Alla kategorier Hårvård Frisör

Frisör

Ett besök hos frisören som resulterar i en snygg frisyr är en bra investering, inte minst för självkänslan och självförtroendet. Idag kan det vara svårt att välja vilken av alla frisörsalonger man ska välja, här på Reco.se kan du enkelt bläddra bland alla frisörer och ta del av tidigare kunders erfarenheter, individuella rekommendationer och samlade betyg. Vi hoppas att du hittar en salong du trivs med och som ger dig lite extra självförtroende i vardagen!

Topp 25 frisörer

Strandsalongen

Sickla Strand 66, Nacka
    Strandsalongen i Sickla, Nacka, har en hög yrkeskompetens efter sina 28 år i branschen med ett fokus på miljömedvetenhet och givetvis nöjda återkommande kunder. Välkomna!
    Helene T
    Helene T: Lisa är vänlig och tillmötesgående, har det lugna och okonstlade bemötande som man ibland letar efter bland frisörer i s...

Salong Wauge

Jakobsbergsplatsen 1 A, Västerås
    Välkommen till Salong Wague, en skönhetssalong där du hittar frisörer, sjuksköterska, massageterapeut, fransstylist och nagelterapeut. Här kan du njuta av flera behandlingar samt mängder av charmiga i...
    Maria N
    Maria N: Proffsigt bemötande. Emelie är noggrann, ger tips och råd om nya frisyrer.

BangerHead Studio

Humlegårdsgatan 14, Stockholm
    Bangerhead Studio i Stockholm har erfarna frisörer med hög servicekänsla och kompetens för att ge sina kunder toppresultat. Salongen erbjuder även hudvårdsbehandlingar.
    Fanny L
    Fanny L: Tifony är snabb, effektiv och noggrann!

Salong Majo

Frejgatan 12, Stockholm
    Salong Majo erbjuder helhetslösningar för hela familjen med färgning, klippning, make-up, fransförlängning, trimning av skägg och mycket mera!
    Anna S
    Anna S: Tack Liza, är alltid supernöjd när jag går från dig!

Grieco Ericsson Hair Couture

Riddargatan 19, Stockholm
    Hos oss får du en paus från vardagen i en avslappnad miljö, med det där lilla extra som ger en riktigt drömlik känsla. Vi ger dig högsta kvalitet och service under ditt besök. Välkommen!
    Ebba S
    Ebba S: Mycket bra! Trivsamt och jag blev väl omhändertagen. Maria gjorde mig supernöjd Nöjd kund.

Salong Complete

Östermälarstrands allé 144, Västerås
    Ann L
    Ann L: Jag är nöjd trevligt bemötande bra service

Deevi Sthlm

Bondegatan 16, Stockholm
    Deevi Sthlm är en moden frisersalong på Södermalm vars frisörer har yttersta kompetens för att kunderna ska vara i trygga händer med bästa möjliga behandling!
    Malin R
    Malin R: Trevligare och duktigare frisör ska man leta länge efter. Matilda uppfyller alla önskemål, är behagelig och lyhörd. Efte...

Folk Stockholm

Birger Jarlsgatan 55, Stockholm
    Helena S
    Helena S: Professionellt, modernt, lyhört och väldigt lyhört!

Fåfäng Sthlm

Skeppargatan 27, Stockholm
    Trendig salong på Östermalm med trevliga och välutbildade frisörer som erbjuder allt inom hårvård samt make up och hårförlängning. Fåfäng Sthlm gör Sverige lite snyggare!
    Frida W
    Frida W: Bästa frisören i Sthlm! Lyssnar noga på ens önskemål, bjuder alltid på hembakat och bjuder alltid på många leenden. ❤️👍...

W Lounge

Rådmansgatan 50, Stockholm
    Välkomna till W Lounge mitt i Stockholm. Salongen erbjuder lyxig salongskänsla med hög kompetens hos frisörerna och lyhördhet för kundernas önskemål. Välkomna!
    Ann-sofie K
    Ann-sofie K: Professionellt omhändertagande och bra klippning, snygg färg!

