Alla kategorier Hårvård Frisör

Frisör

Ett besök hos frisören som resulterar i en snygg frisyr är en bra investering, inte minst för självkänslan och självförtroendet. Idag kan det vara svårt att välja vilken av alla frisörsalonger man ska välja, här på Reco.se kan du enkelt bläddra bland alla frisörer och ta del av tidigare kunders erfarenheter, individuella rekommendationer och samlade betyg. Vi hoppas att du hittar en salong du trivs med och som ger dig lite extra självförtroende i vardagen!

Topp 25 frisörer

surebabyyes

Bergsundsstrand 34, Stockholm
    Vi är ett gäng kreativa frisörer som vill se rätt frisyr på ditt huvud. Boka en kostnadsfri konsultation för att få tips och idéer eller boka en tid för klippning direkt!
    Lovisa
    Lovisa: Så coola frisyrer, blir alltid nöjd!

Studio 81

Östgötagatan 81, Stockholm
    Välkommen till oss på Studio 81! Vi är en frisörsalong med breda kunskaper och lång erfarenhet inom hår och hårvård.
    Marie T
    Marie T: Professionellt bemötande, trevlig personal som jag upplevde lyhörd för mina önskemål, snygg klippning.

Salong Wauge

Jakobsbergsplatsen 1 A, Västerås
    Välkommen till Salong Wague, en skönhetssalong där du hittar frisörer, sjuksköterska, massageterapeut, fransstylist och nagelterapeut. Här kan du njuta av flera behandlingar samt mängder av charmiga i...
    Caroline M
    Caroline M: Alltid proffsig och en kunnig frisör

Salong Majo

Frejgatan 12, Stockholm
    Salong Majo erbjuder helhetslösningar för hela familjen med färgning, klippning, make-up, fransförlängning, trimning av skägg och mycket mera!
    Therese P
    Therese P: Alltid så nöjda. Så noga och duktigt! Hälsningar en mkt nöjd kund

Hope by Lena

Hantverkargatan 34, Stockholm
    Centralt belägen på Kungsholmen finner du vår personliga och kreativa salong. Vi erbjuder ett brett utbud av hårvårdsbehandlingar och sätter dig och dina önskemål i fokus. Välkommen till Hope by Lena!
    Inger N
    Inger N: Är branschkunnig både vad gäller klippning och färgning. Noggrann. Vänlig och positiv

Klippa

Gottskärsvägen 150 c, Onsala
    Välkommen till Klippa och våra duktiga frisörer! Vi finns i Onsala, Askim och Torslanda och tar hand om ditt hår med mycket förnuft och känsla.
    Eva L
    Eva L: Klippning. Alltid nöjd. Lätt att få tider. Bra parkering. Trevlig oersonal

Grieco Ericsson Hair Couture

Riddargatan 19, Stockholm
    Hos oss får du en paus från vardagen i en avslappnad miljö, med det där lilla extra som ger en riktigt drömlik känsla. Vi ger dig högsta kvalitet och service under ditt besök. Välkommen!
    Josefin K
    Josefin K: Den absolut bästa salongen och den enda jag gått tillbaka till i snart 6 år. Proffsigt, lyxigt och Carley är underbar på...

Hos Marie

Älvsjövägen 2, Älvsjö
    Varmt välkommen till Hos Marie, du hittar oss i Älvsjö där vi tillsammans med våra partners är specialiserade på hår och hårvårdsprodukter. I en härlig och trendig hemma-miljö ser vi fram emot att få ...
    Rebecca Z
    Rebecca Z: De som jobbar är jätte snälla och har gett mig råd om hur min hår blir lent av kokosolja

Bobby´s Hårstudio

Humlegårdsgatan 11, Stockholm
    Välkommen till Bobby’s hårstudio! Vi är en av Stockholms mest eftertraktade frisörsalonger och ligger alltid i framkant. Hit är alla välkomna.
    Carlos I
    Carlos I: Bobby superhair - Riktigt bra produkt som jag använder med jämna mellanrum för att hålla hår och naglar välnärda. Reko...

Strandsalongen

Sickla Strand 66, Nacka
    Strandsalongen i Sickla, Nacka, har en hög yrkeskompetens efter sina 28 år i branschen med ett fokus på miljömedvetenhet och givetvis nöjda återkommande kunder. Välkomna!
    Annette G
    Annette G: Har alltid varit supernöjd när jag gått därifrån . Trevlig personal

Toni&Guy

Hornsgatan 5, Stockholm
    Välkommen till Toni&Guy! Här hittar du en frisörsalong som erbjuder både behandlingar och utbildningar - alltid av högsta kvalitet.
    Liselotte J
    Liselotte J: Klipp + färg. Trevliga och professionella och ett bra resultat. Jag kommer tillbaka😃

Sandvik / Domeij

Torsgatan 51, Stockholm
    Välkommen till vår mysiga salong! Vi är två lyhörda och välutbildade frisörer som älskar att jobba med hår och skapa frisyrer som passar just dig!
    Elin K
    Elin K: Fantastisk service! Jag går hos Emma som har gjort allt från färg och klipp till min bröllopsfrisyr. Superproffsig!

