NOWN Östermalm

STORGATAN 25, 114 55 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Nown!

Nown på Östermalm är en vacker salong med smakfull inredning och atmosfär. Vi har noga utvalt sortiment av hårprodukter med fokus på hållbarhet och ekologi. Vi strävar efter att alltid kunna leverera välgjorda arbeten utifrån kundens önskemål och förutsättningar, med ett personligt och proffsigt bemötande. Utöver ordinarie tjänster har vi även hårförlängning och Olaplexbehandling. Välkomna att boka tid, eller kom förbi salongen för en personlig konsultation på hur vi kan hjälpa ditt hår på bästa sätt!

Besök gärna vår Instagram för daglig inspiration: nownsthlm

Läs vad 293 kunder tycker om NOWN Östermalm

• 2019-12-10

Susanna B skrev om NOWN Östermalm
    Superbemötande av Linnea, som fixade nya frisyren perfekt. Läs mer
    2019-12-10 Nown svarar Susanna B
    Hej Susanna!
    Vad roligt att höra att du är nöjd med ditt besök hos Linnea! Välkommen åter.
  • 2019-12-03

Anna B skrev om NOWN Östermalm
    Salongen är trevlig och bemötandet proffsigt. Läs mer
    2019-12-04 Nown svarar Anna B
    Hej Anna! Vad roligt att du är nöjd med upplevelsen hos oss på NOWN. Välkommen åter!

Tove N skrev om NOWN Östermalm
    Fantastisk service när jag klippte mig! Läs mer
    2019-11-28 Nown svarar Tove N
    Hej Tove! Vad roligt att du är nöjd med ditt besök hos oss. Varmt välkommen åter!

Kajsa O skrev om NOWN Östermalm
    Klipp, färg, inpackning.
    Jättebra och proffsig salong, 5 av 5!

Kajsa Läs mer
    2019-11-28 Nown svarar Kajsa O
    Hej Kajsa! Vad glada vi blir att du gillade våra behandlingar. Hoppas vi ses snart igen!

Martina L skrev om NOWN Östermalm
    Supertrevlig personal, fin och fräsch lokal och super fint resultat. Läs mer
    2019-11-28 Nown svarar Martina L
    Hej Martina! Åh vad roligt att du är nöjd med ditt senaste besök hos oss. Varmt välkommen åter!

Berit O skrev om NOWN Östermalm
    Hej,
    Jag har bara varit till Nown en gång så det är lite svårt med omdöme. Jag följer Sofia så för mig handlar det om att vara nöjd med frisören. Men jag tyckte att det var en välkomnande och trevlig atmosfär. Läs mer
    2019-11-28 Nown svarar Berit O
    Hej Berit! Förstår att det är svårt med en bedömning efter endast ett besök hos oss. Förhoppningsvis blir det fler gånger då du är så nöjd med Sofia. Varmt välkommen tillbaka till oss på NOWN!

Emma N skrev om NOWN Östermalm
    Min frisör har flyttat till Nown, därför åkte jag dit. Mycket positiv upplevelse! Mysigt men ändå proffsigt. Läs mer
    2019-11-28 Nown svarar Emma N
    Hej Emma! Vad roligt att du tycker om vår salong, det blir vi väldigt glada av att höra. Hoppas du vill komma tillbaka flera gånger. Ha en fin dag!

Tove H skrev om NOWN Östermalm
    Bästa upplevelsen jag haft hos en frisör, mycket trevlig personal som verkligen lyssnade på ens åsikter och funderingar. Jag kom in och visste inte exakt hur jag uttrycka det resultat som jag önskade, var orolig att det då skulle bli fel. Men jag gick ut nöjdare än någonsin men massvis av ny kunskap i skallen och även ett fint svall. Läs mer
    2019-11-28 Nown svarar Tove H
    Hej Tove! Vad glada vi blir att du är nöjd med din upplevelse hos oss på NOWN. Det är jätte viktigt för oss att kunden alltid står i centrum och får svar på sina funderingar och frågor. Vi tycker också om att tillsammans med kunden komma fram till ett tillfredsställande resultat även om man som kund inte alltid vet/har svårt att uttrycka vad man vill göra för behandling. Väldigt roligt att du blev så nöjd. Varmt välkommen tillbaka till oss!
  • 2019-11-20

Susanne C skrev om NOWN Östermalm
    Jag är så nöjd att kunna sitta i lugn och ro och få hjälp av en person som är fokuserad och kunnig .

