Rayan

64 omdömen om Rayan

Sedan starten hos Reco 2024
Marie S

Supertrevlig, inkännande, duktig med saxen och lyhörd för mina önskningar. Är mycket nöjd med min klippning 😊

Svar från Rayan

Hej Marie! ⭐️ Härligt att du känner dig nöjd med besöket hos oss! Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi massor! Bästa hälsningar, Creative Headz 💞

Amanda F

Leo L

Rayman var jättebra och förstod verkligen vad man ville ha för frisyr

Hannes R

Jätteproffsig och jättesnäll! 10/10!

Svar från Rayan

Hej Hannes! ⭐️ Härligt att du känner dig nöjd med besöket hos oss! Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi massor! Bästa hälsningar, Creative Headz 💞

Louise B

Rayan var svinbra o hjälpte mig forma en frisyr av mitt nagelsaxklippta infall. Tack! ❤️

Svar från Rayan

Hej Louise! ✨ Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med Rayan! Allt gott, Creative Headz ❤️

Sofia S

Superduktig och trevlig frisör som förstod precis vad jag ville ha och kom med bra ideer och tips :)

Svar från Rayan

Hej Sofia! 💛 Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med Rayan! Allt gott, Creative Headz 🌸

Yolanda V

Trevligt bemötande och fattade precis vad mina önskemål var. Även bra rekommendationer. Kommer att boka hos Rayan igen.

Svar från Rayan

Hej Yolanda! 😊 Gud vad kul att du känner dig nöjd med Rayan. Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Varmt välkommen åter. Önskar dig allt gott, Creative Headz 🌸

Gabriella L

Duktig, lyhörd och lättsam. Rayan har ett bra servicemind, alltid trevligt att klippa sig här!

Svar från Rayan

Hej Gabriella! 🌸 Super kul att du känner dig nöjd med Rayan. Ett stort tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 🙌🏼

Helen E

Kompeten, lugn och trygg. Blev supernöjd med resultatet!

Svar från Rayan

Hej Helen! 😊 Gud vad kul att du känner dig nöjd med Rayan. Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Varmt välkommen åter. Önskar dig allt gott, Creative Headz 🌸

Fredrik A

Jättetrevlig och jätteduktig frisör!

Svar från Rayan

Hej Fredrik! ✨ Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med Rayan! Allt gott, Creative Headz ❤️