Alla kategorier Hårvård Frisör

Frisör

Ett besök hos frisören som resulterar i en snygg frisyr är en bra investering, inte minst för självkänslan och självförtroendet. Idag kan det vara svårt att välja vilken av alla frisörsalonger man ska välja, här på Reco.se kan du enkelt bläddra bland alla frisörer och ta del av tidigare kunders erfarenheter, individuella rekommendationer och samlade betyg. Vi hoppas att du hittar en salong du trivs med och som ger dig lite extra självförtroende i vardagen!

Topp 25 frisörer

Strandsalongen

Sickla Strand 66, Nacka
    Strandsalongen i Sickla, Nacka, har en hög yrkeskompetens efter sina 28 år i branschen med ett fokus på miljömedvetenhet och givetvis nöjda återkommande kunder. Välkomna!
    Helene T
    Helene T: Lisa är vänlig och tillmötesgående, har det lugna och okonstlade bemötande som man ibland letar efter bland frisörer i s...

Salong Wauge

Jakobsbergsplatsen 1 A, Västerås
    Välkommen till Salong Wague, en skönhetssalong där du hittar frisörer, sjuksköterska, massageterapeut, fransstylist och nagelterapeut. Här kan du njuta av flera behandlingar samt mängder av charmiga i...
    Sanna L
    Sanna L: Fantastiskt duktig frisör med mycket erfarenhet och ett underbart bemötande. Bästa betyget!

BangerHead Studio

Humlegårdsgatan 14, Stockholm
    Bangerhead Studio i Stockholm har erfarna frisörer med hög servicekänsla och kompetens för att ge sina kunder toppresultat. Salongen erbjuder även hudvårdsbehandlingar.
    Fanny L
    Fanny L: Tifony är snabb, effektiv och noggrann!

Salong Majo

Frejgatan 12, Stockholm
    Salong Majo erbjuder helhetslösningar för hela familjen med färgning, klippning, make-up, fransförlängning, trimning av skägg och mycket mera!
    Elmira H
    Elmira H: Mycket mycket bra. Hon tar den tid som behövs för att göra ett mycket utmärkt jobb. Hon är också mycket noggran och lyss...

Grieco Ericsson Hair Couture

Riddargatan 19, Stockholm
    Hos oss får du en paus från vardagen i en avslappnad miljö, med det där lilla extra som ger en riktigt drömlik känsla. Vi ger dig högsta kvalitet och service under ditt besök. Välkommen!
    Amanda P
    Amanda P: Färgat håret hos Sofia 2 ggr. Mycket nöjd!! Gjorde blonda slingor ena gången och lite mörkare andra gången. Superresulta...

Salong Complete

Östermälarstrands allé 144, Västerås
    Ann L
    Ann L: Jag är nöjd trevligt bemötande bra service

Folk Stockholm

Birger Jarlsgatan 55, Stockholm
    Helena S
    Helena S: Professionellt, modernt, lyhört och väldigt lyhört!

Fåfäng Sthlm

Skeppargatan 27, Stockholm
    Trendig salong på Östermalm med trevliga och välutbildade frisörer som erbjuder allt inom hårvård samt make up och hårförlängning. Fåfäng Sthlm gör Sverige lite snyggare!
    Frida W
    Frida W: Bästa frisören i Sthlm! Lyssnar noga på ens önskemål, bjuder alltid på hembakat och bjuder alltid på många leenden. ❤️👍...

Hos Marie

Älvsjövägen 2, Älvsjö
    Birgitta R
    Birgitta R: Bra klippt och trevligt bemötande

W Lounge

Rådmansgatan 50, Stockholm
    Välkomna till W Lounge mitt i Stockholm. Salongen erbjuder lyxig salongskänsla med hög kompetens hos frisörerna och lyhördhet för kundernas önskemål. Välkomna!
    Ann-sofie K
    Ann-sofie K: Professionellt omhändertagande och bra klippning, snygg färg!

Deevi Sthlm

Bondegatan 16, Stockholm
    Deevi Sthlm är en moden frisersalong på Södermalm vars frisörer har yttersta kompetens för att kunderna ska vara i trygga händer med bästa möjliga behandling!
    Malin R
    Malin R: Trevligare och duktigare frisör ska man leta länge efter. Matilda uppfyller alla önskemål, är behagelig och lyhörd. Efte...

