Alla kategorier Hårvård Frisör

Frisör

Ett besök hos frisören som resulterar i en snygg frisyr är en bra investering, inte minst för självkänslan och självförtroendet. Idag kan det vara svårt att välja vilken av alla frisörsalonger man ska välja, här på Reco.se kan du enkelt bläddra bland alla frisörer och ta del av tidigare kunders erfarenheter, individuella rekommendationer och samlade betyg. Vi hoppas att du hittar en salong du trivs med och som ger dig lite extra självförtroende i vardagen!

Topp 25 frisörer

surebabyyes

Bergsundsstrand 34, Stockholm
    Vi är ett gäng kreativa frisörer som vill se rätt frisyr på ditt huvud. Boka en kostnadsfri konsultation för att få tips och idéer eller boka en tid för klippning direkt!
    Johanna P
    Johanna P: Superduperbra jag har aldrig varit så nöjd med mitt hår

Strandsalongen

Sickla Strand 66, Nacka
    Strandsalongen i Sickla, Nacka, har en hög yrkeskompetens efter sina 28 år i branschen med ett fokus på miljömedvetenhet och givetvis nöjda återkommande kunder. Välkomna!
    Akono AB
    Akono AB: Mycket bra, professionellt utfört arbete och mycket trevliga.

Salong Wauge

Jakobsbergsplatsen 1 A, Västerås
    Välkommen till Salong Wague, en skönhetssalong där du hittar frisörer, sjuksköterska, massageterapeut, fransstylist och nagelterapeut. Här kan du njuta av flera behandlingar samt mängder av charmiga i...
    Yvonne W
    Yvonne W: Linda är bra på att lyssna in och göra sitt bästa för att jag skall bli nöjd. Dessutom är hon en glad och mycket trevlig...

Salong Majo

Frejgatan 12, Stockholm
    Salong Majo erbjuder helhetslösningar för hela familjen med färgning, klippning, make-up, fransförlängning, trimning av skägg och mycket mera!
    Josephine A
    Josephine A: Väldigt trevligt bemötande och förstående frisör. Nöjd kund!

BangerHead Studio

Humlegårdsgatan 14, Stockholm
    Bangerhead Studio i Stockholm har erfarna frisörer med hög servicekänsla och kompetens för att ge sina kunder toppresultat. Salongen erbjuder även hudvårdsbehandlingar.
    Alexandra H
    Alexandra H: Jag litar på Sara till 100% och jag blir alltid nöjd! Hon är noga med att man ska förstå varandra så att både frisör och...

Hope by Lena

Hantverkargatan 34, Stockholm
    Centralt belägen på Kungsholmen finner du vår personliga och kreativa salong. Vi erbjuder ett brett utbud av hårvårdsbehandlingar och sätter dig och dina önskemål i fokus. Välkommen till Hope by Lena!
    Gabriella J
    Gabriella J: Trevligt bemötande och toppen service!

Grieco Ericsson Hair Couture

Riddargatan 19, Stockholm
    Hos oss får du en paus från vardagen i en avslappnad miljö, med det där lilla extra som ger en riktigt drömlik känsla. Vi ger dig högsta kvalitet och service under ditt besök. Välkommen!
    Lena F
    Lena F: Sofia är en jättebra frisör som har bra idéer och är lyhörd.

Hos Marie

Älvsjövägen 2, Älvsjö
    Varmt välkommen till Hos Marie, du hittar oss i Älvsjö där vi tillsammans med våra partners är specialiserade på hår och hårvårdsprodukter. I en härlig och trendig hemma-miljö ser vi fram emot att få ...
    Eva K
    Eva K: Blev mkt nöjd. Klippte mig hos Mark.

Folk Stockholm

Birger Jarlsgatan 55, Stockholm
    Helena S
    Helena S: Professionellt, modernt, lyhört och väldigt lyhört!

Salong Complete

Östermälarstrands allé 144, Västerås
    Ann L
    Ann L: Jag är nöjd trevligt bemötande bra service

Hair International

Siroccogatan 4, Nacka
    Varmt välkommen till Hair International, vi har något för alla! Damklippning, herrklippning och barnklippning. Hos oss har du möjligheten att välja mellan både klassiska och trendiga frisyrer!
    Birgitta G
    Birgitta G: Mycket nöjd med mitt besök på Hair Int.

Cardell Hair Lounge

Grev Turegatan 23, Stockholm
    Kom in till trendiga Cardell Hair Lounge på Östermalm och gör dig fin i håret. Få toppservice med de bästa hårvårdsprodukterna och ett resultat att vara nöjd med!
    Katarina N
    Katarina N: Går till Camilla och blir alltid så nöjd! Hon är lyhörd men samtidigt kommer med förslag och goda råd! Både duktig på fä...

