöjd med sin klippning!

Svar från Jannike

Hej Lina! 🤗 Fantastiskt kul att ni känner er nöjda med klippningen. Stort tack för din fina recension och för att du tog dig tiden att skriva. Vi önskar dig allt gott, Creative Headz 🔥

Frida B
Skrev om Rayan en del av Creative Headz Hornsgatan

Superfin klippning, precis som jag ville ha! Hon förstod precis vad jag var ute efter. Bästa klippningen!

Svar från Rayan

Hej Frida! ⭐️ Härligt att du känner dig nöjd med besöket hos oss! Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi massor! Bästa hälsningar, Creative Headz 💞

Tom F
Skrev om Rayan en del av Creative Headz Hornsgatan

Hon hade lätt att förstå vad det var för frisyr jag ville ha, även om jag förklarade smått otydligt. Hon var öppen att testa och att diskutera om hur det skulle bli. Hon hade en välkomnande attityd vilket gjorde att jag inte var rädd att säga till om jag ville ha det kortare eller annorlunda på nåt ställe. Hon var trevlig och snäll! Och slutresultatet blev super bra!!!

Svar från Rayan

Hej Tom! 🤗 Strålande att du känner dig nöjd med Rayan. Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 💖

Jenny B
Skrev om Jess en del av Creative Headz Hornsgatan

Jess är superduktig frisör och visar hela tiden upp sin breda erfarenhet. Hon gör specialanpassade behandlingar som passar mitt hår perfekt. Hon är trevlig och lätt att prata med men respekterar också om man vill fokusera på ngt annat under tiden. Kan varmt rekommendera henne.

Svar från Jess

Hej Jenny! 😊 Gud vad kul att du känner dig nöjd med Jess. Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Varmt välkommen åter. Önskar dig allt gott, Creative Headz 🌸

Anette S
Skrev om Rayan en del av Creative Headz Hornsgatan

Fick guida ganska mycket i hur hon skulle klippa. Fick säga till att fixa luggen som jag tyckte att hom glömde. Det blev bra till slut, lockigt som jag önskade. Jag är nöjd.

Svar från Rayan

Hej Anette! 🌟Tack för din feedback, det uppskattas. Vad härligt att du blev nöjd med resultatet och vi hoppas få se dig fler gånger i framtiden. Bästa hälsningar, Creative Headz❤️

Jonathan L

Jätte nöjd. Trevlig människa. Jippi

Svar från Rayan

Hej Jonathan! 🌸 Super kul att du känner dig nöjd med Rayan. Ett stort tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 🙌🏼

Inger Å
Skrev om Jannike en del av Creative Headz Hornsgatan

Ett otroligt bra första intryck som höll hela vägen tills jag lämnade salongen. Jag kände mig så bra omhändertagen och se fram emot att träffa denna gulliga tjej igen.

Svar från Jannike

Hej Inger! 🌟Tack snälla för din fina kommentar. Så härligt att höra att du blev nöjd med besöket hos oss. och önskar dig varmt välkommen till nästa gång. Kram, Creative Headz 🌸

Ida A
Skrev om Jannike en del av Creative Headz Hornsgatan

Super trevlig och duktig! Kommer absolut boka tid hos henne igen.

Svar från Jannike

Hej Ida! 🤗 Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Jannike. Stort tack för din fina recension och för att du tog dig tiden att skriva. Vi önskar dig allt gott, Creative Headz 💖

Elin S
Skrev om Jannike en del av Creative Headz Hornsgatan

Supertrevligt bemötande och proffsig rådgivning! Jättenöjd med resultatet! Köpte klippning långt hår.

Svar från Jannike

Hej Elin! ❤️ Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Amanda. Stort tack för din fina recension och för att du tog dig tiden att skriva. Vi önskar dig allt gott, Creative Headz 🔥

Sanna W
Skrev om Rayan en del av Creative Headz Hornsgatan

Lyhörd och kunnig, duktig frisör! Väldigt trevlig. Frisyren blev precis som jag ville.

Svar från Rayan

Hej Sanna! 🤩 Strålande att du känner dig nöjd med Rayan. Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 💖

Andreas T
Skrev om Rayan en del av Creative Headz Hornsgatan

Bra bemötande. Gått till Rayan en gång innan och blev lika nöjd då. Köpte klippning herr och hon är både väldigt skön som person och också väldigt duktig på vad hon gör.