Cardell Hair Lounge

Grev Turegatan 23, Stockholm
    Kom in till trendiga Cardell Hair Lounge på Östermalm och gör dig fin i håret. Få toppservice med de bästa hårvårdsprodukterna och ett resultat att vara nöjd med!
    Sten G
    Sten G: Mycket nöjd, har fått all hjälp jag behövt, är också mycket nöjd med bemötandet av alla på salongen

Nown

STORGATAN 25, Stockholm
    Nown på Östermalm är en vacker salong med professionell personal och hårprodukter med fokus på hållbarhet och ekologi. Utöver ordinarie tjänster erbjuds även hårförlängning och Opalexbehandling.
    Ebba V
    Ebba V: Trevlig frisör, bra resultat och väldigt fin salong. Är mycket nöjd med besöket!

Lindas Hårstudio

Rindögatan 28, Stockholm
    Lindas Hårstudio är en hemtrevlig och ljus salong på Östermalm som erbjuder klippning, färgning, hårförlängning med äkta hår, samt håruppsättningar med mera. Drop in eller välkommen att boka tid!
    Sari-anna S
    Sari-anna S: Det var minn första gång hos Linda. Hittade salongen via nätet. Jag är väldigt nöjd men min nya hårfärg!

All:Tid Salong

Engelbrektsgatan 59, Göteborg
    Hos oss på All:Tid tar vi oss verkligen tid! Att göra dig nöjd och glad är vårt stora mål. Vi erbjuder en rad skönhetsbehandlingar på salongen i Göteborg och i Jönköping kan du både bli snygg i håret ...
    Anna-mia K
    Anna-mia K: Härlig miljö, kunniga å lyhörda, bästa salongen på länge😍😍

Klippcenter

Södra Larmgatan 8, Göteborg
    Krister U
    Krister U: Bra salong, härlig service, bra kunnig frisör Ayo. Alltid nöjd efter besöket! Ayo is the man!

Top4Hair

Barkarbyvägen 56, Järfälla
    Mona S
    Mona S: Top 4 Hair är en salong med frisör som har hög kompetens och proffesionell. Lyhörd och noggrann. Alltid trevligt bemötan...

Kameleonten

Odengatan 23, Stockholm
    Salong Kamelonten på Östermalm har frisörerna som sätter vardagslyx på kartan. Professionell service, exceptionella produkter och hög kompetens!
    Jessica D
    Jessica D: Grymma och professionella! Speciellt Jannice en riktig talang!

surebabyyes

Bergsundsstrand 34, Stockholm
    Vi är ett gäng kreativa frisörer som vill se rätt frisyr på ditt huvud. Boka en kostnadsfri konsultation för att få tips och idéer eller boka en tid för klippning direkt!
    Camilla A
    Camilla A: Duktig, varit nöjd när jag gått därifrån!

Monas Klippotek

Ulvsundavägen 10, Bromma
    Monas Klippotek i Bromma erbjuder helhetslösningar med allt från hårvård, styling och skönhet. Professionell personal med mångårig kunskap och hög service känsla.
    Micaela J
    Micaela J: Supernöjd med klippningen och alktid trevligt bemötande ☺

25 Kvadrat

Regeringsgatan 95, Stockholm
    25 kvadrat -- En mysig frisörsalong med personligt bemötande beläget mitt i stan, redo att uppfylla kundernas önskemål.
    Johan W
    Johan W: Grymt nöjd efter varje besök, 5 av familjens medlemmar är kunder

Samy´s Barbershop

Ankdammsgatan 33, Solna
    Välkommen till Samy's Barbershop - en barberare och skönhetssalong för män!
    Tobias J
    Tobias J: Besök hos Samy's rekommenderas! Ett ypperligt bemötande och kompetens. Mycket nöjd, kommer absolut att komma tillbaka.

Salong NoA

Sankt Eriksgatan 65, Stockholm
    Vi erbjuder herr-, dam- och barnklippning och vår salong ligger på St. Eriksgatan. Välkommen till Salong Noa!
    Mats M
    Mats M: Har klippt mig där 2 ggr nu hos en fantastisk frisör som heter Amanda. Man bara älskar denna duktiga tjej ! Betyg 5.

Frisör Martina Segerstedt

Torsgatan 1, Stockholm
    Lyhörd och kompetent frisör med stor passion för sitt yrke, specialiserad på löshår från Hairtalk. Inhyrd hos Clipp-er vid Norra Bantorget i Stockholm. Välkomna!
    Jessica B
    Jessica B: Hon förstod precis vad jag menade och kom med bra idéer själv!

People Frisersalong

Brunnsgatan 4, Stockholm
    Amelie H
    Amelie H: Bra service och MYCKET noggranna!