Hos Marie

Älvsjövägen 2, Älvsjö
    Varmt välkommen till Hos Marie, du hittar oss i Älvsjö där vi tillsammans med våra partners är specialiserade på hår och hårvårdsprodukter. I en härlig och trendig hemma-miljö ser vi fram emot att få ...
    Birgitta R
    Birgitta R: Bra klippt och trevligt bemötande

Cardell Hair Lounge

Grev Turegatan 23, Stockholm
    Kom in till trendiga Cardell Hair Lounge på Östermalm och gör dig fin i håret. Få toppservice med de bästa hårvårdsprodukterna och ett resultat att vara nöjd med!
    Sten G
    Sten G: Mycket nöjd, har fått all hjälp jag behövt, är också mycket nöjd med bemötandet av alla på salongen

Nown

STORGATAN 25, Stockholm
    Nown på Östermalm är en vacker salong med professionell personal och hårprodukter med fokus på hållbarhet och ekologi. Utöver ordinarie tjänster erbjuds även hårförlängning och Opalexbehandling.
    Sofia L
    Sofia L: Super-trevlig personal och super-nöjd med resultatet! Kommer absolut tillbaka!

Lindas Hårstudio

Rindögatan 28, Stockholm
    Lindas Hårstudio är en hemtrevlig och ljus salong på Östermalm som erbjuder klippning, färgning, hårförlängning med äkta hår, samt håruppsättningar med mera. Drop in eller välkommen att boka tid!
    Anna Lena N
    Anna Lena N: Mycket nöjd! Jättefina ljusa folieslingor, exakt som jag ville ha det. Linda rekommenderade mig att ändra lite på frisy...

All:Tid Salong

Engelbrektsgatan 59, Göteborg
    Hos oss på All:Tid tar vi oss verkligen tid! Att göra dig nöjd och glad är vårt stora mål. Vi erbjuder en rad skönhetsbehandlingar på salongen i Göteborg och i Jönköping kan du både bli snygg i håret ...
    Anna-mia K
    Anna-mia K: Härlig miljö, kunniga å lyhörda, bästa salongen på länge😍😍

Klippcenter

Södra Larmgatan 8, Göteborg
    Krister U
    Krister U: Bra salong, härlig service, bra kunnig frisör Ayo. Alltid nöjd efter besöket! Ayo is the man!

Kameleonten

Odengatan 23, Stockholm
    Salong Kamelonten på Östermalm har frisörerna som sätter vardagslyx på kartan. Professionell service, exceptionella produkter och hög kompetens!
    Johanna I
    Johanna I: Ida är grym: Trevligt bemötande och alltid noggrann! //Johanna

Top4Hair

Barkarbyvägen 56, Järfälla
    Alex
    Alex: Super nöjd med mitt hår , grymt jobbat

Monas Klippotek

Ulvsundavägen 10, Bromma
    Monas Klippotek i Bromma erbjuder helhetslösningar med allt från hårvård, styling och skönhet. Professionell personal med mångårig kunskap och hög service känsla.
    Micaela J
    Micaela J: Supernöjd med klippningen och alktid trevligt bemötande ☺

25 Kvadrat

Regeringsgatan 95, Stockholm
    25 kvadrat -- En mysig frisörsalong med personligt bemötande beläget mitt i stan, redo att uppfylla kundernas önskemål.
    Johan W
    Johan W: Grymt nöjd efter varje besök, 5 av familjens medlemmar är kunder

Salong NoA

Sankt Eriksgatan 65, Stockholm
    Vi erbjuder herr-, dam- och barnklippning och vår salong ligger på St. Eriksgatan. Välkommen till Salong Noa!
    Mats M
    Mats M: Har klippt mig där 2 ggr nu hos en fantastisk frisör som heter Amanda. Man bara älskar denna duktiga tjej ! Betyg 5.

Frisör Martina Segerstedt

Torsgatan 1, Stockholm
    Lyhörd och kompetent frisör med stor passion för sitt yrke, specialiserad på löshår från Hairtalk. Inhyrd hos Clipp-er vid Norra Bantorget i Stockholm. Välkomna!
    Maria C
    Maria C: Jag fick en bra klippning och hårtoning hos Martina. Hon är både kunnig och noggrann, det blev jättebra!

People Frisersalong

Brunnsgatan 4, Stockholm
    Amelie H
    Amelie H: Bra service och MYCKET noggranna!

Vandi Stockholm

LÅNGHOLMSGATAN 11, Stockholm
    Annika K
    Annika K: Mycket bra! Kunnig, erfaren och lyhörd. Trevligt bemötande.

Samy´s Barbershop

Ankdammsgatan 33, Solna
    Välkommen till Samy's Barbershop - en barberare och skönhetssalong för män!
    Kevin K
    Kevin K: Bra service och fantastisk pris till en bra klippning