Alla kategorier Hårvård Frisör

Frisör

Ett besök hos frisören som resulterar i en snygg frisyr är en bra investering, inte minst för självkänslan och självförtroendet. Idag kan det vara svårt att välja vilken av alla frisörsalonger man ska välja, här på Reco.se kan du enkelt bläddra bland alla frisörer och ta del av tidigare kunders erfarenheter, individuella rekommendationer och samlade betyg. Vi hoppas att du hittar en salong du trivs med och som ger dig lite extra självförtroende i vardagen!

Topp 25 frisörer

Strandsalongen

Sickla Strand 66, Nacka
    Strandsalongen i Sickla, Nacka, har en hög yrkeskompetens efter sina 28 år i branschen med ett fokus på miljömedvetenhet och givetvis nöjda återkommande kunder. Välkomna!
    Margaretha B
    Margaretha B: Jag tror inte att jag har haft Lisa, men jag är mycket nöjd med dem som jag har haft.

BangerHead Studio

Humlegårdsgatan 14, Stockholm
    Bangerhead Studio i Stockholm har erfarna frisörer med hög servicekänsla och kompetens för att ge sina kunder toppresultat. Salongen erbjuder även hudvårdsbehandlingar.
    Diana S
    Diana S: Tifony är alltid proffsig & trevlig, har gått hos henne regelbundet i ett år nu!

Salong Wauge

Jakobsbergsplatsen 1 A, Västerås
    Välkommen till Salong Wague, en skönhetssalong där du hittar frisörer, sjuksköterska, massageterapeut, fransstylist och nagelterapeut. Här kan du njuta av flera behandlingar samt mängder av charmiga i...
    Maria N
    Maria N: Proffsigt bemötande. Emelie är noggrann, ger tips och råd om nya frisyrer.

Salong Majo

Frejgatan 12, Stockholm
    Salong Majo erbjuder helhetslösningar för hela familjen med färgning, klippning, make-up, fransförlängning, trimning av skägg och mycket mera!
    Lisa S
    Lisa S: Supertrevlig och jag har förtroende för Marika. Haft många dåliga frisörer innan som inte har kunskap om lockigt hår.

Deevi Sthlm

Bondegatan 16, Stockholm
    Deevi Sthlm är en moden frisersalong på Södermalm vars frisörer har yttersta kompetens för att kunderna ska vara i trygga händer med bästa möjliga behandling!
    Malin R
    Malin R: Trevligare och duktigare frisör ska man leta länge efter. Matilda uppfyller alla önskemål, är behagelig och lyhörd. Efte...

Salong Complete

Östermälarstrands allé 144, Västerås
    Varmt välkommen till Salong Complete i Västerås. Här tar vi hand om dig och ger ditt hår den uppskattning det förtjänar!
    Ann L
    Ann L: Jag är nöjd trevligt bemötande bra service

Folk Stockholm

Birger Jarlsgatan 55, Stockholm
    Välkommen till Folk - en professionell och modern salong i centrala Stockholm. Boka tid för din nya look på hemsidan eller ring 08-208024 idag!
    Helena S
    Helena S: Professionellt, modernt, lyhört och väldigt lyhört!

W Lounge

Rådmansgatan 50, Stockholm
    Välkomna till W Lounge mitt i Stockholm. Salongen erbjuder lyxig salongskänsla med hög kompetens hos frisörerna och lyhördhet för kundernas önskemål. Välkomna!
    Katarina B
    Katarina B: Alltid sjukt nöjd när bästa Cissi L har färgat och klippt.

Cardell Hair Lounge

Grev Turegatan 23, Stockholm
    Kom in till trendiga Cardell Hair Lounge på Östermalm och gör dig fin i håret. Få toppservice med de bästa hårvårdsprodukterna och ett resultat att vara nöjd med!
    Sten G
    Sten G: Mycket nöjd, har fått all hjälp jag behövt, är också mycket nöjd med bemötandet av alla på salongen

Fåfäng Sthlm

Skeppargatan 27, Stockholm
    Trendig salong på Östermalm med trevliga och välutbildade frisörer som erbjuder allt inom hårvård samt make up och hårförlängning. Fåfäng Sthlm gör Sverige lite snyggare!
    Tess
    Tess: En av stans bästa salonger! Med fantastisk ägare och frisörer, här finns kunskap om vad man än önskar göra med sitt hår!

Lindas Hårstudio

Rindögatan 28, Stockholm
    Lindas Hårstudio är en hemtrevlig och ljus salong på Östermalm som erbjuder klippning, färgning, hårförlängning med äkta hår, samt håruppsättningar med mera. Drop in eller välkommen att boka tid!
    Sara C
    Sara C: Mycket nöjd med klippning och tvätt. Kan varmt rekommendera denna mysiga lilla salong med en trevlig och vänlig frisör :...