Svar från Rayan

Hej Andreas! 🌟 Super kul att du känner dig nöjd med Rayan. Ett stort tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 💜

Emma G
Skrev om Rayan en del av Creative Headz Hornsgatan

Rayan är jätteduktig och jag är väldigt nöjd med resultatet. Otroligt generös med tips och råd. Hon är från och med nu min nya frisör😊

Svar från Rayan

Hej Emma! 🤗 Strålande att du känner dig nöjd med Rayan. Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Du är alltid välkommen. Bästa hälsningar, Creative Headz 💖

Lotta E

Bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Svar från Jannike

Hej Lotta! 🌟Tack snälla för din fina kommentar. Så härligt att du blev nöjd med besöket hos oss. Vi hoppas få se dig fler gånger. Kram, Creative Headz 🌸

Jennifer L
Skrev om Jannike en del av Creative Headz Hornsgatan

Fantastisk frisör och person. Blir alltid lika nöjd efter jag har klippt mig hos Jannike. Hon är så proffsig och jag känner mig trygg när hon klipper mig! Tack Jannike! Kommer fortsättningsvis bara boka jannike!

Svar från Jannike

Hej Jennifer! 🤩 Så himla kul att du känner dig nöjd med Jannike. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Du är alltid välkommen! Stora kramar, Creative Headz 🌸

Ida S
Skrev om Rayan en del av Creative Headz Hornsgatan

Bra bemötande, lyssnar till önskemål, otroligt trevlig och känner av kunden på ett bra sätt!

Svar från Rayan

Hej Ida! 🌟Tack snälla för din fina kommentar. Så härligt att höra att du blev nöjd med besöket hos oss. Vi hoppas få se dig fler gånger. Kram, Creative Headz 🌸

Johan B
Skrev om Jannike en del av Creative Headz Hornsgatan

Riktigt bra!!! Trevlig och bra snack innan och under klippningen så att jag hela tiden förstod vad som skulle hända med mitt hår. Blev väldigt nöjd med slutresultatet på håret och hela upplevelsen.

Svar från Jannike

Hej Johan! 😃 Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med besöket! Allt gott, Creative Headz ❤️

Mirjali O
Skrev om Camilla en del av Creative Headz Hornsgatan

Snabb och otroligt duktig! Färgen blev så fin! Är väldigt nöjd.

Svar från Camilla

Hej Mirjali! 🤩 Så himla kul att du känner dig nöjd med Camilla. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Du är alltid välkommen! Bästa önskningar, Creative Headz ❤️

Elin F
Skrev om Rayan en del av Creative Headz Hornsgatan

Rayan klipper både mig och mina barn, och är alltid trevlig och lyhörd. Jag är jättenöjd med både färg och klippning - att gå till frisören har blivit ett riktigt nöje sen vi hittade Rayan!

Svar från Rayan

Hej bästa du! 🌟Tack snälla för din fina kommentar. Så härligt att höra att du blev nöjd med besöket hos oss. Vi hoppas få se dig fler gånger. Kram, Creative Headz 🌸

Elaine S
Skrev om Rayan en del av Creative Headz Hornsgatan

Vår 13 åriga son blev jättenöjd trotts stor förändring av frisyr. Han klippte av sitt relativt långa hår till kort. Rayan och vår son sköte all kommunikation själv och resultatet blev som han förväntade sig.

Svar från Rayan

Hej Elaine! ✨ Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att ni känner er nöjda med besöket! Allt gott, Creative Headz ❤️

Kerstin R

Ambitiös,kunnig och service inriktad

Svar från Jannike

Hej Kerstin! 🌟Tack snälla för din fina kommentar. Så härligt att höra att du blev nöjd med besöket hos oss. Vi hoppas få se dig fler gånger. Kram, Creative Headz 🌸

Charlotta G
Skrev om Rayan en del av Creative Headz Hornsgatan

Rayan lyssnade på mina önskemål och ställde bra frågor för att försäkra sig om att vi hade samma bild av hur jag ville göra med håret. Hon kom med bra förslag för att lätta upp volymen på sidorna på ett snyggt sätt. Hon mötte mina önskemål om att gå över till grått hår med ett resultat över förväntan. Jag hade en grå kall utväxt på ett varmt brunt hår med ljusa lite guldiga slingor, det löste hon med väldigt bra resultat. Kan varmt rekommendera Rayan. Hon är professionell och lyhörd.

Svar från Rayan

Hej Charlotta! 😊 Vad kul att du känner dig nöjd med Rayan. Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Varmt välkommen åter. Önskar dig allt gott, Creative Headz 🌸

Anna L
Skrev om Jannike en del av Creative Headz Hornsgatan

Jag skulle bara klippa toppar och ändra lite i formen men fick ändå en noggrann genomgång med frågor så att det blev exakt som jag ville ha det. Blev nöjd med resultatet och kommer absolut att gå tillbaka till Jannike nästa gång/nästa behandling.

Svar från Jannike

Hej Anna! 🤩 Kul att du känner dig nöjd med Jannike. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Du är alltid välkommen! Stora kramar, Creative Headz 💕

Ella N
Skrev om Rayan en del av Creative Headz Hornsgatan

Rayan är grym, och så trevlig!! Jag kommer 100% gå tillbaka. Hon förstod precis hur jag ville ha det, och resultatet blev en perfekt mörkblond. Och en extremt proffsig föning på det :) tack!

