Alla kategorier Hårvård Frisör

Frisör

Ett besök hos frisören som resulterar i en snygg frisyr är en bra investering, inte minst för självkänslan och självförtroendet. Idag kan det vara svårt att välja vilken av alla frisörsalonger man ska välja, här på Reco.se kan du enkelt bläddra bland alla frisörer och ta del av tidigare kunders erfarenheter, individuella rekommendationer och samlade betyg. Vi hoppas att du hittar en salong du trivs med och som ger dig lite extra självförtroende i vardagen!

Topp 25 frisörer

surebabyyes

Bergsundsstrand 34, Stockholm
    Vi är ett gäng kreativa frisörer som vill se rätt frisyr på ditt huvud. Boka en kostnadsfri konsultation för att få tips och idéer eller boka en tid för klippning direkt!
    Lovisa
    Lovisa: Så coola frisyrer, blir alltid nöjd!

Studio 81

Östgötagatan 81, Stockholm
    Välkommen till oss på Studio 81! Vi är en frisörsalong med breda kunskaper och lång erfarenhet inom hår och hårvård.
    Louise N
    Louise N: Mysig salong med supertrevlig personal! Jättenöjd med Julias klippning.

Klippa

Gottskärsvägen 150 c, Onsala
    Välkommen till Klippa och våra duktiga frisörer! Vi finns i Onsala, Askim och Torslanda och tar hand om ditt hår med mycket förnuft och känsla.
    Eva L
    Eva L: Klippning. Alltid nöjd. Lätt att få tider. Bra parkering. Trevlig oersonal

Hope by Lena

Hantverkargatan 34, Stockholm
    Centralt belägen på Kungsholmen finner du vår personliga och kreativa salong. Vi erbjuder ett brett utbud av hårvårdsbehandlingar och sätter dig och dina önskemål i fokus. Välkommen till Hope by Lena!
    Patricia B
    Patricia B: Har aldrig varit så nöjd hos en frisör tidigare. Känner mig så fin i min nya frisyr och med färgning.

Salong Wauge

Jakobsbergsplatsen 1 A, Västerås
    Välkommen till Salong Wague, en skönhetssalong där du hittar frisörer, sjuksköterska, massageterapeut, fransstylist och nagelterapeut. Här kan du njuta av flera behandlingar samt mängder av charmiga i...
    Maria L
    Maria L: Hon är min frisör Hon är snäll o trevlig Lyhörd i sitt jobb🤗

Salong Majo

Frejgatan 12, Stockholm
    Salong Majo erbjuder helhetslösningar för hela familjen med färgning, klippning, make-up, fransförlängning, trimning av skägg och mycket mera!
    Therese P
    Therese P: Alltid så nöjda. Så noga och duktigt! Hälsningar en mkt nöjd kund

Bobby´s Hårstudio

Humlegårdsgatan 11, Stockholm
    Välkommen till Bobby’s hårstudio! Vi är en av Stockholms mest eftertraktade frisörsalonger och ligger alltid i framkant. Hit är alla välkomna.
    Jane S
    Jane S: supernöjd med uppfattningen om hur jag ville ha klipp style samt slingor. Resultatet kanonbra likaså

Hos Marie

Älvsjövägen 2, Älvsjö
    Varmt välkommen till Hos Marie, du hittar oss i Älvsjö där vi tillsammans med våra partners är specialiserade på hår och hårvårdsprodukter. I en härlig och trendig hemma-miljö ser vi fram emot att få ...
    Rebecca Z
    Rebecca Z: De som jobbar är jätte snälla och har gett mig råd om hur min hår blir lent av kokosolja

Grieco Ericsson Hair Couture

Riddargatan 19, Stockholm
    Hos oss får du en paus från vardagen i en avslappnad miljö, med det där lilla extra som ger en riktigt drömlik känsla. Vi ger dig högsta kvalitet och service under ditt besök. Välkommen!
    Josefin K
    Josefin K: Den absolut bästa salongen och den enda jag gått tillbaka till i snart 6 år. Proffsigt, lyxigt och Carley är underbar på...

Sandvik / Domeij

Torsgatan 51, Stockholm
    Välkommen till vår mysiga salong! Vi är två lyhörda och välutbildade frisörer som älskar att jobba med hår och skapa frisyrer som passar just dig!
    Elin K
    Elin K: Fantastisk service! Jag går hos Emma som har gjort allt från färg och klipp till min bröllopsfrisyr. Superproffsig!

Noir Sthlm

Regeringsgatan 80, Stockholm
    Noir Stockholm – Vi stylar, formar och skapar med hår.
    Julia B
    Julia B: Har gått till Noir i Göteborg sen salongen öppnade i Kicks femman. Både färgar och klipper mitt hår där och är otroligt ...