Nown

STORGATAN 25, Stockholm
    Nown på Östermalm är en vacker salong med professionell personal och hårprodukter med fokus på hållbarhet och ekologi. Utöver ordinarie tjänster erbjuds även hårförlängning och Opalexbehandling.
    Emma V
    Emma V: mathilda som klippte mig gjorde ett fantastiskt bra jobb. trevlig tjej också för den delen.

Hos Marie

Älvsjövägen 2, Älvsjö
    Varmt välkommen till Hos Marie, du hittar oss i Älvsjö där vi tillsammans med våra partners är specialiserade på hår och hårvårdsprodukter. I en härlig och trendig hemma-miljö ser vi fram emot att få ...
    Carl J
    Carl J: Bra frisör. Utmärkt och noggrann klippning, precis som jag vill ha det.

Klippcenter

Södra Larmgatan 8, Göteborg
    Krister U
    Krister U: Bra salong, härlig service, bra kunnig frisör Ayo. Alltid nöjd efter besöket! Ayo is the man!

All:Tid Salong

Engelbrektsgatan 59, Göteborg
    Hos oss på All:Tid tar vi oss verkligen tid! Att göra dig nöjd och glad är vårt stora mål. Vi erbjuder en rad skönhetsbehandlingar på salongen i Göteborg och i Jönköping kan du både bli snygg i håret ...
    Maggan J
    Maggan J: Trevligt, proffsigt, personligt!

4 Huvudverk

Västmannagatan 49, Stockholm
    På Salong 4 Huvudverk erbjuds både skönhetsbehandlingar och frisering av utbildad personal. Det är salongen för dig med höga krav på resultat, service och trivsel!
    Marie-Louise G
    Marie-Louise G: Jag blir alltid nöjd. Klipper och färgar bra. Mycket trevlig.

Kameleonten

Odengatan 23, Stockholm
    Salong Kamelonten på Östermalm har frisörerna som sätter vardagslyx på kartan. Professionell service, exceptionella produkter och hög kompetens!
    Malin Å
    Malin Å: Idas proffsiga klipp och färg gör underverk! Känner mig jättefin! Lägg till det ett vänligt och lyhört bemötande med kva...

25 Kvadrat

Regeringsgatan 95, Stockholm
    25 kvadrat -- En mysig frisörsalong med personligt bemötande beläget mitt i stan, redo att uppfylla kundernas önskemål.
    Johan W
    Johan W: Grymt nöjd efter varje besök, 5 av familjens medlemmar är kunder

Monas Klippotek

Ulvsundavägen 10, Bromma
    Monas Klippotek i Bromma erbjuder helhetslösningar med allt från hårvård, styling och skönhet. Professionell personal med mångårig kunskap och hög service känsla.
    Lisa P
    Lisa P: Jätte nöjd med både färg/slingor och klippningen

Vandi Stockholm

LÅNGHOLMSGATAN 11, Stockholm
    Annika K
    Annika K: Mycket bra! Kunnig, erfaren och lyhörd. Trevligt bemötande.

Frisör Martina Segerstedt

Torsgatan 1, Stockholm
    Lyhörd och kompetent frisör med stor passion för sitt yrke, specialiserad på löshår från Hairtalk. Inhyrd hos Clipp-er vid Norra Bantorget i Stockholm. Välkomna!
    Gunn-britt F
    Gunn-britt F: Duktig och trevlig frisör. Andra gången idag. Supernöjd! 😀

Frisörerna på Kruuse / Co

Sibyllegatan 33, Stockholm
    Angelina B
    Angelina B: Bästa frisören! helt klart fem stjärnor.

People Frisersalong

Brunnsgatan 4, Stockholm
    Amelie H
    Amelie H: Bra service och MYCKET noggranna!

Eleven Store

Karlbergsvägen 37, Stockholm
    Eleven frisersalong är centralt beläget i Stockholm city, Vasastan. Professionell frisör med hög servicenivå för att kunderna ska lämna salongen med en fantastisk känsla. Välkommen att boka tid!
    Maggie M
    Maggie M: Jag älskar att klippa mig hos Fredrik. Han är alltid så noggrann, omtänksam och vänlig.

Makeupstudion .FÄRG College Of Makeup & Hair

Karlavägen 53, Stockholm
    Makeupstudion Education erbjuder yrkesutbildningar av högsta klass i Stockholm, Göteborg och Malmö till makeupartist, hårstylist & makeupstylist.
    Fathiya S
    Fathiya S: Bra skola med kunnig personal/lärare. Alltid behjälpliga! Bra variation på kursens upplägg och lagom med antal elever i ...