Samy´s Barbershop

Ankdammsgatan 33, Solna
    Välkommen till Samy's Barbershop - en barberare och skönhetssalong för män!
    Alexis K
    Alexis K: Rekomenderar starkt Samys Barbershop! Snabb service, bra priser och framförallt så är dem mycket duktiga!

Fåfäng Sthlm

Skeppargatan 27, Stockholm
    Maja L
    Maja L: Bästa frisören någonsin Steffy! Man går alltid nöjd ifrån henne!

All:Tid Salong

Engelbrektsgatan 59, Göteborg
    Hos oss på All:Tid tar vi oss verkligen tid! Att göra dig nöjd och glad är vårt stora mål. Vi erbjuder en rad skönhetsbehandlingar på salongen i Göteborg och i Jönköping kan du både bli snygg i håret ...
    Emma D
    Emma D: Har aldrig varit där utan var kund hos Hair ink som sålde sin verksamhet till All:tid. Förstår inte varför jag ska svara...

W Lounge

Rådmansgatan 50, Stockholm
    Välkomna till W Lounge mitt i Stockholm. Vi erbjuder lyxig salongskänsla med hög kompetens hos frisörerna och lyhördhet för kundernas önskemål.
    Ann-sofie K
    Ann-sofie K: Professionellt omhändertagande och bra klippning, snygg färg!

Sandvik / Domeij

Dalagatan 68, Stockholm
    Välkommen till vår mysiga salong! Vi är två lyhörda och välutbildade frisörer som älskar att jobba med hår och skapa frisyrer som passar just dig!
    Emelie S
    Emelie S: Väldigt serviceinriktade och ett personligt företag.

Nown

STORGATAN 25, Stockholm
    Nown på Östermalm är en vacker salong med professionell personal och hårprodukter med fokus på hållbarhet och ekologi. Utöver ordinarie tjänster erbjuds även hårförlängning och Opalexbehandling.
    Cecilia H
    Cecilia H: Mycket bra bemötande. Bra diskussion om hårstruktur och frisyr. Frisyren blev över förväntan (och förväntan var inte låg...

Lindas Hårstudio

Rindögatan 28, Stockholm
    Lindas Hårstudio är en hemtrevlig och ljus salong på Östermalm som erbjuder klippning, färgning, hårförlängning med äkta hår, samt håruppsättningar med mera. Drop in eller välkommen att boka tid!
    Ellen F
    Ellen F: Linda är jättetrevlig och jag är jättenöjd med resultatet, mysig salong.

Salong Charu

Brantingsgatan 35, Stockholm
    Salong Charu ligger på Gärdet, Östermalm och består av två frisörer med många års erfarenhet. Olaplexbehandling, håruppsättning, klippning och färgning är ett urval av våra tjänster. Välkommen!
    Susanne B
    Susanne B: Trevligt bemötande och proffsigt. Duktig och kul att känna att man kan prata men också att få sitta tyst.

25 Kvadrat

Regeringsgatan 95, Stockholm
    25 kvadrat -- En mysig frisörsalong med personligt bemötande beläget mitt i stan, redo att uppfylla kundernas önskemål.
    Anita S
    Anita S: Mkt bra och personligt ställe att klippa sig. Vill verkligen inte byta salong.

Top4Hair

Barkarbyvägen 56, Järfälla
    Helene Netsgård
    Helene Netsgård: Slingade och klippte håret, mkt nöjd.

Kameleonten

Odengatan 23, Stockholm
    Salong Kamelonten på Östermalm har frisörerna som sätter vardagslyx på kartan. Professionell service, exceptionella produkter och hög kompetens!
    Jessica D
    Jessica D: Grymma och professionella! Speciellt Jannice en riktig talang!

Deevi Sthlm

Bondegatan 16, Stockholm
    Deevi Sthlm är en moden frisersalong på Södermalm vars frisörer har yttersta kompetens för att kunderna ska vara i trygga händer med bästa möjliga behandling!
    Malin R
    Malin R: Trevligare och duktigare frisör ska man leta länge efter. Matilda uppfyller alla önskemål, är behagelig och lyhörd. Efte...

Monas Klippotek

Ulvsundavägen 10, Bromma
    Monas Klippotek i Bromma erbjuder helhetslösningar med allt från hårvård, styling och skönhet. Professionell personal med mångårig kunskap och hög service känsla.
    Micaela J
    Micaela J: Supernöjd med klippningen och alktid trevligt bemötande ☺