Alla kategorier Hårvård Frisör

Frisör

Ett besök hos frisören som resulterar i en snygg frisyr är en bra investering, inte minst för självkänslan och självförtroendet. Idag kan det vara svårt att välja vilken av alla frisörsalonger man ska välja, här på Reco.se kan du enkelt bläddra bland alla frisörer och ta del av tidigare kunders erfarenheter, individuella rekommendationer och samlade betyg. Vi hoppas att du hittar en salong du trivs med och som ger dig lite extra självförtroende i vardagen!

Topp 25 frisörer

surebabyyes

Bergsundsstrand 34, Stockholm
    Vi är ett gäng kreativa frisörer som vill se rätt frisyr på ditt huvud. Boka en kostnadsfri konsultation för att få tips och idéer eller boka en tid för klippning direkt!
    Lovisa
    Lovisa: Så coola frisyrer, blir alltid nöjd!

Salong Wauge

Jakobsbergsplatsen 1 A, Västerås
    Välkommen till Salong Wague, en skönhetssalong där du hittar frisörer, sjuksköterska, massageterapeut, fransstylist och nagelterapeut. Här kan du njuta av flera behandlingar samt mängder av charmiga i...
    Nil F
    Nil F: Jag är super nöjd med mina fransar. Linnea är väldigt duktig, tålmodig, artig och trevlig. rekommenderar allvarligt. :)

Grieco Ericsson Hair Couture

Riddargatan 19, Stockholm
    Hos oss får du en paus från vardagen i en avslappnad miljö, med det där lilla extra som ger en riktigt drömlik känsla. Vi ger dig högsta kvalitet och service under ditt besök. Välkommen!
    Marjam N
    Marjam N: Den bästa upplevelsen. Bra bemötande och omtänksamhet

Salong Majo

Frejgatan 12, Stockholm
    Salong Majo erbjuder helhetslösningar för hela familjen med färgning, klippning, make-up, fransförlängning, trimning av skägg och mycket mera!
    Tova J
    Tova J: Jättetrevlig tjej och bra service! Jättenöjd med resultatet!

Hope by Lena

Hantverkargatan 34, Stockholm
    Centralt belägen på Kungsholmen finner du vår personliga och kreativa salong. Vi erbjuder ett brett utbud av hårvårdsbehandlingar och sätter dig och dina önskemål i fokus. Välkommen till Hope by Lena!
    Gabriella J
    Gabriella J: Trevligt bemötande och toppen service!

Studio 81

Östgötagatan 81, Stockholm
    Välkommen till oss på Studio 81! Vi är en frisörsalong med breda kunskaper och lång erfarenhet inom hår och hårvård.
    Katarina H
    Katarina H: Ny styling av håret. Supernöjd och köpte såklart de produkter som användes. Jättenöjd!!

Hos Marie

Älvsjövägen 2, Älvsjö
    Varmt välkommen till Hos Marie, du hittar oss i Älvsjö där vi tillsammans med våra partners är specialiserade på hår och hårvårdsprodukter. I en härlig och trendig hemma-miljö ser vi fram emot att få ...
    Kerstin B
    Kerstin B: Bra bemötande och fint resultat när jag klippte håret

Bobby´s Hårstudio

Humlegårdsgatan 11, Stockholm
    Välkommen till Bobby’s hårstudio! Vi är en av Stockholms mest eftertraktade frisörsalonger och ligger alltid i framkant. Hit är alla välkomna.
    Julia B
    Julia B: Tilda är bäst i stan! Hon är lyhörd och resultatet blir fantastiskt. Alla borde ha en Tilda i sitt liv!

Sandvik / Domeij

Torsgatan 51, Stockholm
    Välkommen till vår mysiga salong! Vi är två lyhörda och välutbildade frisörer som älskar att jobba med hår och skapa frisyrer som passar just dig!
    Elin K
    Elin K: Fantastisk service! Jag går hos Emma som har gjort allt från färg och klipp till min bröllopsfrisyr. Superproffsig!

Hair International

Siroccogatan 4, Nacka
    Varmt välkommen till Hair International, vi har något för alla! Damklippning, herrklippning och barnklippning. Hos oss har du möjligheten att välja mellan både klassiska och trendiga frisyrer!
    Marcus G
    Marcus G: Jimmy är den bästa frisören i Sickla! Blev rekomenderad av en god vän! Nu är Jimmy förstahandsvalet! Han bjuder allti...

Klippa

Gottskärsvägen 150 c, Onsala
    Välkommen till Klippa och våra duktiga frisörer! Vi finns i Onsala, Askim och Torslanda och tar hand om ditt hår med mycket förnuft och känsla.
    Anna V
    Anna V: Fin miljö och duktiga frisörer. Anna-Britta är toppen!