Jag är Så nöjd med mitt besök . Läs mer
    2019-11-28 Nown svarar Susanne C
    Hej Susanne! Visst är det underbart att bara få släppa allt en liten stund och njuta av att bli omhändertagen av proffsiga frisörer? Vi är väldigt glada att du är nöjd med ditt besök och du är varmt välkommen tillbaka när det är dags igen!
  • 2019-11-17

David L skrev om NOWN Östermalm
    Mycket bra klippning, nöjd med både resultat och bemötande! Rekommenderas! Läs mer
    2019-11-28 Nown svarar David L
    Hej David! Vad glada vi blir att du är nöjd med ditt besök hos oss. Hoppas vi ses snart igen!
  • 2019-11-17

Julia J skrev om NOWN Östermalm
    Var på Nown för att klippa kort. Theo var så professionell och förstod precis vad jag menade. Kommer absolut tillbaka! Läs mer
    2019-11-28 Nown svarar Julia J
    Hej Julia! Vad roligt med en lite större förändring och vad glada vi blir av att höra att du planerar ditt nästa frisör besök hos oss igen. Vi ses snart!
  • 2019-11-15

Maija J skrev om NOWN Östermalm
    Jag fick komma med väldigt kort varsel.
    Kände mig välkommen
    Trevligt och professionellt bemötande.
    Trevlig lokal. Jag är mycket nöjd med mitt besök. Läs mer
    2019-11-28 Nown svarar Maija J
    Hej Maija! Ja ibland har man inte möjlighet att boka långt i förväg, vad skönt att du fick en tid så snabbt hos oss. Kul att höra att du är nöjd. Hoppas att vi ses snart igen!
  • 2019-11-15

Lina M skrev om NOWN Östermalm
    Mysigt lokal och professionella frisörer. Skulle stark rekommendera! Läs mer
    2019-11-28 Nown svarar Lina M
    Hej Lina! Det är precis vad vi vill erbjuda våra kunder: en mysig och familjär stämning med professionella frisörer och behandlingar i toppklass! Vad roligt att du vill rekommendera oss vidare. Varmt välkommen tillbaka!
  • 2019-11-14

Angelica J skrev om NOWN Östermalm
    Klippte mig hos Linnéa och är jätte nöjd! Trevligt ställe med trevlig personal. Rekommenderar verkligen NOWN och framför allt Linnéa! Läs mer
    2019-11-28 Nown svarar Angelica J
    Hej Angelica! Vad underbart att höra att du är nöjd med ditt besök hos oss, hoppas vi ses snart igen.
  • 2019-10-22

Marie O skrev om NOWN Östermalm
    Klippning och slingning. Kvällstid. Mycket nöjd Läs mer
    2019-11-28 Nown svarar Marie O
    Hej Marie! Vad roligt att höra, välkommen åter!
  • 2019-10-21

Margareta B skrev om NOWN Östermalm
    Gillade att Sofia tog mig i handen och sa sitt namn med ögonkontakt. Kände mig väntad och välkommen. Det var mitt första besök i salongen.
    Sofia förstod precis vad jag menade .Engagerade sig och hade egna ideer, som hon bollade med mig. Varmt och fint mottagande och mycket bra resultat. Läs mer
    2019-11-04 Nown svarar Margareta B
    Tack för din rekommendation.
    Vad härligt att läsa om din upplevelse hos oss och att du var så nöjd med vår nya stylist Sofia. Varmt välkommen tillbaka när det är dags igen.
  • 2019-10-16

Marianne H skrev om NOWN Östermalm
    Trevligt bemötande i avslappnad miljö och kunnig behandling. Läs mer
  • Berit H