Noir Sthlm

Regeringsgatan 80, Stockholm
    Noir Stockholm – Vi stylar, formar och skapar med hår.
    Jeanette Ö
    Jeanette Ö: Klippning bra prisbilden något saftig bra bemötande ordning och reda lyssnar in kundens önskemål har man råd rekome...

Hair International

Siroccogatan 4, Nacka
    Varmt välkommen till Hair International, vi har något för alla! Damklippning, herrklippning och barnklippning. Hos oss har du möjligheten att välja mellan både klassiska och trendiga frisyrer!
    Clara T
    Clara T: Mkt bra och trevlig frisör och jag blev supersnygg ! Vilket lyft! Klippning färg och styling! Super!!

Samy´s Barbershop

Solnavägen 98, Solna
    Välkommen till Samy's Barbershop - en barberare och skönhetssalong för män!
    Armin P
    Armin P: Alltid lika bra klippning (lika bra både hår och skägg). Grym service =)

All:Tid Salong

Barnarpsgatan 28, Jönköping
    Inger L
    Inger L: Personligt bemötande och proffisionell klippning gav ett mycket bra resultat.

Cardell Hair Lounge

Grev Turegatan 23, Stockholm
    Kom in till trendiga Cardell Hair Lounge på Östermalm och gör dig fin i håret. Få toppservice med de bästa hårvårdsprodukterna och ett resultat att vara nöjd med!
    Martin A
    Martin A: Väldigt bra, klippningen blir alltid bra och personalen är trevlig och kunnig.

Oss Hår och Skönhetssalong

Västra Hamngatan 13A, Göteborg
    Vi hjälper din skönhet på traven, inifrån och ut! Välkommen till Oss!
    Jenna E
    Jenna E: Eleven Rebecca är så duktig! Jag är så nöjd med mina slingor och klippning! Tusen tack!

Mohair

Skytteholmsvägen 47, Solna
    Välkommen till Mohair! Kom förbi oss för en proffsig frisörbehandling och en god fika. Här får du kvalitet.
    Maija K
    Maija K: Positiv upplevelse redan när man bokar tiden. Min frissa Marlene gör underverk med mitt hår. Hela besöket är lugnt, skön...

Mandy Medical

Studievägen 10, Sollentuna
    Välkommen till en skönhetssalong där du blir ompysslad från topp till tå vid ett och samma tillfälle!
    Ulla L
    Ulla L: Trevlig o kunnig personal! -/nöjd kund

Kameleonten

Odengatan 23, Stockholm
    Salong Kamelonten på Östermalm har frisörerna som sätter vardagslyx på kartan. Professionell service, exceptionella produkter och hög kompetens!
    Axelina K
    Axelina K: Jag har gått hos Angelica i många år och hon vet alltid vad jag vill ha även när jag själv inte vet. Superduktig frisör ...

Nown

STORGATAN 25, Stockholm
    Nown på Östermalm är en vacker salong med professionell personal och hårprodukter med fokus på hållbarhet och ekologi. Utöver ordinarie tjänster erbjuds även hårförlängning och Opalexbehandling.
    Beata U
    Beata U: Härligt välkomnande lokal, personligt, topp frisörer av yppersta klass. Bra produkter. Favoritställe.

BangerHead Studio

Humlegårdsgatan 14, Stockholm
    Bangerhead Studio i Stockholm har erfarna frisörer med hög servicekänsla och kompetens för att ge sina kunder toppresultat. Salongen erbjuder även hudvårdsbehandlingar.
    A
    A: Exceptionellt!! Blev klippt i går av Elin Johansson och det var kvalité rakt igenom från topp till tå. Duktig både med m...

Otium

Nordenskiöldsgatan 7A, Göteborg
    Välkommen till oss på Otium! Vi är en frisörsalong mitt i Göteborg som erbjuder det mesta inom hår och hårvård. Boka gärna tid direkt på vår hemsida.
    Hanna E
    Hanna E: Therese är verkligen bästa frisören! Rekommenderas tusen gånger om!

Studio Golden Bangs

Ekelundsgatan 9, Göteborg
    Välkommen till Studio Golden Bangs! Vi ser varje kund som en VIP-kund och utför allt från klippning och färgning till Olaplexbehandling, löshår eller fixar fransar och bryn.
    Sara Ö
    Sara Ö: Proffsigt bemötande, ärliga frisörer och guld resultat.