All:Tid Salong

Barnarpsgatan 28, Jönköping
    Inger L
    Inger L: Personligt bemötande och proffisionell klippning gav ett mycket bra resultat.

Strandsalongen

Sickla Strand 66, Nacka
    Strandsalongen i Sickla, Nacka, har en hög yrkeskompetens efter sina 28 år i branschen med ett fokus på miljömedvetenhet och givetvis nöjda återkommande kunder. Välkomna!
    Carolina H
    Carolina H: Proffsiga o duktiga frisörer! Kan varmt rekommenderas.

Cardell Hair Lounge

Grev Turegatan 23, Stockholm
    Kom in till trendiga Cardell Hair Lounge på Östermalm och gör dig fin i håret. Få toppservice med de bästa hårvårdsprodukterna och ett resultat att vara nöjd med!
    Anitha T
    Anitha T: Jag har alltid gått på de mest kända salongerna i Stockholm, men hittade hem här på superproffsiga Cardell Hair Lounge. ...

BangerHead Studio

Humlegårdsgatan 14, Stockholm
    Bangerhead Studio i Stockholm har erfarna frisörer med hög servicekänsla och kompetens för att ge sina kunder toppresultat. Salongen erbjuder även hudvårdsbehandlingar.
    Alexandra H
    Alexandra H: Jag litar på Sara till 100% och jag blir alltid nöjd! Hon är noga med att man ska förstå varandra så att både frisör och...

Samy´s Barbershop

Ankdammsgatan 33, Solna
    Välkommen till Samy's Barbershop - en barberare och skönhetssalong för män!
    Mikael L
    Mikael L: Bra klippning och kanonbra barberare

Toni&Guy

Hornsgatan 5, Stockholm
    Välkommen till Toni&Guy! Här hittar du en frisörsalong som erbjuder både behandlingar och utbildningar - alltid av högsta kvalitet.
    Kerstin R
    Kerstin R: Tekniskt oerhört duktiga frisörer. Frisörerna skulle behöva vara lite mer lyhörda för kundens önskemål.

Oss Hår och Skönhetssalong

Västra Hamngatan 13A, Göteborg
    Vi hjälper din skönhet på traven, inifrån och ut! Välkommen till Oss!
    Jonas E
    Jonas E: kan starkt rekommendera Oss salong, de är väldigt duktiga och man känner sig alltid välkommen👍

Mohair

Skytteholmsvägen 47, Solna
    Välkommen till Mohair! Kom förbi oss för en proffsig frisörbehandling och en god fika. Här får du kvalitet.
    Emma N
    Emma N: Jag är nöjd. Trevlig personal trevliga lokaler.

Kameleonten

Odengatan 23, Stockholm
    Salong Kamelonten på Östermalm har frisörerna som sätter vardagslyx på kartan. Professionell service, exceptionella produkter och hög kompetens!
    Eva K
    Eva K: Trevligt bemötande med kompetent rådgivning och bra resultat.

Otium

Nordenskiöldsgatan 7A, Göteborg
    Välkommen till oss på Otium! Vi är en frisörsalong mitt i Göteborg som erbjuder det mesta inom hår och hårvård. Boka gärna tid direkt på vår hemsida.
    Veronica S
    Veronica S: Besöket hos Otium var väldigt mysigt och enkelt precis som jag vill ha det när jag besöker en frisör salong. Även förs...

Mandy Medical

Studievägen 10, Sollentuna
    Välkommen till en skönhetssalong där du blir ompysslad från topp till tå vid ett och samma tillfälle!
    Ulla L
    Ulla L: Trevlig o kunnig personal! -/nöjd kund

Nown

STORGATAN 25, Stockholm
    Nown på Östermalm är en vacker salong med professionell personal och hårprodukter med fokus på hållbarhet och ekologi. Utöver ordinarie tjänster erbjuds även hårförlängning och Opalexbehandling.
    Kristine E
    Kristine E: Perfect 👌I had had the best time there.

Lindas Hårstudio

Rindögatan 28, Stockholm
    Lindas Hårstudio är en hemtrevlig och ljus salong på Östermalm som erbjuder klippning, färgning, hårförlängning med äkta hår, samt håruppsättningar med mera. Drop in eller välkommen att boka tid!
    Julia R
    Julia R: Jag fick ljuvliga slingor idag i perfekta blonda nyanser, från kycklinggul & sönderblonderad till supersnyggt! Då är jag...

Top4Hair

Barkarbyvägen 56, Järfälla
    Välkommen till oss på Top4Hair i Barkarbystaden! Här får du en exklusiv behandling för ditt hår som passar just dig. Kreativitet och kvalitet är våra ledord.
    Helene Netsgård
    Helene Netsgård: Slingade och klippte håret, mkt nöjd.