Toni&Guy

Hornsgatan 5, Stockholm
    Välkommen till Toni&Guy! Här hittar du en frisörsalong som erbjuder både behandlingar och utbildningar - alltid av högsta kvalitet.
    Li J
    Li J: Klippning ,lugn och avslappnat

Strandsalongen

Sickla Strand 66, Nacka
    Strandsalongen i Sickla, Nacka, har en hög yrkeskompetens efter sina 28 år i branschen med ett fokus på miljömedvetenhet och givetvis nöjda återkommande kunder. Välkomna!
    Johanna L
    Johanna L: Jag är aldrig snyggare än när jag går ut från Strandsalongen! Har klippt mig där i 10 år!

Samy´s Barbershop

Solnavägen 98, Solna
    Välkommen till Samy's Barbershop - en barberare och skönhetssalong för män!
    Mika S
    Mika S: Äntligen en bra Barbershop som har Reuzel produkter i Solna. 😉👍🏼

All:Tid Salong

Barnarpsgatan 28, Jönköping
    Inger L
    Inger L: Personligt bemötande och proffisionell klippning gav ett mycket bra resultat.

Oss Hår och Skönhetssalong

Västra Hamngatan 13A, Göteborg
    Vi hjälper din skönhet på traven, inifrån och ut! Välkommen till Oss!
    Linda B
    Linda B: Toppen, bästa ansiktsbehandling man kan få :)

Cardell Hair Lounge

Grev Turegatan 23, Stockholm
    Kom in till trendiga Cardell Hair Lounge på Östermalm och gör dig fin i håret. Få toppservice med de bästa hårvårdsprodukterna och ett resultat att vara nöjd med!
    Martin A
    Martin A: Väldigt bra, klippningen blir alltid bra och personalen är trevlig och kunnig.

Hair International

Siroccogatan 4, Nacka
    Clara T
    Clara T: Mkt bra och trevlig frisör och jag blev supersnygg ! Vilket lyft! Klippning färg och styling! Super!!

Mohair

Skytteholmsvägen 47, Solna
    Välkommen till Mohair! Kom förbi oss för en proffsig frisörbehandling och en god fika. Här får du kvalitet.
    Maija K
    Maija K: Positiv upplevelse redan när man bokar tiden. Min frissa Marlene gör underverk med mitt hår. Hela besöket är lugnt, skön...

Mandy Medical

Studievägen 10, Sollentuna
    Välkommen till en skönhetssalong där du blir ompysslad från topp till tå vid ett och samma tillfälle!
    Ulla L
    Ulla L: Trevlig o kunnig personal! -/nöjd kund

Kameleonten

Odengatan 23, Stockholm
    Salong Kamelonten på Östermalm har frisörerna som sätter vardagslyx på kartan. Professionell service, exceptionella produkter och hög kompetens!
    Axelina K
    Axelina K: Jag har gått hos Angelica i många år och hon vet alltid vad jag vill ha även när jag själv inte vet. Superduktig frisör ...

MOMENT Signalfabriken

Sundbybergs Torg 3, Sundbyberg
    Hos oss på Moment Signalfabriken får du en hudvårdssalong, frisörsalong och butik i ett. Vår dröm är att ge dig en oförglömlig stund hos oss. Välkommen!
    Camilla C
    Camilla C: Jag både klipper och gör mina fransar på Moment, blir alltid bemött på ett trevligt och proffsigt sätt. Gullig personal ...

Nown

STORGATAN 25, Stockholm
    Nown på Östermalm är en vacker salong med professionell personal och hårprodukter med fokus på hållbarhet och ekologi. Utöver ordinarie tjänster erbjuds även hårförlängning och Opalexbehandling.
    Beata U
    Beata U: Härligt välkomnande lokal, personligt, topp frisörer av yppersta klass. Bra produkter. Favoritställe.

BangerHead Studio

Humlegårdsgatan 14, Stockholm
    Bangerhead Studio i Stockholm har erfarna frisörer med hög servicekänsla och kompetens för att ge sina kunder toppresultat. Salongen erbjuder även hudvårdsbehandlingar.
    A
    A: Exceptionellt!! Blev klippt i går av Elin Johansson och det var kvalité rakt igenom från topp till tå. Duktig både med m...

Otium

Nordenskiöldsgatan 7A, Göteborg
    Välkommen till oss på Otium! Vi är en frisörsalong mitt i Göteborg som erbjuder det mesta inom hår och hårvård. Boka gärna tid direkt på vår hemsida.
    Hanna E
    Hanna E: Therese är verkligen bästa frisören! Rekommenderas tusen gånger om!