Alla kategorier Hårvård Frisör

Frisör

Ett besök hos frisören som resulterar i en snygg frisyr är en bra investering, inte minst för självkänslan och självförtroendet. Idag kan det vara svårt att välja vilken av alla frisörsalonger man ska välja, här på Reco.se kan du enkelt bläddra bland alla frisörer och ta del av tidigare kunders erfarenheter, individuella rekommendationer och samlade betyg. Vi hoppas att du hittar en salong du trivs med och som ger dig lite extra självförtroende i vardagen!

Topp 25 frisörer

surebabyyes

Bergsundsstrand 34, Stockholm
    Vi är ett gäng kreativa frisörer som vill se rätt frisyr på ditt huvud. Boka en kostnadsfri konsultation för att få tips och idéer eller boka en tid för klippning direkt!
    Lasse L
    Lasse L: Världsklass, t o m de billigaste/yngsta frisörerna är grymma.

Salong Majo

Frejgatan 12, Stockholm
    Salong Majo erbjuder helhetslösningar för hela familjen med färgning, klippning, make-up, fransförlängning, trimning av skägg och mycket mera!
    Maria H
    Maria H: Mycket nöjd! Josefine är lyhörd för dina önskemål men kommer också med egna förslag.

Salong Wauge

Jakobsbergsplatsen 1 A, Västerås
    Välkommen till Salong Wague, en skönhetssalong där du hittar frisörer, sjuksköterska, massageterapeut, fransstylist och nagelterapeut. Här kan du njuta av flera behandlingar samt mängder av charmiga i...
    Nil F
    Nil F: Jag är super nöjd med mina fransar. Linnea är väldigt duktig, tålmodig, artig och trevlig. rekommenderar allvarligt. :)

BangerHead Studio

Humlegårdsgatan 14, Stockholm
    Bangerhead Studio i Stockholm har erfarna frisörer med hög servicekänsla och kompetens för att ge sina kunder toppresultat. Salongen erbjuder även hudvårdsbehandlingar.
    Alexandra H
    Alexandra H: Jag litar på Sara till 100% och jag blir alltid nöjd! Hon är noga med att man ska förstå varandra så att både frisör och...

Hope by Lena

Hantverkargatan 34, Stockholm
    Centralt belägen på Kungsholmen finner du vår personliga och kreativa salong. Vi erbjuder ett brett utbud av hårvårdsbehandlingar och sätter dig och dina önskemål i fokus. Välkommen till Hope by Lena!
    Gabriella J
    Gabriella J: Trevligt bemötande och toppen service!

Grieco Ericsson Hair Couture

Riddargatan 19, Stockholm
    Hos oss får du en paus från vardagen i en avslappnad miljö, med det där lilla extra som ger en riktigt drömlik känsla. Vi ger dig högsta kvalitet och service under ditt besök. Välkommen!
    Lena F
    Lena F: Sofia är en jättebra frisör som har bra idéer och är lyhörd.

Strandsalongen

Sickla Strand 66, Nacka
    Strandsalongen i Sickla, Nacka, har en hög yrkeskompetens efter sina 28 år i branschen med ett fokus på miljömedvetenhet och givetvis nöjda återkommande kunder. Välkomna!
    Akono AB
    Akono AB: Mycket bra, professionellt utfört arbete och mycket trevliga.

Hos Marie

Älvsjövägen 2, Älvsjö
    Varmt välkommen till Hos Marie, du hittar oss i Älvsjö där vi tillsammans med våra partners är specialiserade på hår och hårvårdsprodukter. I en härlig och trendig hemma-miljö ser vi fram emot att få ...
    Felicia N
    Felicia N: Caroline är grym! Resultat blir helt enligt mina förväntningar varje gång

Folk Stockholm

Birger Jarlsgatan 55, Stockholm
    Helena S
    Helena S: Professionellt, modernt, lyhört och väldigt lyhört!

All:Tid Salong

Engelbrektsgatan 59, Göteborg
    Marianne A
    Marianne A: Jag har alltid blivit bra bemött. Klippning är behandlingar jag gjort där och har alltid blivit nöjd.

Hair International

Siroccogatan 4, Nacka
    Varmt välkommen till Hair International, vi har något för alla! Damklippning, herrklippning och barnklippning. Hos oss har du möjligheten att välja mellan både klassiska och trendiga frisyrer!
    Corne L
    Corne L: Trevlig,vänlig,snabb o omhändertagande . Väldig nöjd va jag man efter behandling av hårbeklädnaden i ansikte o skalp.