2019-10-15

Berit H skrev om NOWN Östermalm
    Jag hade glädjen att få hjälp av vänliga och varma Jenny med mitt förstörda hår och hon gjorde underverk med färg och klippning!
    Ser fram emot att få hjälp med att få mitt hår i god form igen! Läs mer
    2019-11-04 Nown svarar Berit H
    Tack för din rekommendation och kul att läsa att du kände dig så omhändertagen av Jenny. Vi ser framemot ditt nästa besök i november igen.
  • 2019-10-15

Anna T skrev om NOWN Östermalm
    Var hos Sofia och klippte mig. Jättenöjd! 🍒 Läs mer
  • 2019-10-10

Agnes L skrev om NOWN Östermalm
    Jag går till Linda som är otroligt duktig på färg, klipp och löshår. Är alltid supernöjd efter besöken! Rekommenderar verkligen NOWN! Läs mer
    2019-11-04 Nown svarar Agnes L
    Tack för din rekommendation Agnes.
    Visst är Linda fantastisk. Vi ses i december igen!
  • 2019-10-01

Josefin S skrev om NOWN Östermalm
    Jag färgade och tonade håret samt klippte mig och blev jättenöjd med resultatet! Jag kände dessutom att jag blev väl bemött - personalen var mycket trevlig. Läs mer
    2019-10-01 Nown svarar Josefin S
    Tack Josefin för din fina kommentar och betyg. Väldigt kul att höra att du blev nöjd och kände dig väl bemött. Varmt välkommen tillbaka :)
  • 2019-09-19

Olivia T skrev om NOWN Östermalm
    Bra bemötande, gott kaffe och superskön och bra treatment! Snygg klippning Läs mer

Michelle D skrev om NOWN Östermalm
    Haircut by Theo. A relaxing enjoyable experience and great result. Läs mer

Susanna H skrev om NOWN Östermalm
    Barnklippning. Trevlig personal som förstod precis hur hon skulle klippa och bra med barn. Läs mer

Emmi P skrev om NOWN Östermalm
    I cut my long hair short and took light highlights. Sofia was amazing and knew exactly what I wanted and what would look good on my fair shape and skin tone. I didn't have any expectations really but I don't think I've ever been this happy with my hair!
    I found the hair salon online while searching for hairdressers on Stockholm around Östermalm. Will definitely come and see Sofia again in a few months! Läs mer
    2019-11-28 Nown svarar Emmi P
    Hi Emmi! We're glad to hear that you're happy with the result. Sofia is great, isn't she? We're hoping to see you again for your next hair appointment. Thank you so much for your kind words. Have a great day!
  • 2019-09-04

Daniel K skrev om NOWN Östermalm
    Sista-minuten herrklippning. Blev omhändertagen av en väldigt engagerad och trevlig ung kille som var extremt noggrann. Blev en bra klippning, en lugn timme och jag kan absolut tänka mig att testa dem igen även om jag egentligen har en fast frisör som jag normalt går till som var på semester. Läs mer
  • 2019-09-03

Rita D skrev om NOWN Östermalm
    Lugn, fin atmosfär på salongen. Omsorgsfull klippning. Extra plus för föningen - en av de få gånger jag fått en look jag inte behövde göra om direkt efteråt hemma! Tack till Linnea. Läs mer
  • 2019-09-02

Annika T skrev om NOWN Östermalm
    Kan inte säga annat än w o w! Nown och Linnéa var helt otroliga på alla sätt och vis; varmt välkomnande, fin salong och härlig atmosfär, men framför allt Linneas kunskap och engagemang. Så här nöjd med håret och helhetsintrycket har jag inte varit på länge!! Läs mer
  • 2019-08-29

Kajsa O skrev om NOWN Östermalm
    Jättebra service, Hanna förstod precis vad jag ville ha. Bra priser också. Läs mer
  • 2019-08-28

Amanda W skrev om NOWN Östermalm
    Jag fick ett genuint inkännande och trevligt bemötande av Theo som klippte mig. Är nöjd med frisyren, och kände att jag kunde vara med och påverka samtidigt som jag inte tvivlade på kompetensen hos frisören. Överlag god stämning i salongen, de kändes lyxigt och kundfokuserat. Jag är helnöjd! Läs mer
  • 2019-08-04

Julia B skrev om NOWN Östermalm
    En mycket trevlig salong och Theo var super! Läs mer
  • Julia H

