Alla kategorier Hårvård Frisör

Frisör

Ett besök hos frisören som resulterar i en snygg frisyr är en bra investering, inte minst för självkänslan och självförtroendet. Idag kan det vara svårt att välja vilken av alla frisörsalonger man ska välja, här på Reco.se kan du enkelt bläddra bland alla frisörer och ta del av tidigare kunders erfarenheter, individuella rekommendationer och samlade betyg. Vi hoppas att du hittar en salong du trivs med och som ger dig lite extra självförtroende i vardagen!

Topp 25 frisörer

surebabyyes

Bergsundsstrand 34, Stockholm
    Vi är ett gäng kreativa frisörer som vill se rätt frisyr på ditt huvud. Boka en kostnadsfri konsultation för att få tips och idéer eller boka en tid för klippning direkt!
    Eva E
    Eva E: Alltid proffsig. Kombinerar kreativitet och kvalitet. Väldigt mån om att en ska gå därifrån nöjd.

Salong Wauge

Jakobsbergsplatsen 1 A, Västerås
    Välkommen till Salong Wague, en skönhetssalong där du hittar frisörer, sjuksköterska, massageterapeut, fransstylist och nagelterapeut. Här kan du njuta av flera behandlingar samt mängder av charmiga i...
    Nil F
    Nil F: Jag är super nöjd med mina fransar. Linnea är väldigt duktig, tålmodig, artig och trevlig. rekommenderar allvarligt. :)

Salong Majo

Frejgatan 12, Stockholm
    Salong Majo erbjuder helhetslösningar för hela familjen med färgning, klippning, make-up, fransförlängning, trimning av skägg och mycket mera!
    Denise G
    Denise G: Underbar personlighet, bra frisör, lyhörd

Strandsalongen

Sickla Strand 66, Nacka
    Strandsalongen i Sickla, Nacka, har en hög yrkeskompetens efter sina 28 år i branschen med ett fokus på miljömedvetenhet och givetvis nöjda återkommande kunder. Välkomna!
    Akono AB
    Akono AB: Mycket bra, professionellt utfört arbete och mycket trevliga.

BangerHead Studio

Humlegårdsgatan 14, Stockholm
    Bangerhead Studio i Stockholm har erfarna frisörer med hög servicekänsla och kompetens för att ge sina kunder toppresultat. Salongen erbjuder även hudvårdsbehandlingar.
    Alexandra H
    Alexandra H: Jag litar på Sara till 100% och jag blir alltid nöjd! Hon är noga med att man ska förstå varandra så att både frisör och...

Hope by Lena

Hantverkargatan 34, Stockholm
    Centralt belägen på Kungsholmen finner du vår personliga och kreativa salong. Vi erbjuder ett brett utbud av hårvårdsbehandlingar och sätter dig och dina önskemål i fokus. Välkommen till Hope by Lena!
    Gabriella J
    Gabriella J: Trevligt bemötande och toppen service!

Grieco Ericsson Hair Couture

Riddargatan 19, Stockholm
    Hos oss får du en paus från vardagen i en avslappnad miljö, med det där lilla extra som ger en riktigt drömlik känsla. Vi ger dig högsta kvalitet och service under ditt besök. Välkommen!
    Lena F
    Lena F: Sofia är en jättebra frisör som har bra idéer och är lyhörd.

Hos Marie

Älvsjövägen 2, Älvsjö
    Varmt välkommen till Hos Marie, du hittar oss i Älvsjö där vi tillsammans med våra partners är specialiserade på hår och hårvårdsprodukter. I en härlig och trendig hemma-miljö ser vi fram emot att få ...
    Ingrid E
    Ingrid E: Allt har varit jättebra, från början till slut. Klippning och slingor.

Folk Stockholm

Birger Jarlsgatan 55, Stockholm
    Helena S
    Helena S: Professionellt, modernt, lyhört och väldigt lyhört!

Hair International

Siroccogatan 4, Nacka
    Varmt välkommen till Hair International, vi har något för alla! Damklippning, herrklippning och barnklippning. Hos oss har du möjligheten att välja mellan både klassiska och trendiga frisyrer!
    Lynda B
    Lynda B: Jättebra. Han var lyhörd för mina önskemål samtidigt som han gav råd och tips utifrån sin proffession.