Sandvik / Domeij

Torsgatan 51, Stockholm
    Välkommen till vår mysiga salong! Vi är två lyhörda och välutbildade frisörer som älskar att jobba med hår och skapa frisyrer som passar just dig!
    Kristina N
    Kristina N: Emma är suverän. Full koll på färger och vad som passar dig, det samma gäller klippningar.

Salong Complete

Östermälarstrands allé 144, Västerås
    Ann L
    Ann L: Jag är nöjd trevligt bemötande bra service

Samy´s Barbershop

Ankdammsgatan 33, Solna
    Välkommen till Samy's Barbershop - en barberare och skönhetssalong för män!
    Sebastian
    Sebastian: Jag är 9 år. Samy är en snäll frisör. Jag gillade dekorationerna i salongen och vi fick godis efteråt!

Cardell Hair Lounge

Grev Turegatan 23, Stockholm
    Kom in till trendiga Cardell Hair Lounge på Östermalm och gör dig fin i håret. Få toppservice med de bästa hårvårdsprodukterna och ett resultat att vara nöjd med!
    Maria S
    Maria S: Varit kund i flera år, och alltid nöjd med mitt besök. Fått bra förslag när det gäller både klippning och vilka färger s...

Studio 81

Östgötagatan 81, Stockholm
    Välkommen till oss på Studio 81! Vi är en frisörsalong med breda kunskaper och lång erfarenhet inom hår och hårvård.
    Camilla H
    Camilla H: bra och proffsigt bemötande. De levde väl upp till mina förväntningar

Nown

STORGATAN 25, Stockholm
    Nown på Östermalm är en vacker salong med professionell personal och hårprodukter med fokus på hållbarhet och ekologi. Utöver ordinarie tjänster erbjuds även hårförlängning och Opalexbehandling.
    Beata U
    Beata U: Härligt välkomnande lokal, personligt, topp frisörer av yppersta klass. Bra produkter. Favoritställe.

Mohair

Skytteholmsvägen 47, Solna
    Välkommen till Mohair! Kom förbi oss för en proffsig frisörbehandling och en god fika. Här får du kvalitet.
    Angelica B
    Angelica B: Har klippt mig och varit mycket nöjd

Fåfäng Sthlm

Skeppargatan 27, Stockholm
    Maja L
    Maja L: Bästa frisören någonsin Steffy! Man går alltid nöjd ifrån henne!

Kameleonten

Odengatan 23, Stockholm
    Salong Kamelonten på Östermalm har frisörerna som sätter vardagslyx på kartan. Professionell service, exceptionella produkter och hög kompetens!
    Eva W
    Eva W: Hej Jag har aldrig varit på Kameleonten. Mvh, Eva

Bobby´s Hårstudio

Humlegårdsgatan 11, Stockholm
    Välkommen till Bobby’s hårstudio! Vi är en av Stockholms mest eftertraktade frisörsalonger och ligger alltid i framkant. Hit är alla välkomna.
    Mikael L
    Mikael L: Rekommenderar starkt Bobby och hans team! Alltid lika nöjd när jag lämnar salongen!

Lindas Hårstudio

Rindögatan 28, Stockholm
    Lindas Hårstudio är en hemtrevlig och ljus salong på Östermalm som erbjuder klippning, färgning, hårförlängning med äkta hår, samt håruppsättningar med mera. Drop in eller välkommen att boka tid!
    Emelie P
    Emelie P: Supernöjd med både resultat (klipp och färg) och service!

Oss Hår och Skönhetssalong

Västra Hamngatan 13A, Göteborg
    Vi hjälper din skönhet på traven, inifrån och ut! Välkommen till Oss!
    Jonas E
    Jonas E: kan starkt rekommendera Oss salong, de är väldigt duktiga och man känner sig alltid välkommen👍

Otium

Nordenskiöldsgatan 7A, Göteborg
    Välkommen till oss på Otium! Vi är en frisörsalong mitt i Göteborg som erbjuder det mesta inom hår och hårvård. Boka gärna tid direkt på vår hemsida.
    Anna-karin B
    Anna-karin B: Har gått hos Helen i många år och är alltid supernöjd!

Top4Hair

Barkarbyvägen 56, Järfälla
    Välkommen till oss på Top4Hair i Barkarbystaden! Här får du en exklusiv behandling för ditt hår som passar just dig. Kreativitet och kvalitet är våra ledord.
    Daniella J
    Daniella J: Färga en ombre/ bayalage hos Saif. Super nöjd med resultatet 👌🏽