Svar från Rayan

Hej Ella! ⭐️ Härligt att du känner dig nöjd med Rayan. Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi massor! Hoppas att få se dig fler gånger i framtiden! Bästa hälsningar, Creative Headz 💞

Anne A

Toppen! Gulliga tjejer. Mkt nöjd med min färgning. Gott kaffe. Fin service

Svar från Creative Headz Hornsgatan

Hejsan Anne! ⭐️ Härligt att du känner dig nöjd med besöket hos oss! Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi massor! Bästa hälsningar, Creative Headz 💞

Linnea R
Skrev om Rayan en del av Creative Headz Hornsgatan

Rayan var mycket lyhörd och trevlig! Jag blev också nöjd med resultatet av klippningen.

Svar från Rayan

Hej Linnea! 🤗 Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Rayan. Stort tack för din fina recension och för att du tog dig tiden att skriva. Vi önskar dig allt gott, Creative Headz ❤️

Zandra R
Skrev om Jannike en del av Creative Headz Hornsgatan

Så gullig och duktig frisör! Var bra på att rådge, klippa och styla.

Svar från Jannike

Hej Zandra! 😊 Gud vad kul att du känner dig nöjd med Jannike Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Varmt välkommen åter. Önskar dig allt gott, Creative Headz 🌸

Jacky L
Skrev om Creative Headz Hornsgatan

Väldigt professionellt bemötande och fint klippt. Gav en varm och välkomnande vibe. Blev jättefint!

Svar från Creative Headz Hornsgatan

Hej Jacky! 🌟Tack snälla för din fina kommentar. Så härligt att höra att du blev nöjd med besöket hos oss. Vi hoppas få se dig fler gånger. Kram, Creative Headz 🌸

Birgitta S

Förstod hur jag ville ha Lyssnade in No

Svar från Jannike

Hej Birgitta! 😊 Härligt att du känner dig nöjd med Jannike. Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi massor! Bästa hälsningar, Creative Headz 💞

Axel S
Skrev om Jess en del av Creative Headz Hornsgatan

Jess är väldigt trevlig, skicklig och lyhörd. Rekommenderar henne starkt!

Svar från Jess

Hej Axel! 🤗 Strålande att du känner dig nöjd med Jess. Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 💖

Ida B
Skrev om Jannike en del av Creative Headz Hornsgatan

Jannike var jättetrevlig och hon klippte mitt hår exakt så som jag hade tänkt mig! Jag är jättenöjd med service och med mitt hår!

Anna Olivia R
Skrev om Jannike en del av Creative Headz Hornsgatan

Trevlig och effektiv, gjorde ett bra jobb på kort tid! Uppskattas

Svar från Jannike

Hej Anna Olivia! ✨ Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med besöket! Allt gott, Creative Headz ❤️

Kristian E
Skrev om Jannike en del av Creative Headz Hornsgatan

Snabb och lyhörd. Man får vad man ber om. Supernöjd.

Svar från Jannike

Hej Kristian! ✨ Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med Jannike! Allt gott, Creative Headz ❤️

Jenny A

Very good haircut. Super happy/ Edvard 11

Svar från Jess

Hi Jenny! 🌟 Thank you for your amazing review and we are so pleased to hear that you're happy with your visit! Best wishes, Creative Headz 🥰

Ella T
Skrev om Camilla en del av Creative Headz Hornsgatan

Hon va lyhörd på vad jag ville göra och va jätteduktig.

Svar från Camilla

Hej Ella! ⭐️ Härligt att du känner dig nöjd med Camilla. Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi massor! Hoppas att få se dig fler gånger i framtiden! Bästa hälsningar, Creative Headz 💞

Ida N
Skrev om Jannike en del av Creative Headz Hornsgatan

Har klippt mig många gånger på Creative Headz Hornsgatan och blir alltid lika nöjd med klippningen och bemötandet! Rekommenderar starkt🌟

Svar från Jannike

Hej Ida! Stort tack för dina fina ord och för att du tog dig tiden att skriva! Du är alltid välkommen hos oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 😊 💕

Carita S
Skrev om Camilla en del av Creative Headz Hornsgatan

Väldigt bra. Var där för första gången. Blev rekommenderad av en kompis.

Svar från Camilla

Hej fina du! ⭐️ Härligt att du känner dig nöjd med besöket hos oss! Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi massor! Hoppas att få se dig fler gånger i framtiden! Bästa hälsningar, Creative Headz 💞

Stuti S

Bra personal och proffessionellt

Svar från Creative Headz Hornsgatan

Hej Stuti! 🌟Tack snälla för din fina kommentar. Så härligt att höra att du blev nöjd med besöket hos oss. Vi hoppas få se dig fler gånger. Kram, Creative Headz 🌸

Filtrera omdömen