Salong Complete

Östermälarstrands allé 144, Västerås
    Ann L
    Ann L: Jag är nöjd trevligt bemötande bra service

Cardell Hair Lounge

Grev Turegatan 23, Stockholm
    Kom in till trendiga Cardell Hair Lounge på Östermalm och gör dig fin i håret. Få toppservice med de bästa hårvårdsprodukterna och ett resultat att vara nöjd med!
    Sandra N
    Sandra N: Fantastisk service, professionellt bemötande och leverans. Har vart kund i många år. Jennifer är otroligt duktig, engage...

Samy´s Barbershop

Ankdammsgatan 33, Solna
    Välkommen till Samy's Barbershop - en barberare och skönhetssalong för män!
    Frej J
    Frej J: Bra bemötande, bra service, bra priser och framför allt bra resultat.

All:Tid Salong

Engelbrektsgatan 59, Göteborg
    Hos oss på All:Tid tar vi oss verkligen tid! Att göra dig nöjd och glad är vårt stora mål. Vi erbjuder en rad skönhetsbehandlingar på salongen i Göteborg och i Jönköping kan du både bli snygg i håret ...
    Max M
    Max M: Man blir trevligt bemöt och dom lyssnar på vad man vill ha.

Sandvik / Domeij

Dalagatan 68, Stockholm
    Välkommen till vår mysiga salong! Vi är två lyhörda och välutbildade frisörer som älskar att jobba med hår och skapa frisyrer som passar just dig!
    Kalle H
    Kalle H: Så himla bra. Trevligt, proffsigt och gott kaffe.

Fåfäng Sthlm

Skeppargatan 27, Stockholm
    Maja L
    Maja L: Bästa frisören någonsin Steffy! Man går alltid nöjd ifrån henne!

Nown

STORGATAN 25, Stockholm
    Nown på Östermalm är en vacker salong med professionell personal och hårprodukter med fokus på hållbarhet och ekologi. Utöver ordinarie tjänster erbjuds även hårförlängning och Opalexbehandling.
    Lena A
    Lena A: Jag var helnöjd med allt från bemötande till resultatet efter behandling.

Lindas Hårstudio

Rindögatan 28, Stockholm
    Lindas Hårstudio är en hemtrevlig och ljus salong på Östermalm som erbjuder klippning, färgning, hårförlängning med äkta hår, samt håruppsättningar med mera. Drop in eller välkommen att boka tid!
    Linea Malmesjö T M
    Linea Malmesjö T M: Bes bemötande och Linda förstod hur jag ville ha det!

25 Kvadrat

Regeringsgatan 95, Stockholm
    25 kvadrat -- En mysig frisörsalong med personligt bemötande beläget mitt i stan, redo att uppfylla kundernas önskemål.
    Anita S
    Anita S: Mkt bra och personligt ställe att klippa sig. Vill verkligen inte byta salong.

Kameleonten

Odengatan 23, Stockholm
    Salong Kamelonten på Östermalm har frisörerna som sätter vardagslyx på kartan. Professionell service, exceptionella produkter och hög kompetens!
    Jan G
    Jan G: Jag har varit kund på Kameleonten i drygt ett år. Bemötandet har från första början varit mycket gott. Personalen är vän...

W Lounge

Rådmansgatan 50, Stockholm
    Välkomna till W Lounge mitt i Stockholm. Vi erbjuder lyxig salongskänsla med hög kompetens hos frisörerna och lyhördhet för kundernas önskemål.
    Ann-sofie K
    Ann-sofie K: Professionellt omhändertagande och bra klippning, snygg färg!

Top4Hair

Barkarbyvägen 56, Järfälla
    Helene Netsgård
    Helene Netsgård: Slingade och klippte håret, mkt nöjd.

Salong Charu

Brantingsgatan 35, Stockholm
    Salong Charu ligger på Gärdet, Östermalm och består av två frisörer med många års erfarenhet. Olaplexbehandling, håruppsättning, klippning och färgning är ett urval av våra tjänster. Välkommen!
    Maja S
    Maja S: Härligt bemötande och personal som vet vad de gör! Återkommer definitivt.

Oss Hår och Skönhetssalong

Västra Hamngatan 13A, Göteborg
    Vi hjälper din skönhet på traven, inifrån och ut! Välkommen till Oss!
    Måna H
    Måna H: Vill varmt rekommendera Veronica av hela mitt hjärta ❤ hon är den som kan göra Mitt hår allra bäst.

Studio 81

Östgötagatan 81, Stockholm
    Välkommen till oss på Studio 81! Vi är en frisörsalong med breda kunskaper och lång erfarenhet inom hår och hårvård.
    Vanja H
    Vanja H: Har gått hos frisörerna på Studio 81 sedan 2009 i olika omgångar. Kunniga, ger bra råd och tips, försöker inte sälja på ...