2019-08-02

Julia H skrev om NOWN Östermalm
    Första gången jag gick dit och jag fick en toppenklippning, väldigt trevligt bemötande och mysiga avslappnande lokaler. Kan bara rekommendera. Läs mer

Mary-anne N skrev om NOWN Östermalm
    Allt bra, proffsigt, smidigt, mycket nöjd Läs mer

Sofia T skrev om NOWN Östermalm
    Jag klippte och slingade håret hos Linnea. Jag blev väl bemött och Linnea var supergullig och social. Det var första gången jag var på Nown. Jag blev nöjd med klipp och färg, men ansåg att hon slarvade lite/missade lite gällande hur nära hårbotten hon lade slingorna, vilket gjorde att jag hade en utväxt från start, som dessutom blev bredare ju längre bak upp på huvudet jag kom. Men jag kommer absolut att besöka salongen igen, men då poängtera vikten av att vara noggrann med hårbotten. Läs mer

Veronica B skrev om NOWN Östermalm
    Jag var väldigt nöjd med både klippning och val av nya hair talk extensions som nu har suttit längre än någon gång jag haft dem innan jag kom till Nown. Hit går jag igen. Läs mer
  • 2019-07-30

Annaida N skrev om NOWN Östermalm
    Theo var så trevlig och duktig! Blev jättenöjd med håret och hade en trevlig och avslappnande stund under tiden. Läs mer
  • 2019-07-30

Boel M skrev om NOWN Östermalm
    Klippning
    Bra bemötande
    Ja, frisören lyssnade på mina önskemål Läs mer
  • 2019-06-28

Ajdin J skrev om NOWN Östermalm
    Theo gjorde ett underbart jobb. Lyhörd, noga och väldigt trevlig allmänt. Tipsar varmt! Läs mer
  • 2019-06-28

Emelie O skrev om NOWN Östermalm
    Jag slingade håret och klippte mig hos Linnea! Jag kände mig väldigt trygg med henne och blev supernöjd! Fick också bästa servicen, kaffe, bubbel, chips, massage, tidningar o det kändes så lyxigt! TACK! Läs mer
  • 2019-06-27

Erik B skrev om NOWN Östermalm
    Min upplevelse på salongen var bra, trevlig personal och ett proffesionellt bemötande. Jag kan absolut rekommendera salongen. Läs mer
  • Jakob M

2019-06-26

Jakob M skrev om NOWN Östermalm
    Helt otrolig klippning helt enkelt! Läs mer
  • 2019-06-26

Sophie J skrev om NOWN Östermalm
    Tvätt & Fön och miniset schampo/balsam Kevin Murphy
    Trevligt bemötande, mysig miljö.
    Jag är mycket nöjd!! Läs mer
  • 2019-06-24

Linda C skrev om NOWN Östermalm
    Utmärkt! Fick så bra tips och hjälp!
    Kunnig personal! Läs mer

Nicole A skrev om NOWN Östermalm
    Blev såå nöjd med mina slingor! Fick den perfekta beiga färgen som jag ville ha. Läs mer

Elizabeth F skrev om NOWN Östermalm
    Klippning och slingor. Bra service. Blev supernöjd. Läs mer

Ulla C skrev om NOWN Östermalm
    Mycket bra bemött och mycket nöjd med klippningen. Läs mer
  • 2019-06-09

Amalia L skrev om NOWN Östermalm
    Superbra bemötande, bra kvalitet, bra rekommendationer! Trevlig 😊 Läs mer
  • 2019-06-04

Emelie F skrev om NOWN Östermalm
    Satte i hair talk. Superproffsigt bemötande och håret blev SÅ bra!! Läs mer
  • 2019-05-21

Malin P skrev om NOWN Östermalm
    Nown har supergullig och proffsig personal. Inredningen är jättefin och man känner sig lugn när man kommer in. Tycker också att salongens hållbarhetsperspektiv är jättebra. Läs mer
  • 2019-05-20

Linn O skrev om NOWN Östermalm
    Jag klippte mig hos Theo och kände mig otroligt ompysslad och resultatet blev jättebra! Superfin salong, kan varmt rekommendera den! Läs mer

STORGATAN 25, 114 55 Stockholm